וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון במחווה אופנתית לנסיכה דיאנה; הנסיך ויליאם בתמונה חדשה עם הילדים

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 10:49

אירוע מירוצי הסוסים הזוהר "הרויאל אסקוט" שב אל הממלכה הבריטית, ובני האצולה הגיעו בדרס קוד דרמטי וחגיגי. מי שניצחה על כולן בפרינט מנוקד וממוטט, הייתה לא אחרת מקייט מידלטון בהומאז' ישיר לנסיכה דיאנה. וגם: הנסיך ויליאם והילדים בתמונה חדשה

קייט מידלטון רויאל אסקוט 2022. Chris Jackson, GettyImages
יש דברים כאלה? קייט מילדטון מגיע לרויאל אסקוט/GettyImages, Chris Jackson

מירוץ הסוסים האקסקלוסיבי "האסקוט המלכותי", חזר במרתון של חמישה ימים זוהרים עם קוד לבוש מאוד ברור. הרויאל אסקוט נחגג על ידי בני האצולה, שנוהגים להגיע בסגנון מושקע עם נגיעות תיאטרליות. אז מה בתפריט? כובעים מוגזמים ופלטת צבעים מפנקת.

ביום החמישי לאיוונט, הגיעו הדוכסים מקיימברידג' בניצוחה של קייט מידלטון (40) חביבת המדור. קייט עיטרה את הסצנה בסטייל שהציג תלבושת מפילה - כשהיא משמחת את הצופים והמעריצים המלכותיים כאחד. היא נכנסה למתחם הזוהר בלוק קיץ חלומי של שמלה לבנה אוורירית עליה פרינט נקודות חומות, מבית אלסנדרה ריץ'. הפיס כלל צווארון גבוה עם דיטיילס מתנפנפים, חגורה מובנית על קו מותן מדויק ושרוולים ארוכים, לטאץ' אלגנטיות אחרון.

קייט מידלטון רויאל אסקוט 2022. Chris Jackson, GettyImages
הו, הכובע!/GettyImages, Chris Jackson

היא נעלה זוג עקבים היסטרי מזמש חום של ג'יאנביטו רוסי, עם תיק' קלאץ תואם ושוקולדי של המותג 'אמי לונדון'. גם בפיס האלגנטי על הראש היא לא פספסה - כובע בצבע ברונזה מעוטר בפרחים לבנים קטנים של סאלי-אן פרובן.

את שיערה אספה בלחמנייה נמוכה ומפותלת תחת הכובע וסגרה את הפינה באקססורי של הנסיכה דיאנה - עגילי יהלומים עם פנינה תלויה בצורת טיפה.

ההומאז' לנסיכה דיאנה לא הסתיים בבלינג בלינג על אוזני הדוכסית. נראה שזו היוותה השראה עבורה גם בבחירת השמלה. לוק דומה מאוד לבשה דיאנה (שנחשבה לאושיית סטייל) באותו אירוע, אי שם בשנת 1988. גם שיקית וגם ערכית? רשמנו.

פרינס ווילי הצטרף אליה בעודו לובש בלייזר שחור מעל וסט תכלת ועניבה כחלחלה עם הדפסים. הוא שילב את המראה העליון עם מכנסיים אפורים מפוספסים (מישהו פה לא הביט במראה לפני שיצא מהארמון) וכובע מגבעת שחור וגבוה - הכי ג'נטלמן אנגלי בשיאו.

השניים נראו מגיעים בכרכרה ומאוחר יותר משוחחים וצוחקים יחד על מרפסת המקום בעודם נהנים מהמירוצים עם בני המלוכה. הם אמנם הגיעו רק ביום האחרון למירוץ, אך ניכר שמפגן המלוכה השנה היה דליל ביותר. קווין ליזי (מעריצה גדולה של המירוץ) נעדרה השנה עקב בעיות ניידות מתמשכות. אחרים שדווקא כן נכחו במיטב אאוטפיטים על קו האביב-קיץ, היו סופי הרוזנת מוסקס בשמלה פרחונית ודרמטית והנסיכה אן בשמלה כתומה-זהובה.

זוג מלוכתי שנוכחתם מחייבת, היו הנסיך צ'ארלס וקמילה הדוכסית מקורנוול. השניים עזרו לפתוח ביום השלישי את האירוע הפופולרי ביותר, כשהם נוסעים בכרכרה במהלך התהלוכה המלכותית - כשהיא בטוטאל לוק לבן של המעצב ברוס אולדפילד.

נראה שמידלטון חובקת בחוזקה (ואנחנו מתפללות שהיא לא תשחרר) את טרנד העיצובים המנוקדים. בטקס האזכרה של הנסיך פיליפ מוקדם יותר השנה, היא לבשה דגם דומה גם מבית המעצבת. שם הלכה על גרסת המידי הכהה בלוק שכלל חגורה, קפלי מלמלות משי וכתפיים תפוחות.

ובלי קשר, הבוקר (א') התפרסמה בעמוד האינסטגרם הרשמי של הדוכסים, תמונה חדשה של הנסיך ויליאם עם שלושת ילדיו (הנסיכים ג'ורג', שרלוט ולואי) לרגל יום האב שחל היום בבריטניה ולקראת יום הולדתו ה-40 שיחול בעוד יומיים, ב-21 ביוני.
התמונה צולמה לפני מספר חודשים במהלך חופשה משפחתית בירדן. לא יכלו לקפוץ רגע לבקר אותנו מעבר לגבול?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully