וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה לך? מה לבשו השבוע דנית גרינברג, שי מיקה ואניה בוקשטיין

עודכן לאחרונה: 30.6.2022 / 8:55

דנית גרינברג נאמנה לסטייל הקז'ואל שלה, שי מיקה בטוטאל לוק שחור מדויק ואניה בוקשטיין עם שרוולים ארוכים בחום הזה של תל אביב. אז איך התלבשו הסלבס בשבוע החולף? הצביעו והשפיעו!

דנית גרינברג

מאיפה לך 30.6.22 - דנית גרינברג. לנס הפקות,
התיק עושה את כל העבודה. דנית גרינברג/לנס הפקות

דנית גרינברג החזאית של המדינה והנשואה הטרייה הגיעה לאירוע השקת רשת האופנה החדשה WORD כשהיא לבושה במותגי הרשת: גופיה תכלת נשפכת שצוותה לג'ינס פדלפון לבן בסיומת פרומה, שניהם של סקוץ' אנד סודה, וסנדלי פלטפורמה בניוד של מליסה. את התיק השאירה לגזרת הביוקר - תיק קרוסבודי של סלין.

שי מיקה

מאיפה לך 30.6.22 - שי מיקה. לנס הפקות,
הופעה מדויקת ולא מתאמצת. שי מיקה/לנס הפקות

גם שי מיקה התייצבה להשקת רשת האופנה WORD בטוטאל לוק שחור. שמלת קומות נהדרת של סקוץ' אנד סודה לרשת WORD, סנדלי פלטפורמה צ'אנקיות (טרנד ששולט הקיץ) של וגהבונד לרשת WORD וקינחה בתיק של סן לורן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אן זיוי

מאיפה לך 30.6.22 - אן זיוי. גדי סיארה,
לוק קליל וצעיר שהולם אותה. אן זיוי/גדי סיארה

אן זיוי בג'ינס נמוך נמוך באירוע של מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה שהשיק עמדות בחופים לבדיקות עור ונקודות חן. לג'ינס השובב של ראג אנד בון, שלא רבות יכולות להחזיק, אן ציוותה גופיה א-סימטרית ירוקה של ז'קמוס וסנדלים שחורים מעוטרים של Ash.

רוני דואני

מאיפה לך 30.6.22 - רוני דואני. רפי דלויה,
בשמלת מיני כתומה ושיער אסוף. רוני דואני/רפי דלויה

הכוכבים הגיעו להתרשם מאמנות בערב גאלה חגיגי שערכו פקטורי 54 במסגרתו השיקו לראשונה את החיבור עם המרכז לאמנות עכשווית CCA תל אביב יפו ורוני דואני הגיעה כדי לבלוט. בשמלת מיני כתומה של סטלה מקרטני, נעליים שחורות של אלדו ותיק שחור של מייקל קורס. אהבנו את המפתח העגול הגבוה של השמלה ואת הרצועות המתכווננות.

אניה בוקשטיין

מאיפה לך 30.6.22 - אניה בוקשטיין. לנס הפקות,
תמיד יפה, אבל לא חם לך מדי? אניה בוקשטיין/לנס הפקות

אניה בוקשטיין התייצבה גם היא לערב הגאלה החגיגי של פקטורי 54 להשקת החיבור עם המרכז לאמנות עכשווית CCA ובחרה בלוק שלא לגמרי מתכתב עם האקלים ו/או הטרנדים התורניים. טופ שחור עם שרוולים ארוכים ועיטור תחרה לבנה של עידן לרוס, טייץ תחרה שחור של H&M ונעלי בלרינה של בלנסיאגה.

משי קליינשטיין

מאיפה לך 30.6.22 - משי קליינשטיין. לנס הפקות,
הבינה את המשימה. משי קליינשטיין/לנס הפקות

כוכבי וכוכבות הביצה נהרו לאירוע השקת דיסני+ בישראל, ומשי קליינשטיין בחרה בטוטאל לוק של זארה - קרופ טופ עם שרוולים קצרים ומפתח משגע בדקולטה, חצאית מקסי שופעת וחתמה את הלוק עם נעלי סלינג בק בסיומת שפיצית שמחמיאים לחצאית.

שרונה מרלין

מאיפה לך 30.6.22 - שרונה מרלין. אור גפן,
ככה עושים קז'ואל שיק. שרונה מרלין/אור גפן

לאירוע השקת קולקציית הקיץ של מותג המשקפיים הפריזאי IZIPIZI שרונה מרלין, כוכבת העונה השנייה של חתונמי, לבשה מכנסיים בירוק תפוח של זארה אותם ציוותה לחגורה של לואי ויטון, טישרט לבנה קטנה ומדויקת של ברנדי מלוויל, כפכפי אצבע של COS, תיק סאן לורן לפקטורי 54 בידה, ולסגירת הלוק הרכיבה משקפיים של IZIPIZI כמובן.

אורטל בניסטי

מאיפה לך 30.6.22 - אורטל בניסטי. אור גפן,
בפריפריה לא מוותרים על מותגי הביוקר. אורטל בניסטי/אור גפן

הפרימיירה לאחד הסרטים הכי אהובים בעולם, "המיניונים 2 - עלייתו של גרו", משכה אליה סלבס רבים שהגיעו לצפות עם ילדיהם, ולא רק. אורטל בניסטי, כוכבת פריפריה אימפריה, הגיעה בלוק הכי קול למאורע - תיק, נעליים וכובע של ורסאצ'ה, אוברול של טוונטי פור סבן מעל גופיית סבא לבנה ומשקפיים של קרטייה.

ריי שגב

מאיפה לך 30.6.22 - ריי שגב. רופינה פלדמן,
ניחוח של פעם אבל עם טוויסט. ריי שגב/רופינה פלדמן

בית האופנה קום איל פו השיק את חנות COMME IL FAUT VINTAGE אשר תציג פריטי אספנות מיוחדים של המותג מהעבר, וריי שגב הגיעה לבושה בסרפן מארכיון המותג שמתחתיו בצבץ טופ בצבע מנטה. את הלוק היפה בניחוח של פעם הקפיצה עם הכפכפים הצבעוניות והריחניות של מליסה. אהבנו את הפנים הנקיות מאיפור והשיער המשוך לאחור.

יובל כספית

מאיפה לך 30.6.22 - יובל כספית. רפי דלויה,
מצטיינת השבוע, בטוטאל לוק לבן משגע. יובל כספית/רפי דלויה

הבלוגרית והמשפיענית יובל כספית, שהיא גם האחות הדיגיטלית שפותחת עין על הלוקים של דיירי בית האח הגדול, הפציעה על השטיח הכתום של תצוגת גמר בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה שנקר בשמלה לבנה סקסית ומחמיאה של אדיקט. בחירת האקססורי לסגירת הלוק מצוינת: תכשיטי פנינים למכביר, תיק צד מעוטר פנינים וכפכפי עקב בלבן עם רצועות דקיקות.

עינב כהן

מאיפה לך 30.6.22 - עינב כהן. רפי דלויה,
לוקינג גוד במיני ושאנל. עינב כהן/רפי דלויה

אחותה הדיגיטלית, כוכבת הרשת ואושיית האופנה עינב כהן, הגיעה גם היא לתצוגת הגמר של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר לבושה בשמלת מיני ירקרקה מנצנצת עם קאט-אאוטס של ינקי ונטף, וסגרה את הלוק עם תיק לבן של שאנל וכפכפים לבנים על עקב.

יערה קידר

מאיפה לך 30.6.22 - יערה קידר. רפי דלויה,
קורנת ושיקית בוורוד. יערה קידר באירוע השנתי של חוג ידידי מוזיאון העיצוב חולון/רפי דלויה

אוצרת האופנה הכי שיקית בסביבה לבשה וורוד לאירוע השנתי של חוג ידידי מוזיאון העיצוב חולון. שמלה מכופתרת בסילואט משובח מבוטיק קולבים, נעליים אדומות עם חרטום מחודד של פריטי בלרינס ולא וויתרה על האקססורי שמזוהה עימה - שפתיים אדומות.

אז מי המתלבשת הטובה ביותר של השבוע?

דנית גרינברג
שי מיקה
אן זיוי
רוני דואני
אניה בוקשטיין
משי קליינשטיין
שרונה מרלין
אורטל בניסטי
ריי שגב
יובל כספית
עינב כהן
יערה קידר
4546 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully