וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר החזיות: כל מה שתומך, יפה ונוח כרגע

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 15:38

בסופו של יום מה אנחנו רוצות ללא פשרות? חזייה נוחה ויפה שתיתן מענה למבנה הגוף וללייף-סטייל שלנו. אז יצאנו לפשפש וחזרנו עם ממצאים מבטיחים: החזייה המושלמת למחשוף נדיב, עיצוב סקסי למידות גדולות, האחת לטי-שרט וכזו שיתחשק לך לצאת לרוץ איתה

אשה מורידה חזייה. ShutterStock
אין חזייה אחת שאבסולוטית יכולה להיחשב כנוחה ביותר/ShutterStock

כולנו יכולות להיעזר במעט יותר תמיכה בימים אלה. בין אם את עדיין מחפשת את החזייה האחת שלך שתרכשי בכל הצבעים או אם את זקוקה לפתרון ספציפי ומותאם אישית לציצייך - כאן זה מקום טוב להתחיל בו.

בעיקרו של דבר, אין חזייה אחת שאבסולוטית יכולה להיחשב כנוחה ביותר. הכל מתנקז לכדי מציאת קאט ופיט שמתאימים היטב לצורת החזה והגוף. אף חזה אינו דומה למשנהו, מה גם ונוחות יכולה להתרגם אחרת אצל כל אישה, וזו בדיוק הסיבה להדגיש את היצע הדגמים, האפשרויות והפתרונות שמוצעים לפתחנו בקטגוריות האונליין ועל המדפים.

כאשר בוחנים מה מבדיל בין חזייה נוחה יומיומית לבין כזו שעשויה להיות שמורה בעיקר לאירועים מיוחדים, יש לזכור כמה מרכיבי עיצוב, החל מהבד. בדים נושמים ורכים הם המפתח כשמדובר בבחירת חזייה שתרצנה ללבוש שוב ושוב. הימצאות עצם (ברזלים) או העדרה הוא שיקול נוסף. ויש את הריפוד, הביטנה, רצועות הכתפיים וכמובן הצורה הכללית - משולשים, בלקונה, מפתח נמוך או גבוה, כיסוי מלא או מינימאלי.

אשה מודדת את מידת החזייה שלה. ShutterStock
יש חשיבות רבה לבחירת הדגם והמידה הנכונים/ShutterStock

אצל רובנו חזייה היא הבסיס של כל הופעה ואחד הפריטים הכי חשובים במלתחה. היא אחראית על תחושת הבטחון, הנוחות לאורך היום, ואף הנראות של הבגד שנלבש מעליה, כך שיש חשיבות רבה לבחירת הדגם והמידה הנכונים. אז איך זה שמחקרים קובעים כי מעל ל- 70% מהנשים לובשות חזייה שאינה מתאימה להן? ובכן, טווח המידות הרחב של ההיקפים והקאפים (והצלבתם) הם המקור הראשי לבלבול, אך בזאת לא מסתכם האתגר בבחירת האחת שלנו. יש לוודא כי החזייה לא צמודה מחד ולא רפויה מדי מאידך, שרצועת הגב אינה ננעצת בתוך העור ופוצעת אותו, שהכתפיות לא לוחצות מדי, לוודא שהחזה ממלא את כל הקאפ בשלמותו ולא בורח משום מקום, ולבדוק שהחלק המרכזי שלה ממוקם בדיוק באמצע בית החזה וצמוד לגוף. אוף, התעייפנו.

אבל אנחנו עוד לא חושבות לשרוף (שוב) את החזיות על המוקד, מצד שני גם לא מוכנות להתפשר יותר. אנחנו רוצות מהחזיה שלנו גם נוחות, גם סטייל וגם מענה לצרכים שונים. אם היו ימים, למשל, בהם בעלות החזה הגדול היו קהל מקופח ונאלצו להסתפק בחזיות נטולות סקס-אפיל או בלתי נוחות בעליל, כיום המצב שונה לחלוטין. ישנם מותגים ורשתות שמחזיקים קאפים במידות E, F ,G ,H ועד דאבל J אפילו. לא רק שנשים עם חזה גדול מהחיים יכולות למצוא חזיות תומכות ונוחות, הן גם מגיעות בעיצובים יפהפיים, בצבעוניות נועזת וסקסיות לא פחות מחברותיהן במידות או בהיקפים הקטנים יותר.

תוחלת החיים של חזייה תלויה במידה רבה בשכיחות לבישתה, ומי מאיתנו לא לובשת כבר שנים מספר את אותן שתיים-שלוש חזיות קבועות. אם בכל זאת לנסות לכמת, זמן ממוצע סביר לשימוש בחזייה הוא בין חצי שנה לשנה, אז הגיע הזמן להעיף את פיסות הבד הרופסות והעייפות מהמגירה שלנו ולהתחדש בתומכי ציצים כהלכתם. ביקשנו מהרשתות והמותגים המובילים בתחום להציג את חזיית הדגל שלהם ומאפייניה - לפניכן 13 הממצאים הנבחרים.

עוד בוואלה! אופנה

לינור סביניק: "לא סובלת ספורט, המחשבה של לנסוע למכון מדכאת אותי"

לכתבה המלאה

1. טריומף - תחרה יפה ותמיכה סודית

סקר החזיות - טריומף. מאגר תמונות טריומף,
אוספת ומרימה אך סופר נוחה/מאגר תמונות טריומף

מה הבשורה?
חזיית תחרה נוחה ללא ברזלים וללא ריפוד שמציעה התאמה חדשה וייחודית - עם תמיכה סודית לנוחות מרבית. החזייה בנויה להיראות ולהתאים כמו חזייה עם עצם אך לספק את החופש והנוחות שבלעדיה, הודות לחדשנות המשלבת גזרה ופיט מדויק עם תחרה נעימה ומעוצבת מחומרים ממוחזרים.

מידות: 70B - 90D
צבעים: שחור ושמנת
מחיר: 329.90 שקלים
ניתן להשיג באתר האונליין, בחנויות הרשת בפריסה ארצית ובמגוון חנויות ברחבי הארץ

2. סלוגי - קלילה אך מעוצבת

סקר החזיות - סלוגי. יח"צ סלוגי,
ללכת עם להרגיש בלי/יח"צ סלוגי

מה הבשורה?
חזייה סופר קלילה ומעוצבת מסדרת Symmetry מבית סלוגי, ללא ריפוד וללא עצם. עיצוב מינימליסטי מתוחכם עם כתפיות דקיקות ומתכוונות בעלות מגע קטיפתי ועיטור מסוגנן, המשלב גימור רשת אלסטי באזור המחשוף כמו גם רצועות אלסטיות בצדדים ובגב לתמיכה מוגברת. החזיה מיוצרת בטכנולוגיית חיתוכי לייזר.

טווח מידות: 70A - 85C
צבעים: שחור, אפור ובורדו
מחיר: 199.90 שקלים
ניתן להשיג באתר האונליין של החברה, בחניות טריומף בפריסה ארצית ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ

3. פמינה - גזרת בלקונה הנחשקת

סקר החזיות - פמינה. דנה קרן,
הכי יפה עם מחשוף נדיב/דנה קרן

מה הבשורה?
חזיית תחרה עם עצם וללא ריפוד מתחרה רומנטית בגזרת בלקונה אלגנטית. מגיעה עם כתפיות כפולות לתמיכה מוגברת. גזרת הבלקונה נותנת לחזה הרמה קלה למראה מלא ושופע ומתאימה בייחוד ללוק עם מחשוף נדיב, אך לא רק.

טווח מידות: B75 - 80DD
צבעים: ירקרק מעושן, וורוד
מחיר: 209.93 שקלים
ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר

4. אינטימה - מיקרופייבר וריפוד קל

סקר החזיות - אינטימה. הילה שייר,
נוחות של גוזיה עם תמיכה וכיסוי של חזייה מקצועית/הילה שייר

מה הבשורה?
חזיית מיקרופייבר נהדרת עם מחשוף עמוק ללא עצם ובעלת ריפוד קל, כתפיות מתכווננות ורכיסה אחורית. חזייה שמאפשרת להנות מכל העולמות - הנוחות של גוזיה או ברלט אך עם מבניות, תמיכה וכיסוי של חזייה מקצועית.

טווח מידות: 70B - 85C
צבעים: שמנת, שחור וניוד
מחיר: 159.90 שקלים
ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר

5. נועה חזיות - סטרפלס שהכרחית לקיץ

סקר החזיות - קליאו. יח"צ קליאו - פאנאש,
בדיוק בזמן לקיץ. מעולה תחת שמלות חושפות כתפיים וגופיות/יח"צ קליאו - פאנאש

מה הבשורה?
חזיית סטרפלס של המותג קליאו מבית פאנאש המתחייבת להיות הכי טובה היום בשוק החזיות בקטגוריה הזו, שבאמת לא זזה או מועכת את החזה. מיועדת למידות גדולות בקאפים E עד G, ממרכזת ומרימה את החזה אל המרכז ומאפשרת להנות ממחשוף עמוק בבגד.

טווח מידות: 65E - 85G
צבעים: צבע גוף
מחיר: 440 שקלים
להשיג בחנות נועה, חנות חזיות בהתאמה אישית - שדרות ירושלים 50 תל אביב, 03-5181730

6. ג'ק קובה - למראה טבעי מתחת לבגדים

סקר החזיות - ג'ק קובה. יח"צ,
מתמזגת בשלמות מתחת לחולצה/יח"צ

מה הבשורה?
חזיית עם מחשוף עמוק, בלתי נראית מתחת לבגדים ומעניקה מראה טבעי לחזה. קאפים עם ריפוד דק המכסים היטב את חלקו העליון של החזה. את הכתפיות המסוגננות ניתן לשנות לגזרת קולר או לגזרת איקס בגב, כך שיתאימו לכל בגד.

טווח מידות: 65B - 90F
צבעים: לבן, שחור, אדום, לאטה ואוליב
מחיר: 528 שקלים
ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר

7. דלתא - קלאסית לטי-שרט

סקר החזיות - דלתא. דנה קרן,
מאסט הב בכל ארון/דנה קרן

מה הבשורה?
חזיית טי-שרט קלאסית שהיא מאסט בכל מלתחה, עשויה בד מיקרופייבר בשילוב חוטי ניילון ממוחזרים. בעלת קאפים נושמים עם ריפוד קל מבד ספייסר, ברזלים תומכים ומפתח גב רחב בצורת U המונע לחץ בגב ומעניק תמיכה גבוהה. ניתן לעצב את כתפיות החזייה לשתי גזרות - קווים מקבילים או צורת איקס בגב.

טווח מידות: 75C - 90E
צבעים: ניוד ושחור
מחיר: 189.99 שקלים
ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר

8. ליה לונדון - עיצוב סקסי למידות גדולות

סקר החזיות - ליה לונדון. יח"צ חו"ל,
להרגיש סקסית גם בכיסוי מלא/יח"צ חו"ל

מה הבשורה?
חזייה מבית Elomi לליה לונדון המתמחה בהתאמת חזייה למידות גדולות ולמבנה גוף שופע. מעניקה תמיכה ונוחות מבלי להתפשר על היופי והעיצוב הסקסי. לחזייה מפתח קדמי נמוך ועיטוף מלא באמצעות תחרה כפולה וחזקה המאפשרת תמיכה מלאה. הכתפיות עבות ומחוספסות כך שלא יחליקו, ורצועת ההיקף רחבה וגבוהה מהרגיל לתחושה אסופה ונוחה.

טווח מידות: 70G - 100J
צבעים: שחור, ניוד, טורקיז וצהוב
מחיר: 320 שקלים
ניתן להשיג בחנויות הרשת

9. AERIE לטרמינל איקס - פוש אפ וסגירה קדמית

סקר החזיות - טרמינל איקס. באדיבות AERIE,
פתרון מצוין ושיקי לבעלות חזה קטן עד בינוני/באדיבות AERIE

מה הבשורה?
חזיית פוש-אפ בשילוב תחרה עם ריפוד קל ותמיכת ברזלים, בגזרת מפתח עמוק וכיסוי במשורה. לחזייה סגירת קרס קדמית וכתפיות מתכווננות המיועדות להתאמה מושלמת, עם וו אחורי המאפשר לחבר את הרצועות יחד לגב רייסר.

טווח מידות: 32A - 38DD
צבעים: לבן, שחור וורוד פודרה
מחיר: 169.90 שקלים
ניתן להשיג באתר טרמינל איקס

10. BABE - במיוחד להריון והנקה

סקר החזיות - אתר בייב. גיא כושי ויריב פיין,
פתרון אולטימטיבי ונעים לאימהות טריות או כאלה שבדרך/גיא כושי ויריב פיין

מה הבשורה?
כשכל החזיות האהובות הופכות פתאום לא נוחות, זו האחת שתפתור את כל הבעיות - חזיית היריון והנקה ללא תפרים בגזרה קלאסית שמספקת גם נוחות וגם תמיכה. מגיעה עם קליפסים צידיים להאכלה נוחה, כתפיות מתכווננות וסגירת קרסים כפולה.

טווח מידות: S - XL
צבעים: לבן, שחור ונטורל
מחיר: 149 שקלים
ניתן להשיג באתר המותג

11. אדידס - תמיכה גבוהה לאימונים

סקר החזיות - אדידס. יח"צ חו"ל,
להתאמן בשיא הנוחות והבטחון/יח"צ חו"ל

מה הבשורה?
חזיית ריצה ואימונים עם תמיכה גבוהה המשלבת חומרים ממוחזרים, עם רצועות מתכווננות להתאמה אישית. החזייה סופגת לחות, מנדפת זיעה, בעלת ריפוד שניתן להסרה ומצוידת בטכנולוגיית Adiform לתחושת קרירות ומגע חלק.

טווח מידות: XS - 2LX
צבעים: מנטה, שחור וכתום
מחיר: 210 שקלים
ניתן להשיג בחנויות אדידס ובאתר

12. אפרודיטה - מינימייזר למי שמעדיפה

סקר החזיות - אפרודיטה. אמיר יהל,
תמיכה מרבית, בדים נושמים ומילוי ג'ל בכתפיות/אמיר יהל

מה הבשורה?
חזיית מינימייזר הנמכרת ביותר של המותג שמבטיחה להקטין את החזה עד שתי מידות, לחובבות הז'אנר. החזיה מגיעה עם קאפים מובנים ועצם לעיצוב ולתמיכה. עשויה בד דו-שכבתי אלסטי בשילוב בד רשת נושם ללא תפרים על גבי בטנת סאטן נעימה ואלסטית. הכתפיות הקדמיות רחבות ויש בהן מילוי ג'ל לנוחות מקסימלית.

טווח מידות: XS - 2LX
צבעים: שנהב בהיר
מחיר: 260.63 שקלים
ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר

13. בוניטה דה מאס - הקאפ שזוכר

סקר החזיות - בוניטה דה מאס. אלכס ליפקין,
חזיה חכמה שלא תאכזב גם לאורך זמן/אלכס ליפקין

מה הבשורה?
חזייה חכמה בעלת קאפ שזוכר את צורת החזה כל פעם מחדש, מחבקת את החזה ומדגישה את המחשוף. הקאפ הינו אלסטי וגמיש, כזה שיבטיח כי גם לאחר כביסה או קיפול יחזור לצורתו הטבעית. אופציה איכותית שתישאר איתך לאורך זמן.

טווח מידות: 75B - 90F
צבעים: לבן, שחור ובז'
מחיר: 244 שקלים
ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully