וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאשניסטה הישראלית שהציתה את הרשת בשמלת בייבידול

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 9:11

הסטייליסטית ובלוגרית האופנה, אור לוזון, לא מפסיקה להוציא לנו את העיניים עם חופשות מטורפות ולוקים מדוייקים. הפעם התפקסנו על שמלת הבייבידול הסופר-יקרה שלה וחזרנו עם אופציות נגישות יותר עבורכן

בייבידול - אור לוזון. אינסטגרם, צילום מסך
הציתה את סקרנותנו. אור לוזון/צילום מסך, אינסטגרם
בייבידול - פקטורי 54 צימרמן. יח"צ חו"ל,
הבייבידול המדובר מבית צימרמן האוסטרלי. נמכר בפקטורי 54 במחיר 2,890 שקלים/יח"צ חו"ל

בחודש האחרון נדמה שכולם מסביב בחופשה כלשהי, ואם לא אז הם כנראה רגע לפני או רגע אחרי במסגרת מימוש החשק לטוס לאנשהו אחרי שנתיים של קורונה. את תואר מלכת החופשות של העונה נרצה להעניק בשלב זה לאיט גירל המקומית אור לוזון שסימנה בחודשים האחרונים וי אינסטגרמי על שורת יעדים נחשקים ברחבי הגלובוס, ביניהם ניתן לציין את מרקש, דובאי, פריז, כרתים, ניו יורק, אל.איי, מיקונוס וקאן. הספק מרשים ביותר.

מה שעוד הרשים אותנו הם כל הצילומים מעוררי הקנאה שלוזון מעלה לרשת בהם היא מפגיזה בפוטוגניות הכוללת תמהיל מוקפד, הממזג בין רביצה באווירה ריזורטית או על רקע נופי טבע אותנטיים לצד לוקיישנים אורבניים יותר, מטוסים פרטיים, מסעדות שונות ומקומות בילוי מסקרנים. בין כל אלו שזורה המלתחה המשובחת שלה שעליה כבר דיווחנו פה בעבר - עשירה בפיסים מעוצבים, ממותגים ועדכניים שעושים לנו חשק לגלות מה עוד מתחבא אצלה בחדר הארונות.

את הפריט האחרון שכבש את ליבנו היא לבשה דווקא בארץ, כך זה נדמה לנו (כי לא צוין המיקום). מדובר בשמלת קיץ פרחונית באורך שמעל הברך על רקע לבן בעלת שרווולי פאף בובתיים וצללית המתרחבת כלפי מטה מתחת לקו החזה. השמלה מבית צימרמן האוסטרלי (נמכרת ברשת פקטורי 54 במחיר 2,890 שקלים) משתייכת לטרנד שמלות הבייבידול שמכונות כך בשל הדמיון לכותונת הלילה הפלרטטנית.

המונח בייבידול נטבע על ידי מעצבת ההלבשה התחתונה האמריקאית סילביה פדלאר שיצרה לראשונה בתקופת מלחמת העולם השנייה שמלת שינה קצרצרה כתגובה למחסור בבדים. הדימוי הפתייני של ילדה-אישה לה זכה הבייבידול הגיע כעשור מאוחר יותר בהשפעת סרט באותו השם בו השחקנית קרול בייקר בתפקיד לוליטה בת 19.

בניינטיז הייתה זו קורטני לאב שזהותה עם הסגנון הסקסי המתריס של שמלת הבייבידול. בעיניים של היום ואחרי שנים של משפחת קרדשיאן קצת קשה להבין על מה המהומה אבל המוטיבים הבובתיים של שרוולים מודגשים וצללית רחבה בשילוב מחשוף מודגש וירכיים גלויות הצית השראות ארוטיות מסוימות בשל השובבות הנערית.

כיום אפשר לייחס את החיבה המחודשת לטרנד בזכות האיזון שבין הצללית הרכה ולוק הבוהו לבין רמיזות מעודנות שמגיעות מהאורך, מהחשוף או משניהם יחד. יתרון נוסף של שמלת הבייבדול הוא הוורסטיליות - עם סנדלי עקב לחתונת קיץ, מעל טייץ' ארוך ומגפי רפתנים בעונת החורף, עם סניקרס פלוס ז'קט תלוי על הכתפיים ועוד.

איתרנו עבורכן שלל אופציות נהדרות במחירים קצת יותר נגישים:

בייבידול - ריזרבד. אסף לוי,
ריזרבד 69.90 שקלים/אסף לוי
בייבידול - אנד אדר סטוריס. יח"צ חו"ל,
andOtherStories שמלה 395 שקלים/יח"צ חו"ל
בייבידול - בש לבוטיק 77. יח"צ חו"ל,
BASH לבוטיק 77 - 991 שקלים/יח"צ חו"ל
בייבידול - בייב. יח"צ חו"ל,
Babe.co.il במחיר 279 שקלים/יח"צ חו"ל
בייבידול - זארה. יח"צ חו"ל,
זארה - 179.90 שקלים/יח"צ חו"ל
בייבידול - HM. יח"צ הנס מאוריץ,
H&M במחיר 99.90 שקלים/יח"צ הנס מאוריץ
בייבידול - פול אנד בר. יח"צ חו"ל,
פול אנד בר - 99.90 שקלים/יח"צ חו"ל
בייבידול - אתר נקסט. יח"צ חו"ל,
אתר NEXT - מחיר 169 שקלים/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully