וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתפשרות: גם לטיול בשטח אפשר לצאת בסטייל

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 11:40

רצה? מטיילת? או מיטיבת לכת מטבעך? עם נעלי השטח הנכונות את לא צריכה להתפשר על ביצועים, ולא על הסטייל. טלי ארבל הלכה (ליטרלי!) ובדקה

נעלי שטח לנשים - HOKA הוקה. יח"צ הוקה,
נעלי SPEEDGOAT 5 לנשים - 699 שקלים/יח"צ הוקה

לצאת לשטח מוקדם מאוד בבוקר, אם זה להליכה, קרי: זמן איכות אחת על אחת עם עצמך, או לטיול משפחתי בשטח הררי שתכננת וכבר אי אפשר לבטל, זו תמיד משימה מאתגרת בפני עצמה ואין ספק כי נעל מתאימה שהיא גם יפה כבר תקדם אותך לעבר המטרה. בין אם אתן רצות, הולכות, מטיילות חובבות או מקצועניות שמתחרות ומתלבטות באיזו נעל להשקיע? הנה כמה דברים שאתן צריכות לדעת.

הליכה או ריצה הם הרי תמיד בעונה, מה שאומר שהחיפוש אחר נעלי השטח הטובות ביותר לנשים is on. יש המעדיפות טיולים נוסח "קצר ולעניין" בטבע או בעיר, אחרות חובבת מסלולי מיטיבי לכת בכל הזדמנות, שבתות וחגים, וישנן יחידות סגולה הנמנות על ז'אנר האקסטרים שהן הרפתקניות המטיילות במסלולים מאתגרים ונושאות משקלים על גבן - אחרי הכל, לא רק סיבולת לב-ריאה וחודשי האימונים שהושקעו יביאו אותן לקו הסיום או למטרה שהוצבה, אם כי נעליים מתאימות ושוות הן אלה שהרבה פעמים יכתיבו את התוצאה כמו גם את החוויה.

איפה שלא נסתכל, נראה כי יותר ויותר נשים ממירות את הריצה הנוחה על אספלט מדוגם לריצות שטח מאתגרות. אלא שכדי לדלג בין סלעים, קוצים ושאר מכשולים יש להצטייד בנעליים מיוחדות שיעמדו במשימה. אך עם כמה שההתאמה, הנוחות והביצועים הם חשובים, רובנו נמשכות קודם כל לקנקן ולאו דווקא לתוכן שהוא נושא. כלומר, מרבית הנשים לא מוכנות להתפשר על הנראות גם כשהן יוצאות אל השטח.

נעלי שטח לנשים - HOKA הוקה. יח"צ הוקה,
לרוץ בשטח בסטייל. הוקה/יח"צ הוקה

בדיוק בשבילכן, נשים יקרות ואתלטיות, לחברת הוקה (HOKA) הפתרונים. החברה משיקה קולקציית נעלי שטח וטיולים חדשה המציעה מגוון רחב של דגמים מקצועיים ובעיצוב האוברסייז המקסימליסטי המפורסם, אשר מתחייבים להעניק את האיזון המושלם בין נעלי ספורט לבין יכולות שטח מרשימות.

נעלי השטח והטיולים החדשות של הוקה מתאפיינות בנוחות, משקל נמוך, ניטרליות בתנועה ומשלבות שיכוך מירבי עם אחיזת שטח אולטימטיבית. הקולקציה מציעה נעליים המתאימות לכל סוגי הקרקע - סלעים, אבנים, כורכר, שדות, חול, בוץ ומעברי מים וכביש, כמו גם פתרונות לאתגרי השטח - הגנה על הבהונות, אוורור ונידוף, אחיזה משופרת בסוליה בכל תוואי קרקע או מסלולים רטובים, ומערכת שרוכים ייחודית לחביקה אופטימלית ומהירה של כף רגלכן. אבל מה עם הסטייל? כדי לבדוק את הנושא נעלנו את דגם SPEEDGOAT המפורסם והצטרפנו אל גלית בירנבוים-נבון, מנהלת השיווק של הוקה, להליכה קלילה תחת קרני השמש היוקדת על חולות עין עבדת שבנגב.

"יותר ויותר נשים מבינות את החשיבות וההנאה בטיולים רגליים" מספרת בירנבוים-נבון, שהיא גם אולטרה-מרתוניסטית ואישה שבחמש בבוקר כבר סימנה וי על הפעילות הספורטיבית להיום, "והמותג שלנו מבקש לתת מענה לשוק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נעלי שטח לנשים - HOKA הוקה. יח"צ הוקה,
נעלי CHALLENGER ATR 6 - מחיר 699 שקלים/יח"צ הוקה

עד כמה מדד הנראות והסגנון תפס מקום בעיצוב קולקציית השטח והטיולים החדשה לנשים?
"הפן האופנתי תופס תאוצה משנה לשנה בהוקה וניתן לראות כיצד חל שינוי משמעותי ובולט, הן בנראות ובעיצוב הדגמים החדשים, והן בצבעוניות של הנעליים. אנחנו רואים יותר ויותר התאמה של צבעים לטרנדים אופנתיים - סדרות שלמות בגווני פסטל לדוגמא, כמו גם התאמה לעונות השנה או שיתופי פעולה עם מותגי אופנה. בעונות האחרונות שולבו אלמנטים אופנתיים בעיקר בגפות של הנעליים (החלק העליון) בדמות חומרים מתקדמים ובגאומטריית צבעים חדשנית".

האם מניסיונכם סטייל הוא קריטריון חשוב למטיילות ורצות בבואן לבחור את הנעל המושלמת עבורן?
"חד משמעית כן. מניסיוננו עם הלקוחות סטייל ונראות הן דרישות שכיחות מאוד, 'שזה יישב טוב ויפה על הרגל'. בחברת הוקה הבינו את העניין ובעצם העיצובים והצבעים נבחרים בהתאם לכך. בדיאלוג שלנו עם רצות ומטיילות, אנחנו תחילה מדגישים את חשיבות ההתאמה של הנעל ללקוחה ברמת הייעוד, ההתאמה לכף הרגל וחוויית הנוחות בזמן מדידת הנעל, ולאחר שלב זה, כשכבר יש התאמה, אנחנו מציגים להן מגוון צבעים שיש לכל דגם במטרה למצוא את הצבע שיתאים לטעמן ויסב להן כיף והנאה".

נעלי שטח לנשים - HOKA הוקה. יח"צ הוקה,
"יותר ויותר נשים מבינות את החשיבות וההנאה בטיולים רגליים". ANACAPA MID GTX 4 מחיר 949 שקלים/יח"צ הוקה

"ההסתכלות של HOKA כיום על האוכלוסייה הגלובלית של רצים, הולכים, חובבי טיולים ואופנה, גרמה לה לבחור באסטרטגיה שיווקית של FLY HUMAN FLY" מסכמת בירנבוים-נבון, "מה שהתחיל כנעל נישה טכנית המיועדת לרצי שטח בירידה, התפתח לנעליים המיועדות לקהילה גלובלית של פורצי דרך - בה כל אחת יכולה. כפועל יוצא מכך, גם העיצובים וגם הצבעוניות הושפעו מאוד בקולקציות שיוצאות בימים אלו, כי בסופו של דבר אנחנו מסתכלות על הנעל ורוצות לאהוב את המראה שלה ואת המראה שלנו בה".

הכותבת הייתה אורחת של HOKA באירוע השקה בנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully