וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנתה שמלת כלה משיין ב-80 שקלים והגולשים לא נרגעים

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 10:01

כלה מקומית החליטה כי אין צורך לבזבז הון על שמלה שנייה ופשפשה באתר הנגיש שיין שם מצאה את שמלת חלומותיה. "הצעד הכי חכם שעשיתי כלכלית", כתבה בפוסט בפייסבוק, והתגובות? כמו שהישראלים יודעים - עוקצניות וכואבות

חביבה גורדון מרכוס, שמלת כלה, שיין. edi pro,
"הצעד הכי חכם שעשיתי כלכלית" - שמלה משיין ב-79 שקלים/edi pro

מה קורה כשנפלאות אתרי האונליין הזולים לוקחים צעד אחד קדימה? את התשובה לשאלה הזו אפשר לראות ביממה האחרונה בתגובות שונות ברשת. זאת בעקבות פוסט של כלה טרייה ומחושבת שפרסמה תמונות מליל כלולותיה לבושה בשמלה הלבנה המסורתית. הסיפור החביב קיבל תפנית כשלתמונות התלוותה הכותרת המשעשעת: "שמלה ב-80 ש"ח משיין. הצעד הכי חכם כלכלית שעשיתי".

מסורת שתי שמלות כלה, אם לא יותר (אנחנו עדיין מעכלות את פריס הילטון), נכרכה עמוק בתוך תכנוני חתונה עתידית. לצערן של מאורסות נרגשות רבות, העניין יכול להפוך לאישיו די לגיטימי, כשמלת כלה לא יורדת כיום מה-8,000 שקלים (וזה במקרה הצנוע והמתפשר). הרצון של להחליף ללוק אחר באמצע האירוע, הפך את קונספט הכלות למורכב יותר ואילו למעצבים והמותגים השונים - משתלם ומרוויח יותר בהתאם. הקאפלס המאוהבים פותחים חסכונות ועושקים את ההורים, כי הרי הדעה הרווחת היא שברור מאליו שלרוב כלה ביום המיוחד שלה לא תרצה להתפשר... אבל אולי לא חייב להתפשר?

חביבה גורדון מרכוס, שמלת כלה, שיין. edi pro,
חביבה גורדון מרכוס מהיישוב ענתות בשמלה המדוברת/edi pro

דוגמה לקיצון השני מדגימה לנו הכלה הטרייה, חביבה גורדון מרכוס (31) מהיישוב ענתות שעוסקת כיום באילוף וכלבנות טיפולית ולא וויתרה על החלום של שתי שמלות הכלות. השמלה הראשונה כיאה לזו שמקבלת הכי הרבה עיניים מסוקרנות הייתה של מעצבת השמלות טלי שורין שעלתה כ-8,000 שקלים. דווקא בפארטי של אחרי החופה, חביבה הלכה על בחירה מפתיעה היישר מתוך הדפדופים של אתר השופינג אונליין "שיין". בשיחה עם חביבה היא מספרת: "הרעיון הגדול היה לחפש בשיין שמלה לטראש. ואז ראיתי שיש שמלות שבכיף יכולות לעבור כשמלה שנייה ובמחיר הזה אני לא מסכנת הרבה".

חביבה גורדון מרכוס, שמלת כלה, שיין. edi pro,
שמלה ראשונה של טלי שורין/edi pro

מדובר בשמלה בסגנון רומנטי, פשוטה ביותר, בעלת מחשוף וי בפרונט ומאחור בהתאם, עשויה בחלקה העליון מדמוי תחרה ונשפכת לחצאית סטרייט חלקה. כמובן שבהתאם למחיר (79 שקלים בלבד) האיכות היא לא פשתן, לכן המילה "פוליאסטר" במפרט השמלה לא תפתיע גם אתכן. התגובות המרושעות והמשעשעות ב"סטטוסים מצייצים" לא איחרו להגיע: "חבל שאי אפשר להזמין אולם אירועים בשיין", "כתימני, זה אחד הפוסטים המרגשים שקראתי לאחרונה", "כן, חתונה ראשונה לא כדאי להשקיע", "אם הייתי יודעת שאני אתגרש כזה מהר הייתי קונה משוק רמלה לוד", ועוד רבים ונלהבים פלוס גיף של עדן בן זקן באוברול המנומר הידוע עם "מעניין מה עדן הייתה אומרת על זה".

חביבה גורדון מרכוס, שמלת כלה, שיין. edi pro,
התגובות ברשת לא נגמרות - "חבל שאי אפשר להזמין אולם אירועים בשיין"/edi pro

עוד בוואלה!

יורשת הנפט המיליארדרית התחתנה בשמלת מראות מטריפה

לכתבה המלאה

כמובן שגם ההרמות היו שם כדי לאמץ את הרעיון לבאות בתור: "כשהקולב מושלם לא משנה מה המחיר", "האמת כל הכבוד לך, המחירים מוגזמים ברמות...לובשים את השמלה לכמה שעות וזהו הלכו אלפי שקלים...שאפשר לשמור לעתיד או להשקיע במשהו אחר".

הכלה מצידה דווקא המשיכה בווייב החיובי ובצדק: "היה נחמד לראות תגובות מפרגנות, והתעלמתי מהשאר. לא חושבת שצריך להתייחס לאנשים שלא מבינים את המהות או להכניס אותם לשיקולים שלי בכל מה שקשור לחתונה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully