וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל שלביה בשמלת הריזורט שאתן חייבות הקיץ

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 6:55

התמונה הזוגית של יעל שלביה ועומר אדם עניינה אותנו מאוד (אופנתית, כן?) ושלחה אותנו לתחקיר מקיף על פריט המאסט שלכן לקיץ הקרוב - שמלת קרושה. קבלו כמה הצעות הגשה

פעמיים כי טוב - רגע לפני ערב שבועות פרסמה יעל שלביה תמונה זוגית עם עומר אדם בה היא לובשת, בפעם השנייה, שמלת מקסי סרוגה ולוהטת מבית בננה הוט (של נטע אלחמיסטר ונעה בני). את שמלת הקרושה בצללית קאט אאוט מדגם אנה (800 שקלים) ראינו על שלבייה לפני כחודש וחצי בעת שבילתה במיאמי לצד הזמיר הלאומי, רק שאז הזוג היה עדיין בשלב ה"אנחנו נחליט מתי ואיך להשיק את הידיעה", והשמלה הייתה בגוון ירוק תוכי.

מבחינה טכנית, הצילום האחרון לא חידש מאום וכלל שמלה שכבר ראינו עליה, הפעם בלבן, פלוס רגע זוגי נוסף של השניים, אבל בכל זאת יש לנו כאן כמה אלמנטים ששווה להתעכב עליהם. ברשותכן, נניח לרגע בצד את לוק החתן כלה - הוא בפניית פרסה חדה ממכנסי הגלישה לטובת חליפה מחויטת והיא כאמור בשמלה לבנה - ונדלג לשמלה שמדגימה את טרנד שמלות הקרושה שמעלה לאחרונה הילוך רציני בפידים של האינסטה והטיק-טוק.

העיסוק בשובן של חופשות הקיץ הפך בחודשים האחרונים למגמה גלובלית שאינה עוזבת את הכותרות. בין אם בהבעת ערגה לנופש ללא מגבלות או מסיכות, דרך התייחסות משמעותית לאופנה ריזורטית ועד מדדים כלכליים של עלייה חדה במחירי הטיסות והמלונות לצד קושי לאתר חדרים פנויים. על-פי האנליסטים של חברת יורומוניטור, למשל, נתוני המכירות של קטגוריית בגדי הים לקיץ 2022 צפויים לזנק מעל אלו שהיו לפני המגיפה ולרשום שיא של 22.1 מיליארד דולר.

כבר לפני עידן הקורונה הרעיון של מלתחת ריזורט רשם תהליך התגבשות לכדי קטגוריית מפתח חשובה בבתי האופנה היוקרתיים שהבחינו בנטייה צרכנית ברורה להעדפות סטייל שישקפו את הסגנון נטול הדאגות שהם חווים במהלך חופשה.

בנוסף, פעילות משפיענים ברשתות החברתיות מגבירה את החשיבות של איך הפריטים מצטלמים ואיזה וייב הם מעבירים, ומסתבר שתמונות חופשה מהוות מסחטת לייקים איכותית המגלמת הזדמנות לרווח כלכלי עבור מותגים שונים.

עוד בוואלה! אופנה

האח הגדול בסיפתח חגיגי: אז איך התלבשה לירון ויצמן?

לכתבה המלאה

בחזרה לשמלה ובהתאם לטירוף סביב נושא החופשות שהכרנו פה קודם, זה אך טבעי ששתי תופעות אופנה מהשנתיים האחרונות - האחת מינימליסטית וחושנית (שמלות סריג) והשנייה סבתא-שיק נאיבית (קרושה) - יתחברו לכדי גרסה סקסית ומדויקת יותר של הכל יחד.

זו שיעל התאבססה עליה מוגדרת באתר של בננה הוט כשמלת חוף והיא מוגשת בטקסטורת סריגה גסה עם מרווחים, שזה בפועל סוג של קרושה. עיצובה כולל חלק עליון בגזרת טופ ביקיני המתחבר לחצאית באמצעות רצועה היורדת ממרכז החזה, מה שמותיר שני פתחי קאט אאוט משמעותיים בצדי המותניים.

את הדמיון לשמלת הלהיט של קאלט גאיה, המיוצרת זו השנה השלישית ברציפות ונמכרת כרגע ב- 1,050 שקלים (במקום 1,700) אי אפשר לפספס. על אחת כמה וכמה ששלבייה בעצמה הצטלמה איתה לקמפיין המותג לפני משפר חודשים אך בחרה לאמץ את הדגם המקומי.

ורסיות נוספות של שמלות בסריגה מרווחת מהן מציץ בגד ים, תחתונים וחזייה או בגד גוף שוטפות הרשת מכל עבר ומזכירות לנו שזה הזמן המושלם לחופשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully