וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה קשה לשמור את זה בסוד": קים קרדשיאן שוב שוברת את האינטרנט

17.5.2022 / 8:30

מגזין ספורטס אילוסטרייטד שעבר לא מעט טלטלות בשנים האחרונות זוכה לנוכחות מכובדת על השער - קים קרדשיאן. ההפקה כולה בחסות בגדי הים של סקימס עם נגיעות מדויקות מעולם האופנוענים וסטיילינג מגה סקסי תודות לצמודה של בן אל תבורי

ארבעת שערי גיליון בגדי הים המיוחד של מגזין "ספורטס אילוסטרייטד" נחשף. קאבר הבכורה הסקסי נרשם לזכות קים קרדשיאן (41) וכל מה שנשאר לנו לתהות זה, איך זה לא קרה עד כה?

קימי הצטרפה לשלושת כוכבות השער הנוספות. ביניהן, הזמרת סיארה בווייב פראי מתמיד לובשת פיס שלם מבית אלון ליבנה ברוח סקיאפרלית במיוחד, מיי מאסק (שלום לאימוש של אילון מאסק) ודוגמנית הפלאס סייז האסיאתית, יומי נו. כל הלולות התייצבו בפוזות בבגדי הים הטרנדיים לעונה, על החופים הטרופים בעולם.

גיליון 2022 ממשיך להתבסס על קו הגיוון והעצמה של נשים בכל התבניות. כאלה שחלקת השיפוטיות לא פסחה עליהן בזמנים שונים. אחת מהן ואולי המובילה, זו הקרדשיאן הראשית שלא זרה לשיפוט העולם ויחד עם זאת למדה לחיות באותנטיות שאין שנייה לה, מבלי להתנצל.

תמונת השער נפתחת בהישענות קלה על סלע בחופי הרפובליקה הדומיניקנית, בעודה לובשת ביקיני ניוד של "סקימס", המותג שבבעלותה. מעבר למראה הפוקהאנוס הסקסית, היא בהחלט באה לשגע אותנו עם טוויסט של תוספת כפפות מותאמות לבגד-ים. "זה היה כל כך קשה לשמור על השער הזה בסוד. זה כזה כבוד וחלום להיות על גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד", היא מוסיפה בפוסט בפיד האינסטוש.

הסטיילינג בחסות דניאל לוי (כן, אותה אחת של בן תבורי), מורגש בהפקה המושפעת מאופנה ספורטיבית, עולם האופנועים, עור שחור וכסוף. הצוות עבד בשיתוף פעולה הדוק עם בלנסיאגה, על מנת להגיע ללוקים שירגישו עתידניים כדי להתאים את עצמם לקים העכשווית.

בראיון הנלווה היא כותבת מכתב לעצמה הצעירה ועל ההתפתחות האישית שחוותה. "קל להגיד פשוט תתעלמי מהביקורת, אבל עוד דבר שתלמדי זה שבשלב מסוים זה יקליק לך בראש שזה לא קשור אלייך יותר", היא כותבת. "זה קשור למשפחה. זה בעזרה לאנשים אחרים. במשך שנים את תשימי את עצמך שם בחוץ... אבל את הולכת להפוך לאדם פרטי יותר ואת הולכת להבין שהדרך להוציא את הסיפור שלך החוצה - הנרטיב הממשי, האמת - אינו בעיסוק אלא בעשייה".

את החוצפה הקרדשיאנית ניתן לחוות דרך התמונות כשהיא נראית זקופה על אופנוע שחור מט, בביקיני זעיר מעור שחור של סקימס ומכנסי עור של בלנסיאגה. אחרות בסטים שונים של בגדי ים כסופים של מותג הבית. אחד בדגם סטרפלס צמוד עם משקפי שמש חייזריים של בלנסיאגה, ואחרת על גלשן כסוף בפיס שלם עם קאט-אאוט עגול במרכז.

היא מוסיפה, "העולם עשוי לתייג אותנו בצורה אחת, אבל אנחנו רוצות לתת את הפוקוס שלנו בכל הדרכים שבהן נשים רואות את עצמן ואת הדרך בה הן הבעלים של עצמן. לא משנה גילך, בין אם את אמא טרייה, בת זוג, אחות, בדרנית, ספורטאית, יזמית, עורכת דין, סטודנטית, מנטורית, מודל לחיקוי, מנהיגה או חולמת - או כל דבר אחר, אנחנו רוצים לחגוג את הנשים האלה. את האבולוציה והממדים הרבים של מי שהן".

כיאה לגיליון בגדי הים, יש לציין שגם ההפקה לקחה צעד אחד קדימה עם לוקים מטריפים אחד אחד. את שאר הפינות סגרה במראה הרטוב, בחלקן בביקיני מלא ואחרות עם תחתוני חוטיני פלאס טופ מלא. פעם בצבע כתום בסטייל מירוץ רכבים ואחרות בתחתונים של המותג הנחשק טריאנגל וטופ אפור צמוד של מותג בגדי הטריאתלון XU2, עם שתי משקולות בידיה.

עוד בוואלה!

מתלבשות השבוע: קים קרדשיאן מפתיעה וג'ניפר לופז חושפת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully