וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה לך? מה לבשו השבוע אנה זק, סנדי בר וטיטי איינאו

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 8:36

אנה זק במחשוף רגל נדיב, נטע אלחמיסטר מדגמנת בננהוט בלבן וטיטי איינאו שוב מפגיזה בלוק הריוני משגע. איך התלבשו הסלבס השבוע? הצביעו והשפיעו!

אנה זק

השקה עדיקה - אנה זק. אור גפן,
משגעת בתכלת ומחשוף רגל נדיב. אנה זק/אור גפן

רגע לפני שביידן ואנשיו השתלטו על הכבישים, הסלבס הספיקו לעלות לירושלים לאירוע השקת הסניף של עדיקה בקניון עזריאלי שבעיר הבירה. אנה זק התייצבה בטוטאל לוק עדיקה - שמלת גופיה ארוכה וקרובה לפיגורה, עם מחשוף רגל נדיב, ובצבע תכלת משגע שלגמרי האיר את זיו פניה. את הלוק חתמה, בצדק ובפשטות, עם כפכפי עקב ורצועות ויניל שקופות.

ליאל אלי

השקה עדיקה - ליאל אלי. אור גפן,
טרנדית וקולית באפס מאמץ. ליאל אלי/אור גפן

גם ליאל אלי הצטרפה לפתיחת חנות עדיקה בקניון עזריאלי בירושלים, ועלתה על לוק קול מרענן שכבר לגמרי מזוהה עמה. טופ סטרפלס בסיומת משולשת ומכנסי ניילון באגי בתכלת, שניהם של עדיקה. את הסטייל המדליק והבלתי מתאמץ שלה סגרה עם כפכפים צ'אנקיות של קלווין קליין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

נטע אלחמיסטר

אירוע זאביק דרור טל שרף יום הולדת - נטע אלחמיסטר. אור גפן,
זוהרת בלבן ובשיזוף להתקנא. נטע אלחמיסטר/אור גפן

למסיבת הקיץ הכי חמה בביצה שדרשה קוד לבוש: לבן, הלא היא מסיבת יום ההולדת של זאביק דרור וטל שרף בחוות רונית, נטע אלחמיסטר החליקה לתוך שמלת קולר סקסית ומתכווננת בגזרת קאט-אאוט מהמותג שלה בננהוט. היא השלימה את הלוק עם סנדלי רצועות בצהוב בננה וקינחה בתיק סן לורן.

שלמור שטרוזמן

אירוע זאביק דרור טל שרף יום הולדת - שלמור שטרוזמן. אור גפן,
הנגיעה האדמדמה הקפיצה את הלוק. שלמור שטרוזמן/אור גפן

גם שלמור שמרה על קוד הלבוש הלבן במסיבה המשובחת שהרימו זאביק דרור וטל שרף כשלבשה אוברול מצוין עם מפתח לב בדקולטה של המעצבת מוריאל, אותו ציוותה לנעליים עם חרטום מחודד מאוסף פרטי שהן ספק אדומות ספק כתומות. כך או כך - זה עובד.

טיטי איינאו

השקת הספר את הבוסית פקטורי 54 - טיטי איינאו. לנס הפקות,
ההריונית הכי יפה בביצה. טיטי איינאו/לנס הפקות

חביבת המדור טיטי איינאו ממשיכה את רצף הלוקים המטריפים בהריון הכה פוטוגני שלה כשהגיעה לפרגן להשקת הספר "אני הבוסית" של ליאת לוי-קופלמן ובתה אלונה. טיטי לבשה טוטאל-לוק של מייקל קורס לפקטורי 54 בצבע וורוד בייבי הסופר טרנדי כרגע, הוסיפה שרשר לעטר את בטנה היפה, תיק מיני ורדרד של לואי ויטון וסניקרס של גולדן גוס.

ליאת לוי-קופלמן

השקת הספר את הבוסית פקטורי 54 - ליאת לוי קופלמן. לנס הפקות,
מדגימה שיק סימפל מדויק. ליאת לוי-קופלמן/לנס הפקות

ליאת לוי-קופלמן הייתה לחלוטין מסמר הבוקר באירוע של פקטורי 54 לכבוד השקת הספר "אני הבוסית" שהיא כתבה יחד עם בתה אלונה - בשמלת מידי שחורה ושיקית של קיית' לפקטורי 54 בעלת מעטפת המצטלבת בחזית לכדי צללית נשית ויפה. עם שמלה כזו באמת שלא צריך הרבה מעבר, והסנדלים המתוכשטות של ALMARE' חתמו את הלוק בצורה מדויקת.

סנדי בר

מותג בגד הים שני שמר משיק חנות דגל חדשה וקולקציית קיץ 2022 - סנדי בר. אור גפן,
אייקונית וחסרת גיל. סנדי בר/אור גפן

מותג בגדי-הים הנחשק של שני שמר השיק את פתיחת חנות הדגל החדשה בדיזינגוף וגם את קולקציית בגדי הים והריזורט לקיץ, וסנדי בר האייקונית הגיעה לפרגן בהופעה לבנה - בגד-ים שלם שלחלוטין מחליף כל טופ אותו שילבה עם מכנסי ריזורט סמי-מחויטים קצרים של שני שמר. לרגליה סנדלים חומות מעוטרות מאוסף פרטי.

בל אגם

מותג בגד הים שני שמר משיק חנות דגל חדשה וקולקציית קיץ 2022 - בל אגם. אור גפן,
יפה לה בירוק X פנדי. בל אגם/אור גפן

גם בל אגם עלתה על וייב ריזורט והגיעה לפתיחת חנות הדגל והשקת קולקציית הקיץ החדשה של שני שמר כשהיא לבושה בסט שני חלקים מאיסטנבול, כפכפי הוויאנס תכלכלות, ודאגה להקפיץ את הלוק עם התיק הנחשק של פנדי. דוז פואה גם בגזרת האקססוריז.

עכשיו תורכן להצביע ולהשפיע!

אז מי המתלבשת הטובה ביותר של השבוע?

אנה זק
ליאל אלי
נטע אלחמיסטר
שלמור שטרוזמן
טיטי איינאו
ליאת לוי-קופלמן
סנדי בר
בל אגם
5443 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully