וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה בלעדית: כל הלוקים ממסיבת הרווקות המטורפת של הפאשניסטה הישראלית

עודכן לאחרונה: 25.5.2022 / 15:28

רגע לפני שמאי אלמקייס נישאת לבחיר ליבה, הבמאי ההוליוודי דני איי, תפסנו את הכלה הנרגשת לשיחה וקיבלנו את כל הפרטים על הלוקים המטריפים ושבוע החגיגות המושקע!

מאי אלמקייס במסיבת רווקות בפריז/גילי אלגבי

סיפור האהבה של מאי אלמקייס (22) הקונדיטורית מבאר שבע שהפכה לפאשניסטה מקומית, ודני איי (49), במאי ושחקן הוליוודי מקושר, יכול היה בקלות לשמש תסריט לשובר קופות תורני, אך זו המציאות של הזוג המסקרן והכל התחיל בהיכרות באינסטגרם שהובילה להתאהבות בזמן בידוד משותף.

למערכת וואלה! אופנה נודע כי בקרוב, מאוד, מאי ודני יינשאו בחתונה מפוארת שתתקיים בלוקיישן נחשק והאירוע הנוצץ עתיד למשוך אליו כוכבים ואייליסטרים לא מעטים מהביצה המקומית והעולמית.

שאר הפרטים אודות החתונה הכי מסקרנת על הרדאר שלנו (כמה שמלות הכלה תלבש? ומי המוזמנים?) לוטים כרגע בערפל הוליוודי סמיך. ועד שזה יתפזר, קיבלנו הצצה בלעדית למסיבת הרווקות של מאי שנטפה סטייל וקלאס פריזאי למרחקים.

מאי אלמקייס מסיבת רווקות בפריז. גילי אלגבי, באדיבות המצולמים
חצאית סאטן וטופ פפיון שהמעצבת עדן לוי עיצבה במיוחד למאי. תכשיטים: יוסי אלון/באדיבות המצולמים, גילי אלגבי

כשהיא מלווה בפמליה של חמש חברות פלוס החבר הכי טוב גילי אלגבי, יזם וסטייליסט מהבולטים בתעשייה, התייצבה השביעיה במלון Plaza Athénée שמתהדר במיקום הכי שווה בעיר האורות, הלא היא פריז.

אלגבי, שמעבר לכך שהוא החבר הכי טוב, התגייס למטרה והחליט כי הוא אחראי על התלבושות של מאי לשבוע הרווקות. החל מבחירת הבגדים, ועד לאיפור והשיער. הוא מספר לנו: "מהרגע שהכרתי את מאי, ידעתי שהסטייל שהכי יעבוד עליה הוא הנונשלנט, הנקי והלא מתאמץ. ככל שהקשר בינינו העמיק הבנתי שהיא מסוג הבחורות שאפשר להלביש עליהן בגד הכי פשוט ולייצר סביבו ענין. ממש כמו הבאז שמייצרים סביב כל לוק של היילי ביבר לשטיח האדום. גם למאי הצלחתי לבחור לוקים נקיים ובכל זאת להפוך אותם לאייקונים ומעניינים".

עוד בוואלה! אופנה

עונת החתונות החלה ואלה בגדי הערב ששווה לך לשים לב אליהם

לכתבה המלאה
מאי אלמקייס מסיבת רווקות בפריז. גילי אלגבי, באדיבות המצולמים
שמלת נוצות משגעת של המעצבת טל מדינה. עגילים: שגית רביבו, צמיד וטבעות: יוסי אלון/באדיבות המצולמים, גילי אלגבי

מה סף ההתרגשות שלך מאי לקראת החתונה שתערך בסוף השבוע הזה ממש?

"ללא ספק החגיגות היו מעבר למה שיכולתי לדמיין ולצפות. החיבור בין כל החברות הכי טובות שלי, שלא כולן הכירו לפני הטיול, הוא מה שגרם לטיול הזה להיות כל כך משוגע וחד פעמי. סף ההתרגשות לקראת החתונה הוא בשמיים, ואני יכולה רק לדמיין כמה משוגע הסופ"ש הזה יהיה אחרי שבוע הרווקות שזכיתי לחגוג".

"מדובר בכלה פרפקציוניסטית" מוסיף אלגבי, "שלא הייתה מוכנה שאף אחת אחרת תארגן בשבילה את מסיבת הרווקות". מאי תכננה את שבוע החלומות הפריזאי שלה לפרטי פרטים, כולל מיתוג בהאשטאג אישי finallymrsA# איך לא.

בין שלל האירועים והפאן שהחבורה חוותה נרשמו: ביקור מפנק בספא דיור היחיד בעולם, פיקניק שצופה למגדל האייפל, שיט עם סקיפר פרטי על נהר הסין ומסעדות שף נחשבות. אבל רגע השיא מבחינת הכלה טו בי היה דווקא מסיבת פיג'מות בהפתעה שחתמה את השבוע ברגעים אינטימיים מרגשים.

מאי אלמקייס מסיבת רווקות בפריז. גילי אלגבי, באדיבות המצולמים
מתרגלת את ערב החופה: שמלת כלה מנצנצת של המעצבת מאי משיח. עגילים: שגית רביבו, צמיד וטבעות: יוסי אלון/באדיבות המצולמים, גילי אלגבי

מאי החליטה לאתגר את אלגבי בצמצום פלטת הצבעים לכדי לבן, ניוד ונגזרותיו. בערב הראשון המאורסת לבשה שמלת מיני שופעת נוצות ושיק של המעצבת טל מדינה, ואלגבי דאג שהאיפור והשיער יישארו נקיים וטבעיים. אותה מגמה ליוותה גם את שאר הלוקים, אם הבגד אובר דה טופ אז בגזרת הביוטי מרגיעים, ולהיפך. מנעד האאוטפיטים שאלמקייס לבשה נע בין שמלות כלה בסגנונות שונים, משמלת מיני לבנה עם מחוך ועד מידי מעטפת מנצנצת, דרך חצאית סטן שצוותה לטופ פפיון מטמטם ועד חליפת פיג'מה בסאטן ונוצות.

סיפור נוסף שמספר לנו גילי הוא שיומיים לפני הטיסה היה חסר להם לוק קז'ואל אחד אבל עם טוויסט. הסטייליסט שלף מכופתרת אוברסייז מהארון הפרטי שלו, מאי הציעה להוסיף מחוך ויחד יצרו הופעה מלאת נוכחות וסטייל. מומלץ לנסות בבית: חולצה מכופתרת גברית, מעליה מחוך - והנה לכן לוק מושלם באפס מאמץ.

מאי אלמקייס מסיבת רווקות בפריז. אלבום פרטי, באדיבות המצולמים
אלתור של הרגע האחרון - מכופתרת גברית רחבה ומחוך מעל. עגילים: שגית רביבו/באדיבות המצולמים, אלבום פרטי

ומה עם החתן המיועד אתן שואלות? בזמן שהבנות חגגו בפריז דני איי צילם וערך את הסרט החדש שלו. ולנו רק נותר להמתין בציפייה דרוכה לאיבנט החתונה!

מאי אלמקייס מסיבת רווקות בפריז. גילי אלגבי, באדיבות המצולמים
שמלת כלה סקסית של המעצבת עדן לוי. תכשיטים: יוסי אלון/באדיבות המצולמים, גילי אלגבי
מאי אלמקייס מסיבת רווקות בפריז. גילי אלגבי, באדיבות המצולמים
נוטפת סטייל גם בחדרה במלון - פיג׳מת סאטן ונוצות של Monte Black/באדיבות המצולמים, גילי אלגבי
מאי אלמקייס מסיבת רווקות בפריז. אלבום פרטי, באדיבות המצולמים
מאחורי הקלעים: מאי אלמקייס והבסטי הסטייליסט הצמוד, גילי אלגבי/באדיבות המצולמים, אלבום פרטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully