וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונות על בגדי הים של קיילי ג'נר: "זה לא לביש. רואים לי את הפיטמות"

30.4.2022 / 23:46

יוטיוברית האופנה מיה מייפלס מדדה את בגד הים החדש והצנום במיוחד של מותג Kylie Swim ונותרה מבועתת כשהיא נאלצת לכסות את החזה שלה בידייה. אל מייפלס הצטרפו נשים נוספות שהתלוננו על הביקיני הלא לביש של הכוכבת. צפו בעוגמת הנפש

"קניתי את בגד הים של קיילי ג'נר וככה הוא נראה במציאות"/@briannaxrenee

יוטיוברית האופנה מיה מייפלס שעשעה או זעזעה (תלוי את מי אתם שואלים) יותר משני מיליון צופים כשמדדה את הביקיני הצנום במיוחד מקולקציית בגדי הים של האחות הקטנה למשפחת קרדשיאן, קיילי ג'נר. קיילי ג'נר כל כך אוהבת בגדי ים שהיא הוסיפה לפורטפוליו העסקי הגדול ממילא שלה גם קולקציית בגדי ים בשם Kylie Swim. הקולקציה כוללת מגוון עיצובים שרובם מכסים מעט מאוד עור. משפיענים בתחום האופנה פנו לרשת כדי להביע את זעמם וציינו שבגדי הים מיוצרים באיכות ירודה ופשוט אינם לבישים.

מיה מייפלס, בעלת ערוץ אופנה פופולרי ביוטיוב, העניקה סקירה כנה על קולקציית בגדי הים החדשה של הסלב ונותרה מבועתת כשניסתה על עצמה את הביקיני הצהוב והבינה שהפיטמות שלה נותרו חשופות לגמרי. היא ניסתה מספר פריטים שחשפו יותר עור ממה שהרגישה בנוח איתו, אבל זה היה הפריט הצהוב הבוהק המכונה "אוגוסט" שגרם לה לחוש מבוכה רבה.

ככה זה נראה על קיילי

אבל איך זה נראה על אישה נורמלית?

עוד לפני שמדדה את הביקיני שעלותו 80 דולר, היא חשפה אותו למצלמה ואמרה: "זה יראה ממש רע עליי. מה זה?! זה לא בגד ים מחמיא". מהר מאוד היא שמה לה לבד פרום באזור המפשעה: "זה הסימן הראשון לבעיה כלשהי".

מיד לאחר מכן היא ניגשת למדוד עליה את הביקיני. כדי לשמור על צניעותה, מיה החליטה למדוד את הפריט מעל מכנסי טייץ בצבע גוף וחזייה - אבל זה עדיין גרם לה להרגיש מאוד מודעת לעצמה. מיה מצביעה על האזור שכמעט ואינו מכסה את החזה ואומרת: "תראו - הציץ שלי פשוט בחוץ!". לאחר מכן היא מסתובבת כדי שנוכל להעיף מבט על החלק האחורי של הביקיני-חוטיני שלה ונשימתה נעתקה כשהבחינה שהבד כל כך שקוף שאפשר לראות את הלוגו של Kylie Swim דרכו. היא אמרה: "זה 'לא' ענק, כי ברור שאפשר לראות דרכו, חכו עד שתכנסו איתו למים. האם בכלל בדקו אותו במים?".

הסיוט שלה לא מסתיים כאן. לאחר מכן מיה מחליטה להסיר את החזייה כדי לראות אם ניתן לראות דרך הביקיני ומגלה שבהחלט כן. היא מכסה את החזה שלה בידייה ואומרת: "אפשר לראות דרכו, לגמרי. אתם ממש יכולים לראות את הפטמות שלי".

צפו בביקורת המלאה שלה (הביקיני הבעייתי בדקה 15:40):

כפי שציינו, מיה לא הייתה המתלוננת היחידה. חובבת האופנה בריאנה רנה פרסמה בטיקטוק סדרה של סרטונים המפרטים עד כמה גרועה קולקציית בגדי הים של קיילי ג'נר. כמה גרועה? טיקטוק הסירהחלד מהסרטונים ששיתפה מאחר שהביקיני שלבשה חשף יותר מדי עור, ולכן היא פרסמה את המדידות שלה גם ביוטיוב. גם היא התלוננה על מידת השקיפות, האיכות הירודה של הבד, והתפירה והגימור הכושלים.

תראו את (חוסר) האיכות

@briannaxrenee Posting an in-depth review later today? #kyliejenner #kylieswim #kylie ♬ original sound - v?

הנה הסקירה שלה:

הצופים נותרו גם הם מאוכזבים. "מותק זה לא בגד ים, זה חוט דנטלי", כתבה אחת בתגובה לסרטון של מיה ואחרת הוסיפה: "כמישהי שלובשת רק בגד ים שלם, אני יכולה לומר בתוקף שזה ממש לא מה שאני מחפשת כשאני קונה וואן פיס". אחרת כתבה בזעם: "קיילי ליטרלי ייצרה את אלה עבור הגוף החטוב והמושלם שלה. אני כועסת בצורה לא הגיונית על איך שבגדי הים האלה יגרמו לנשים עם גוף בריא להרגיש כשהן ימדדו אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully