וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכשה שמלת כלה ב-50 שקלים בחנות יד שנייה - וכולן רוצות גם

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 10:44

מעצבת הפנים אנני ואנדרביק הפתיעה את העוקבים שלה כשחשפה שלבשה ליום המאושר בחייה שמלת כלה שקנתה בחנות יד שנייה. היא לא ציפתה למבול התגובות המפרגנות שהגיעו בזכותה

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

מעצבת הפנים אנני ואנדרביק, שמשתפת תכני לייף סטייל בטיקטוק באופן קבוע, הפתיעה את העוקבים - ובעיקר את העוקבות - שלה כששיתפה תמונות מיום חתונתה כשהיא לבושה בשמלת כלה לבנה ומהממת - אותה רכשה בעלות של 15 דולרים (כ-50 שקלים) בחנות יד שנייה. כן, השמלה שנועדה ליום המאושר בחייה עלתה סכום מגוחך במונחי שמלות כלה, אך במקום לקבל תגובות מצופים שיעירו על קמצנותה - היא קיבלה אינספור תגובות מפרגנות מנשים שאהבו ורוצות גם.

כשהייתה מאורסת אנני מצאה בחנות יד שנייה מקומית שמלה לבנה של מותג האופנה "דונה מורגן" בעלות של 15 דולרים. עוד באוקטובר 2020 היא שיתפה סרטון של השמלה המיועדת וכעת היא עדכנה אותו עם תמונות מיום חתונתה - כשהיא לובשת את השמלה הזולה אך המחמיאה להפליא.

רכשה שמלת כלה ב-15 דולר בלבד. tiktok.com/@annivanderbeek, צילום מסך
שמלת כלה ב-15 דולר בלבד. אמיתי לגמרי/צילום מסך, tiktok.com/@annivanderbeek

אנני סיפרה בסרטון שצבר יותר מ-200 אלף צפיות שהיא מצאה את השמלה על מתלה בגדים, דחוקה בין שמלות נשף ישנות. לשמלה שמצאה יש חרוזים על קו הצווארון וקצות השרוולים, כמו גם כפתורים בגב - והיא לגמרי לא נראית כמו שמלה שששווה רק 50 שקלים.

שמלות Donna Morgan, שנמכרות בחנויות כלבו כמו דילארדס ונורדסטרום - וכמו כן גם באמזון - נוטות לעלות בין 20 ל-300 דולרים.

והגרסה הישראלית

קנתה שמלת כלה משיין ב-80 שקלים והגולשים לא נרגעים

לכתבה המלאה

ככה זה נראה לפני שנתיים

@annivanderbeek I feel like I could get married in the second dress ? I swear I believe in shoppers fate! #thriftshop #InteriorDesign #HeinzHalloween #ThatWitch ♬ Lofi - Domknowz

ובחתונה

"וואו! את נראית מושלם בשמלה הזאת. אני זוכרת את הסרטון המקורי שלך. שמחה שהיום המאושר הגיע, מזל טוב!", כתבה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "כשראיתי אותה נעתקה נשמתי. את נראית נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully