וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה לך? מה לבשו השבוע יעל שלביה, שי מיקה וטיטי איינאו

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 15:49

יעל שלביה קורנת בצהוב ולבן, שי מיקה בלוק מעולה למסיבה וטיטי איינאו מדגמנת הריון שיקי א-לה ריהאנה. אז איך התלבשו הסלבס השבוע? הצביעו והשפיעו!

מאיפה לך - יעל שלביה. ענת מוסברג,
קורנת בצהוב, אבל איפה עומר? יעל שלביה/ענת מוסברג

יעל שלביה

לאירוע הנוצץ של 50 היפים והנכונים בתעשיית הבידור של Pplus יעל שלביה היממה בצהוב ולבן. שמלת סאטן ומחוך של רנואר שנתפרה במיוחד עבורה כפרזנטורית של המותג, תיק אייקוני של שאנל ותכשיטי פנינים של קוקונט לאב.

עדן פינס

הפגינה גם היא נוכחות מרשימה באירוע היפים והנכונים בתחרה שחורה מכף רגל ועד צוואר, לוק שנתפר עבורה אישית כפרזנטורית של רנואר. בהחלט מסובבת ראשים אבל אנחנו לא סגורות שהעונה תחרה זה הדיבור.

מאיפה לך - עדן פינס. ענת מוסברג,
בתחרה שחורה ופוני סקסי. עדן פינס/ענת מוסברג

עומר חזן

עומר חזן סובב ראשים באירוע 50 היפים והנכונים כשלבש חליפה מטריפה בצבע תכלת של ניימס, אשר עברה עיצוב מחדש בידי הסטייליסטית שני לסרי. עפנו על הסטיילינג המוקפד.

מאיפה לך - עומר חזן. ענת מוסברג,
ופרס המתלבש המצטיין הולך ל - עומר חזן/ענת מוסברג

דנית גרינברג

פקדה את אירוע היפים והנכונים בהופעה של רנואר - סט של טופ א-סימטרי וחצאית מיני בשחור ומעל בלייזר לבן אלגנטי משהו. נעלי הפלטפורמות הטרנדיות וחגורת החוליות הם בחירה מעולה לסגירת הלוק.

מאיפה לך - דנית גרינברג. ענת מוסברג,
קלאסי פינת טרנדי-סקסי. דנית גרינברג/ענת מוסברג

טיטי איינאו

כשהיא חושפת בטן וגלואו הריוני, איינאו הגיעה להשקת תערוכת המולטימדיה הדיגיטלית Tomorrow במוזיאון רמת גן לבושה בטוטאל לוק של הילי ארי, כולל החזיה המעלפת. את הלוק השלימה עם סנדלים של זארה, תיק צד של Miu Miu, מטפחת לשערה ומשקפיים של קרולינה למקה.

מאיפה לך - טיטי איינאו. רפי דלויה,
ההריונית הכי שיקית בביצה כרגע. טיטי איינאו/רפי דלויה

רומי פרנקל

לאירוע השקת ליין סדרת הטיפוח של איל מקיאג' רומי פרנקל התייצבה בטוטאל לוק של ברנדה, עם מחוך בקאט מעולה שצוות למכנסיים מחויטים. התפעלנו בייחוד מהאקססוריז - מחרוזות הפנינים, התיק התכלכל שתאם לצבע עיניה והשיזוף כמובן.

מאיפה לך - רומי פרנקל. לנס הפקות,
הולם אותה שחור, ושיזוף. רומי פרנקל/לנס הפקות

שני גולדשטיין

גם שני גולדשטיין נתפסה בעין הפפראצי באירוע ההשקה של איל מקיאג' ולבשה הופעה ייחודית. טוטאל לוק משובץ מסטודיו דה מרקט, סנדלים מטריפות של אלכסנדר מקווין ותיק של סאן לורן. דוז פואה!

מאיפה לך - שני גולדשטיין. לנס הפקות,
משובצת ונוטפת סטייל. שני גולדשטיין/לנס הפקות

סתיו סטרשקו

מותג האופנה קלווין קליין לפקטורי 54 חגג עם קולקציית קפסולה ייעודית במסיבת גאווה בבר השפגאט בתל אביב, וסתיו בלטה בטוטאל לוק של CK. ג'קט ג'ינס שנתן הצצה לטופ וורוד, מכנסי סקיני שחורים וסניקרס גבוהות. אהבנו את המטפחת, הוויב הקולי ושתי הנקודות להדגשת העיניים.

מאיפה לך - סתיו סטרשקו. לנס הפקות,
Too cool for school. סתיו סטרשקו/לנס הפקות

אירה דולפין

כל המי ומי הגיעו להתמנגל, להתאוורר ולהראות במתחם ה-VIP של פוט לוקר במסגרת מסיבת ה-שנה של עופר ניסים, ואירה דולפין הפציעה בוורוד. חליפה של Toya, תיק של לואי ויטון והתאבזרה בתכשיטי פנינים. הבחירה בסניקרס לבנות עשו טוב ללוק והכי רלוונטיות למאורע.

מאיפה לך - אירה דולפין. שוקה כהן,
וורוד, פנינים וסניקרס. אירה דולפין/שוקה כהן

שי מיקה

לאותו מתחם VIP פוטוגני בחסות פוט לוקר הגיעה גם שי מיקה שלבשה מכופתרת קרופ מאוסף פרטי יחד עם מכנסי ג'ינס של קלווין קליין, סנדלי ולנטינו שטוחות ותיק פראדה. על הכובע היינו מוותרות.

מאיפה לך - שי מיקה. שוקה כהן,
כשמכופתרת קרופ פוגשת ג'ינס מעולה. שי מיקה/שוקה כהן

ועכשיו תורכם/ן להכריע:

אז מי המתלבש/ת הטוב/ה ביותר של השבוע?

יעל שלביה
עדן פינס
עומר חזן
דנית גרינברג
טיטי איינאו
רומי פרנקל
שני גולדשטיין
סתיו סטרשקו
אירה דולפין
שי מיקה
5328 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully