וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול בסיפתח חגיגי: אז איך התלבשה לירון ויצמן?

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 14:06

שידורי האח הגדול 2022 שבו אלינו אמש במלוא המרץ, היישר אל תוך הבית המדובר במדינה. יחד איתו זכינו לקאמבק גלאמי בחסות מגישת התוכנית, לירון ויצמן, בטוטאל לוק שחור. אהבתם או לא? הצביעו בסקר!

השקת העונה החדשה של האח הגדול 2022 שודרה אמש (ג'), כש-15 דיירים חדשים נכנסו זה אחר זה בדלתות הבית המדובר במדינה. על הלוקים המגונדרים של דיירי הבית החדשים אין צורך להיתקע כרגע, סביר להניח שאת הלכלוכיאדה הראסמית (שלא בפן האופנתי) נגלה בהמשך העונה.

מי ששבה אל המסך שלנו ובגדול זו לירון ויצמן, שעלתה על הבמה הנצפית, בלוק מדויק לערב שכל שלטי החוצות בארץ הובילו אליו, בעזרתה של הסטייליסטית שירן מניה. סיפתח של שמלת סטרפלס מבית סן לורן לפקטורי 54 ובוטיק אמור, בגזרת מיני צמודה על הבאדי השמור. חלקה העליון עשוי מחוך מעוגל באזור המחשוף - כזה שממוסגר בפס יהלומים גלאמי, שממשיך את דרכו לסיומת בצד המותניים.

ויצמן, שהחלה להתבלט כפרסונה אופנתית בעקבות שידורי האח, כבר הספיקה לקבל בעונות קודמות את צבע הפוקסיה על שמה - "ורוד לירון ויצמן". כמו כן, גם קרדיט על הכנסתם של הסניקרס לשידורי הפריים טיים בשילוב שמלות ערב.

אתמול (בכל זאת מדובר במשדר חגיגי) החליטה לעלות לשידור עם זוג עקבים מחודדים מבית ג'ימי צ'ו. מפתיע? כזכור, בפוסט בו הכריזה על מנוחה מעבודת הנון סטופ בטלוויזיה, הזכירה את אישיו הסניקרס שדי בלט לנו בעונה הקודמת: "ואז זה קרה. נפצעתי, עוד לא נפשית אבל בהחלט פיזית... וכך נכנסתי לחודשיים וחצי המסחררים והמאתגרים של חיי. עבדתי, חייכתי, התלבשתי, מדדתי, צחקתי, נסעתי, עברתי לסניקרס, וכשאף אחד לא ראה בלעתי משככי כאבים וכשהם כבר לא עזרו אז קצת יותר חזקים, שרק לא ירגישו".

הדיטיילס האחרונים, הושלמו בעזרת מעצב השיער, אדיר יעקב, שדאג למראה הטבעי והגלי. איפור ערב קליל ועדין עם מוצרי דיור בוטיק, בחסותה של אדווה אלמקייס. לצוות הביוטי התווספו תוספות מתוקות מבית JB תכשיטים - סט עגילים על אוזניה וטבעות תואמות.

שתי מילים על גיא כי בכל זאת, אין כמו אקססוריז נכון לשידור ראשון לייב. זו-ארץ הלך על טוקסידו קלאסי של דיסקוורד. הערה שלו על השיזוף בהתזה של שותפתו למיקרופון (שאנחנו לגמרי מצטרפות אליה) - שיזוף קל נוסף ללירוני ומותק את בשיא!

ועכשיו לשיפוטכם:

אז מה אתם חושבים על מה שלבשה לירון ויצמן?

וואלה מושלם!
פחות אהבתי
2200 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully