וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשרוד את הקיץ: 8 פריטים שהם מאסט השבוע

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 9:43

שמלה משגעת רחוקה מהגוף, בגד-הים הכי יפה בסביבה, מי קסם לפנים המיוזעות שלנו וחליפת פנאי שלא תרצו לצאת ממנה - 8 פריטים שאהבנו במיוחד השבוע

1. שמלה של COS

השמינייה הנועלת 13.7.2022: COS x Lea Colombo שמלה 955 שח (2). יח"צ חו"ל,
שמלה אוורירית שמגלמת את הסינרגיה בין אופנה ואומנות/יח"צ חו"ל

פיסת אמנות בסילואט רחוק מהגוף: עולמה התוסס ומלא האוירה של הצלמת והאומנית לאה קולומבו מגיע ל-COS, בקולקציה המציגה את התפיסה הנלהבת והאופטימית של האומנית לצבע ואת גישתה האינדיבידואלית לסגנון. שמלות המקסי הנפלאות מגלמות את הסינרגיה הזו בין אופנה ואמנות - גזרות רחוקות מהגוף עם הדפסים בלעדיים שנוצרו על ידי חקר אור, צבע וצורה בחדרי חושך. השמלה עשויה תערובת משי תות-עץ וכותנה עם מפתח וי וכיסים.

כמה: 955 שקלים
איפה: להשיג בחנויות המותג בקניון עזריאלי ירושלים וקניון TLV בתל אביב

2. בושם של גרלן

השמינייה הנועלת 13.7.2022: בושם גרלן. יח"צ חו"ל,
ניחוח מעודן ורענן, בדיוק לימי הקיץ החמים/יח"צ חו"ל

אלגוריה פרחונית לערכי קיימות: ניחוח "נרוליה וטיבר" החדש הוא יצירה מקורית של בשמי גרלן עם יותר מ-95% רכיבים ממקור טבעי וידידותי לסביבה. לצד תערובת מעודנת של תמצית נרולי טבעית, רעננות בזיליקום ותו תאנה טעים, הניחוח הוא רגש לפני הכל, ומה צריך יותר מזה בימים מיוזעים אלה? האלכוהול מקורו בשורשי סלק מחקלאות אורגנית, והבקבוק שניתן למילוי חוזר עוצב מחדש מזכוכית ממוחזרת.

כמה: 390 שקלים ל- 75 מ"ל
איפה: ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

3. בגד-ים של שני שמר

השמינייה הנועלת 13.7.2022: שני שמר. אלון שפרנסקי,
בגד ים שלם בגזרת צדף מטריפה ומחטבת/אלון שפרנסקי

בהשראת מעמקי המצולות: עם רשימת לקוחות מפורסמות בארץ ובעולם כמו כריסי טיגן, בר רפאלי, רותם סלע ורבות נוספות, כמו גם קהל לקוחות נאמנות שמעריכות את איכות הבדים האיטלקיים הסופר עבים והמחטבים בתפירה מוקפדת - שני שמר משיקה קולקציית קיץ של בגדי-ים וריזורט שעוצבה בהשראת דיאלוג ייחודי עם העולם הרחב שבמעמקי המצולות. צדפים, אלמוגים וצמחייה מרהיבה המשמשים כמוטיבים על בגדי הים והחוף באים לידי ביטוי בהדפסים, בצבעוניות ובאביזרים.

כמה: 1,350 שקלים
איפה: ניתן להשיג בחנות הדגל החדשה בדיזינגוף 212 תל אביב

4. מכנסיים של סאקס

השמינייה הנועלת 13.7.2022: סאקס. שי יחזקאל,
לנוחות מאווררת בסטייל, מה צריך יותר מזה?!/שי יחזקאל

מתרחבים ומחוררים: מכנסיים סרוגים מתרחבים בהשראת שנות ה-70 הם אזעקת הטרנד הכי נכונה לקיץ שלנו. המכנסיים, שמתהדרים בבד עשוי סריגה איכותית ומעוטרת, הם נוחים וסופר וורסטיליים - אפשר לעשות איתם את המעבר המושלם מלוק יומיומי ללוק ערב שיקי וסקסי יותר בשילוב טופ ומכופתרת אוברסייז דקיקה מעל.

כמה: 466 שקלים
איפה: להשיג בחנויות המותג ובאתר

5. מי פנים של פולה בליק

השמינייה הנועלת 13.7.2022: פולה בליק. אלון שהרבני,
מי פנים לחידוש העור ולהעלמת פצעונים/אלון שהרבני

מי קסם לקיץ הישראלי: כוהנת הטיפוח והיופי פולה בליק משיקה במיוחד לקיץ את ה-Magic water: מי קסם שהם למעשה מי פנים שנועדו לפילינג עדין אשר מעודדים את החלפת תאי העור, עוזרים להעלים פצעי זיעה או חררה, ובנוסף יש להם אפקט של אנטיאייג'ינג לחידוש תאי העור המתים וסיוע במניעה של הזדקנות העור.
*חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית לפני השימוש

כמה: 250 ₪ ל- 125 מ"ל
איפה: ניתן להשיג במרכז לרפואה טבעית פולה בליק (זריצקי 4 תל אביב), ובאתר האונליין

6. חליפת פנאי של HOODIES

השמינייה הנועלת 13.7.2022: הודיס. חיים כהן,
חליפת פנאי כיפית שלא תרצו להוריד/חיים כהן

לקלילות וספונטניות מרבית: רשת HOODIES מתחדשת בחליפות כיפיות וסופר נעימות במיוחד לקיץ. הדפס החרציות הוא הפייבוריט שלנו בקולקציה, עם חולצת טי בעלת מפתח צוואר וי ומכנסיים קצרים עם גומי נסתר במותניים. אידיאלי ליציאות תכופות מהבית לסידורים וכיוב', רק לשלב סניקרס לבנות או כפכף שטוח טרנדי ואתן מסודרות ליתרת היום.

כמה: עד ה- 15.7.22 כל החולצות והמכנסיים במחיר 33.30 שקלים
איפה: ניתן להשיג בסניפים ובאתר

7. קרם פנים של IL MAKIAGE

השמינייה הנועלת 13.7.2022: איל מקיאג'. דודי חסון,
סופר פרש. עדן פינס לאיל מקיאג'/דודי חסון

היפואלרגני, טבעוני ומתאים לעור רגיש: מותג האיפור הבינלאומי איל מקיאג' נכנס לקטגוריה חדשה עם השקת סדרת מוצרי טיפוח אנטי-אייג'ינג ייחודית ועשירה לטיפול וטיפוח העור, המיוצרת בטכנולוגיה מתקדמת ומגובה במחקר קליני. קרם הלחות "אולטרה פפטיד אנטי אייג'ינג" מתוך הסדרה הינו קרם קליל שמזין את העור ומפחית סימני הזדקנות, והינו מועשר ברכיבים פעילים איכותיים הכוללים פפטידים, חומצה היאלורונית ותה סגול להרגעת העור.

כמה: 339 שקלים
איפה: ניתן להשיג בחנויות איל מקיאג' ובאתר

8. גוזייה של Lilibloom

השמינייה הנועלת 13.7.2022: ליליבלום. עדי מילר,
גוזייה אורגנית נושמת ומנדפת זיעה/עדי מילר

להתחבר לאג'נדה הירוקה גם מתחת לבגדים: שנה לאחר שהוקם, מותג ההלבשה התחתונה ליליבלום משיק קולקציית גוזיות מכותנה אורגנית עם תו התקן GOTS (תקן טקסטיל אורגני עולמי) ותו התקן "סחר הוגן". דגם הסקופ היא גוזייה ללא ריפוד וברזלים המתאימה ללבוש יומיומי כמו גם לפעילויות ספורט, בעלת מפתח מרובע מלפנים ומאחור עם שתי שכבות בד, נושמת ומנדפת זיעה. מגיעה בטווח מידות רחב מ- XS ל- 2XL, ובשמונה צבעים.

כמה: 130 שקלים
איפה: ניתן להשיג באתר המותג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully