וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת כלה שקופה מעוררת סערה ברשת: "שישמרו אותה לחדר השינה"

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 23:49

שמלת הכלה השקופה של מותג Rude De Seine הותירה נשים בחרדות, כשרבות מהן תוהות מי הנשים שמעזות ללבוש אותה לחתונתן

Wave Rider - The new collection/ruedeseinebridal

שמלת הכלה המעוצבת של מותג Rude De Seine הפריזאי הפכה לויראלית ברשתות החברתיות, כשנשים נותרו חלוקות בשאלה האם זו יכולה להיות השמלה המושלמת ליום המאושר בחייהן. רבות הודו שיוותרו על התענוג מאחר ששמלת הכלה - יפה ככל שתהיה - שקופה מדי ומתאימה יותר לחדר השינה מאשר למטרה לשמה עוצבה - חתונה.

טרנד שמלות הכלה ה"עירומות" קיבל תאוצה השנה, כשעל פי ה-Dailystar בשבוע אופנת הכלות בברצלונה, דוגמניות צעדו על המסלול בשמלות כלה שקופות למדי. כעת זו שמלת התחרה הארוכה "אבריל" של מותג Rude De Seine שמעוררת חרדה אצל נשים מסוימות ומוצעת למכירה בעלות של 3,850 דולר. השמלה כה שקופה שהיא מחייבת תחתונית, אחרת לא בטוח שהאורחים בחתונה יעמדו בחשיפה המוגזמת שהיא מעניקה ללובשות אותה.

ככה זה נראה

הייתן לובשות את השמלה הזאת?

כן, היא מהממת
לא, היא מוגזמת
18204 משתתפים

השמלה הפרובוקטיבית שותפה בעמוד האינסטגרם @weddingsunion, שם דוגמנית לובשת אותה ולא כלה אמיצה כפי שניתן לחשוב. התמונה קיבלה תגובות חלוקות. "שמלה מושלמת, אבל רק עם תחתונית בצבע בז'", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "החלק העליון מהמם אבל החשיפה מוגזמת מדי". משתמשת נוספת כתבה: "מתאים יותר לחדר השינה, לא לפומבי. אם הייתה לה תחתית, היא הייתה יפה. בלעדיה, זו רק שמלת חשפנית חסרת טעם". אחת אחרת כתבה: "לא, לא ולא. היא חושפת הכל. עשויה בטעם רע".

אחרות התלהבו מהשמלה. "זו השמלה האהובה עליי בכל הזמנים", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני אתחתן רק בשביל השמלה הזאת". שלישית ביקשה: "בבקשה אל תפסיקו לשווק את השמלה הזו. נשאר לי רק להמתין לטבעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully