וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסימן רבגוניות: 8 פריטים שאהבנו במיוחד השבוע

21.7.2022 / 13:37

בגד-ים שישמש בקלות כטופ לדייט או לפעילות ספורטיבית, ספק שמלה ספק מעיל הורס, ומארז איפור רב-תכליתי שסוגר פינה - 8 פריטים עם טוויסט וורסטילי שאהבנו במיוחד השבוע, כי אין על מוצרים שהם גם וגם

1. חצאית של דרור קונטנטו

השמינייה הנועלת 21.7.22 - דרור קונטנטו. ולד לימר,
החצאית הוורסטילית שאת חייבת בארון/ולד לימר

אלכסה, תנגני גלאם: בית האופנה דרור קונטנטו משיק קולקציית קיץ חדשה למותג האונליין שלו הכוללת בגדי ערב חכמים, וורסטיליים ועל-זמניים, ובמנעד מידות רחב. עם חצאית מעטפה אלכסה, העשויה בד פייטים מחטב עם בטנה בגוון תואם, ניתן לשלוט בסילואט - אם זה בצורת הקשירה (קדימה או אחורה) וגם בעומק השסע. המלצת המערכת: לדייט לוהט לשלב עם הטופ התואם של המותג, ולפגישה עסקית או לדרינק בין-ערביים לשלב עם מכופתרת גברית לבנה לקלאס עם טוויסט.

כמה: 730 שקלים
איפה: הקולקציה זמינה לרכישה באתר האונליין

2. בגד-ים של זוהרה

השמינייה הנועלת 21.7.22 - זוהרה. דור שרון,
לים, ליומיום ואפילו לחדר הכושר השכונתי/דור שרון

לא רק לים: קולקציית בגדי-הים של זוהרה לשנת 2022 הינה ברוח התקופה בכך שהיא מבטאת את הצורך שלנו בחופש, עם פלטת צבעים בסיסית כולל גווני אדמה, וגזרות שהן טיימלס. בגד-הים השלם בגזרת בגד-גוף עם השרוולים הקצרים הוא פיס וורסטילי לפנתאון. הרוכסן הקדמי העמוק מאפשר לקבוע את עומק המחשוף, הוא בעל מפתח רגל גבוה ועשוי בד מחמיא ומחטב בטקסטורת פיקה. פריט שיכול לשמש בקלות גם כטופ מהמם בשילוב חצאית או ברמודה, ואף לקחת אותו לסיבוב של פעילות ספורטיבית.

כמה: 549 שקלים
איפה: להשיג בחנות בדיזינגוף 255 ת"א ובאתר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

3. כפכפים של פרידום מוזס X קוקטית ל- WESHOES

השמינייה הנועלת 21.7.22 - ווי שוז קוקטית. יח"צ,
אמנות מקורית בכפות הרגליים/יח"צ

הרבה יותר מרק כפכפים: רשת ההנעלה WESHOES משיקה קולקציה במהדורה מוגבלת של שיתוף פעולה בין מותג הכפכפים הטרנדי Freedom Moses לבין האמנית הישראלית שירה ברזילי, הלא היא KOKETIT (קוקטית). כפכפים סופר נוחות ומעוצבות, שהן התגלמות פילוסופיית המינימליזם עם הקו האחיד המאפיין את היצירות של ברזילי. כאלה שישדרגו כל לוק קז'ואל באשר הוא, ויפתיעו בשילוב עם שמלת מקסי משובחת רחוקה מהגוף.

כמה: 250 שקלים
איפה: הקולקציה תימכר בבלעדיות באתר WESHOES

4. שמלה שלIVYTOPIA לאדידס

השמינייה הנועלת 21.7.22 - אדידס. יח"צ חו"ל,
פיס שילווה אותך מהקיץ ועד לחורף. אירינה שיק לאדידס X IVYTOPIA/יח"צ חו"ל

ספק מעיל ספק שמלה: שיתוף הפעולה המצליח של ביונסה ו- IVY PARK עם אדידס נוחת בישראל. קולקציית IVYTOPIA המייצגת תפיסה אוטופית ופנומנלית כוללת בגדי-ים לצד ביגוד ספורטיבי, רבגוני ואופנתי שהוא נטול מגדר - כאשר לראשונה ניתן למצוא לבוש קייצי לצד חורפי, בשונה מדרופים קודמים, וזו בדיוק הרבגוניות שאנחנו מחפשות ליידיז, פריט שיוכל לשמש אותנו לאורך כל השנה פרקטיקלי.

כמה: 1,099.90 שקלים
איפה: החל מ-21.7 להשיג בבלעדיות לחברי מועדון Adi-Club באתר אדידס, והחל מ-22.7 לכלל הלקוחות - להשיג בחנויות אדידס נבחרות ובאתר, ובחנות הדגל של רשת JD SPORTS בלח"י 2 ראשון לציון

5. קרם פנים של אריאלה ביוטי

השמינייה הנועלת 21.7.22 - אריאלה ביוטי. יח"צ,
שני מוצרים באחד – קרם מועשר בחומצה היאלורונית ומסנן קרינה/יח"צ

גם אנטי-אייג'ינג וגם הגנה מהשמש? כן בבקשה: קליניקת "אריאלה ביוטי" לטיפולי יופי ואסתטיקה מתקדמים משיקה במיוחד לקיץ קרם לחות המשלב גם אנטי-אייג'ינג וגם מקדם הגנה SPF30 - פורמולה עשירה בחומצה היאלורונית, במרקם משי המשלב מסנן קרינה להגנת העור מפני קרינת UVA ו-UVB. הקרם מכיל גם אלוורה ומלפפון המרגיעים את העור, ונוגדי חימצון להגנה מפני נזקי האוויר והסביבה.

כמה: 320 שקלים לתכולה של 50 מ"ל
איפה: להשיג ב"אריאלה ביוטי" רח' בר כוכבא 23 רמת גן, ובאתר האונליין

6. תיק של BASH לבוטיק 77

השמינייה הנועלת 21.7.22 - בש לבוטיק 77. יח"צ חו"ל,
אפשר בהצלב, אפשר על הצד, ואפשר לשחק עם הנספחים הקטנים/יח"צ חו"ל

תיק מודולרי שסוגר כל פינה: התיק המושלם ליומיום העמוס שלנו, לנסיעות לחו"ל, לדרינק עם הבסטי ולמעשה לכל מאורע. זוהי גרסה טבעונית - התיק עשוי מחומר חדשני שהוא קקטוס אורגני הנחשב פחות מזהם לסביבה מאשר עור או אלטרנטיבות אחרות. התיקים הקטנים הנתלים על הרצועה סופר שימושיים וניתנים להסרה או העמסה, בהתאם לסטייל או לצורך. כשסטייל פוגש רבגוניות כך זה נראה!

כמה: 1,478 שקלים
איפה: ניתן להשיג בחנות הדגל של BASH בשבזי 40 ת"א, ובבוטיק 77 ביצחק אלחנן 15 ת"א

7. מארז איפור של ג'ייד

השמינייה הנועלת 21.7.22 - ג'ייד. יח"צ חו"ל,
מקסימום GLOW במינימום מאמץ/יח"צ חו"ל

מארז איפור רב-תכליתי: מותג היופי ג'ייד מרחיב את סדרת הטיפוח GLOW FX ומציג איפור רב-תכליתי מונוכרומטי לאפקט מואר של זוהר, אשר ניתן להניח על יותר מאזור פנים אחד ובכך לייצר מראה טבעי והרמוני בצורה יעילה. מארז השלישייה הכולל ברונזר, סומק והיילייטר הוא הפייבוריט שלנו בליין החדש, והוא קיים בארבע ורסיות שונות של גוונים שיחמיאו לכל גווני העור. נותן גימור מט עד מבריק, ומיועד להצללה, הארה וסומק - הכל בפעולה אחת. ניתן להשתמש בכל גוון בנפרד או לערבב.

כמה: 99 שקלים
איפה: ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין

8. משקפי שמש של סברובסקי לרשת אירוקה

השמינייה הנועלת 21.7.22 - אירוקה. רותם לבל,
דגם מינימליסטי אבל עם סטייטמנט חזק מהסבנטיז/רותם לבל

מינימליזם עם אמירה: רשת אירוקה משיקה את טרנד המשקפיים המתוכשטים עם קולקציית סברובסקי - משקפי שמש עם אמירה מצד אחד, ומאידך בעיצוב נקי, מינימליסטי ונשי. הדגם עם המסגרת האובלית מעוטרת אבני החן המוזהבות מסביב לעדשות בגווני קיץ של ורוד, צהוב ותכלת מתעל את סגנון "ילדי הפרחים" והסבנטיז. הכי פאן ומסובב ראשים שיש.

כמה: 1,499 שקלים
איפה: להשיג ברשת אירוקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully