וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה לך? מה לבשו השבוע עדן פינס, גלית גוטמן, מורן אטיאס וירדן הראל

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 11:45

עדן פינס רותחת ביצירה של אלון לבנה, מורן אטיאס בגלאם הריוני, ירדן הראל באוברול משגע וגלית גוטמן והבת שירה מרכיבות לוקים מעולים בשחור. איך התלבשו הכוכבות המקומיות השבוע? הצביעו והשפיעו!

מאיפה לך 1.6.2022 - עדן פינס. שוקה כהן,
נימפה עתידנית. עדן פינס/שוקה כהן

עדן פינס

לאירוע ההשקה של מותג הטיפוח שלה לתלתלים Fifi beauty עדן פינס כמו עלתה ממצולות הים והתייצבה על הדק בלוק עתידני מרהיב של אלון לבנה, שמעטות יכולות להחזיק. טופ מפוסל בעבודת-יד וחצאית מקסי עם שסע נדיב בצבעוניות מדורגת של ורוד וכתום.

עדן סבן

לאותו אירוע מתולתל ומתוקשר התייצבה עדן סבן בבלייזר וינטג' מאוסף פרטי שלבשה בתור שמלה. היא סגרה את הלוק עם כפכפי אצבע על עקב, תיק צד ומשקפי שמש אובליים קטנטנים בסגול. ככה עושים לוק אייטיז מעודכן.

מאיפה לך 1.6.2022 - עדן סבן. שוקה כהן,
בלייזר וינטג' הורס ולא צריך כלום מתחת. עדן סבן/שוקה כהן

גלית גוטמן

גלית גוטמן האייקונית הרכיבה טוטאל-לוק שחור משובח להשקת הפופ אפ המעוצב של סודהסטרים בחנות הדגל של רשת סטורי בכיכר דיזינגוף. ווסט של סקוץ' אנד סודה, מכנסי ברמודה של פייפר לסטורי, נעלי אוקספורד של ווגהבונד שצוותו לגרביים שחורות, משקפי ריי-באן ותיק בהצלב. דוז פואה.

מאיפה לך 1.6.2022 - גלית גוטמן. שוקה כהן,
אף פעם לא טועה. גלית גוטמן/שוקה כהן

שירה גוטמן קורן

להשקת קולקציית משקפי השמש של שביט ויזל לרזילי, הגיעה שירה גוטמן קורן בלוק אדג'י מעולה - שמלת סליפ ארוכה של MOI לרזילי מעליה זרקה ז'קט עור, ריככה מעט באמצעות שרשראות פנינים, וסגרה את ההופעה עם סניקרס לבנות ומשקפי השמש של המותג. ד"ש מאמא שמככבת למעלה.

מאיפה לך 1.6.2022 - שירה קורן גוטמן. לי סמלר,
הסטייל זורם לה בעורקים. שירה גוטמן קורן/לי סמלר

ירדן הראל

מי עוד עלתה לכיכר ובאה להרים לחברת סודהסטרים ורשת סטורי? ירדן הראל, שלבשה אוברול חום משגע של טרס לרשת סטורי ותיבלה במשקפי שמש חומים, שרשראות פנינים, קלאץ' בשמנת וסנדלים שטוחים בגוון ניודי כתמתם.

מאיפה לך 1.6.2022 - ירדן הראל. שוקה כהן,
מלכת החום והניוטרלס. ירדן הראל/שוקה כהן

מורן אטיאס

ההריונית היפיפייה הביאה גלאם איטלקי לתערוכה של פרידה קאלו כשהיא לבושה שמלה קצרה עם וולנים בלבנדר מקסים ממותג איטלקי, אותה ציוותה לפלטפורמות המתוכשטות והנחשקות של ורסצ'ה. הגלואו ההריוני הוא חד משמעית האקססורי הכי יפה שלה.

מאיפה לך 1.6.2022 - מורן אטיאס. שוקה כהן,
בייבי באמפ וגלאם איטלקי. מורן אטיאס/שוקה כהן

בר זומר

בר זומר הגיעה למסיבת הקיץ של פקטורי 54 לרגל השקת קולקציית הריזורט בלוק מדויק למאורע. טופ של BONDI BORN לפקטורי 54, ג'ינס ליוויס, תיק מארק ג'ייקובס לפקטורי 54, כפכפים שטוחים של הרמס ומשקפי שמש של ורסצ'ה. בול קליעה לדרס קוד.

מאיפה לך 1.6.2022 - בר זומר. לנס הפקות,
הבינה את המשימה. בר זומר/לנס הפקות

יובל שרף

לאותה מסיבת קיץ של פקטורי 54 יובל שרף לבשה הופעה של איזבל מארה לפקטורי 54 ונטפה שיק למרחקים, התיק והנעליים של גריק סנדלס. עפנו על זריקת הצבע השחור בסנדלים המינימליסטיים שהקפיצה עוד יותר את הלוק, כמו גם על הבאן המדליק בשיערה.

מאיפה לך 1.6.2022 - יובל שרף. לנס הפקות,
מדגימה ריזורט שיק. יובל שרף/לנס הפקות

אביה מלכה

אביה מלכה שהתייצבה אף היא לצו הריזורט של פקטורי 54 הלכה על חליפת קרופ טופ ושורטס מהמותג הרותח ז'קמוס לפקטורי 54, אותה לבשה מעל בגד ים של TROPIC OF C וסנדלים מעולים של גריק סנדלס. התיק הצהבהב הוא בדיוק מה שהלוק הזה היה צריך.

מאיפה לך 1.6.2022 - אביה מלכה. לנס הפקות,
עלתה על מותגי הביוקר. אביה מלכה/לנס הפקות

שביט ויזל

להשקת קולקציית משקפי השמש שלה לרזילי, האם הטריה שביט ויזל לבשה, כמצופה, רזילי מכף רגל ועד משקף. מכופתרת פסים שפוגשת מכנסיים לבנים זה תמיד זיווג משמיים, ואהבנו את הבחירה להקפיץ את הלוק עם המשקפיים הוורודים שהשיקה.

מאיפה לך 1.6.2022 - שביט ויזל. לי סמלר,
Casual, but make it fashion. שביט ויזל/לי סמלר

יוליה פלוטקין

ד"ר אירנה סנדלר, בעלת רשת מרפאות אסתטיות, השיקה שיטת טיפול ייחודית ויוליה פלוטקין התייצבה בחליפת פסים מצוינת של אומא המורכבת מז'קט ברכיסה כפולה ומכנסיים קצרים מחויטים. המיולס השיקיות והצבע האדום בשפתיים הם בחירה מדויקת.

מאיפה לך 1.6.2022 - יוליה פלוטקין. אור גפן,
השקעה בחליפה טובה זו בחירה חכמה. יוליה פלוטקין/אור גפן

ועכשיו תורכם/ן להכריע:

אז מי המתלבשת הטובה ביותר של השבוע?

עדן פינס
עדן סבן
גלית גוטמן
שירה גוטמן קורן
ירדן הראל
מורן אטיאס
בר זומר
יובל שרף
אביה מלכה
שביט ויזל
יוליה פלוטקין
6438 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully