וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך התלבשו השבוע קורל סימנוביץ', גלית גוטמן וסנדרה רינגלר?

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 12:12

סאן מזרחי מדייקת עם מותגי הביוקר, גלית גוטמן זונחת את השחור ועולה על טורקיז מטריף וסנדרה רינגלר זוהרת בלבן. איך התלבשו הסלבס השבוע? הצביעו

סאן מזרחי

מאיפה לך 26.7 - סאן מזרחי. רפי דלויה,
אין לוק מדויק מזה למאורע. סאן מזרחי/רפי דלויה

פקטורי 54 והאופרה הישראלית הציגו את תערוכת FASHION PLAYS לרגל הבכורה של הפקת האופרה החדשה "לה טרוויאטה" והצליחו לקבץ את כל הכוכבות שעלו על לוקים משובחים כדי לתמוך במפגש בין שני העולמות - אופנה ואופרה. סאן מזרחי לבשה ז'קט אייקוני של ברברי, מכנסי ברמודה מחויטים נינוחים של Joseph לפקטורי 54, נעלה סנדלים צ'אנקיות של זארה וקינחה בתיק בוטגה ונטה לפקטורי 54.

גלית גוטמן

מאיפה לך 26.7 - גלית גוטמן. רפי דלויה,
הסטייל נוטף ממנה, והפעם מפציעה עם צבע מטמטם. גלית גוטמן/רפי דלויה

גלית גוטמן חביבת המדור, שליטרלי אף פעם לא טועה, התייצבה במלוא הדרה להשקת תערוכת FASHION PLAYS של פקטורי 54 והאופרה הישראלית. לשמחתנו, גוטמן ויתרה הפעם על לוק מונוכרומטי שחור שהוא הגו טו שלה ועלתה על טורקיז עז מבריק - חליפת מכנסיים ומכופתרת של אלכסנדר ווטייה לפקטורי 54, שמתחתיה בצבצה גופיה שחורה סקסית. את הלוק המעולה היא סגרה עם סנדלים של ג'ימי צ'ו לפקטורי 54, משקפי שמש ריי באן בסילואט קלאסי ותיק יד מלבני גדול של מארני.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

קורל סימנוביץ'-רוברטו

מאיפה לך 26.7 - קורל סימנוביץ'. רפי דלויה,
בהופעה רומנטית מסובבת ראשים. קורל סימנוביץ'-רוברטו/רפי דלויה

קורל סימנוביץ' שהגיעה לישראל לגיחה קצרה לבשה רומנטיקה לתערוכה שהושקה באופרה הישראלית במקביל לעליית "לה טרוויאטה" בתמיכת פקטורי 54. בשמלת פשתן א-סימטרית מעוטרת פרחים וקאט-אאוט יחיד ומדויק במותן, מבית האופנה זימרמן לפקטורי 54, סימנוביץ' נראתה זוהרת ואלגנטית מתמיד. גם בגזרת האקססוריז נרשמה הצלחה - תיק לבן בצללית חצי ירח של מייקל קורס, נעלי עקב עם רצועות שקופות של ג'וזפה זנוטי, תכשיטים עדינים במיקס אנד מאץ' ושיער אסוף ברישול רומנטי.

סנדרה רינגלר

מאיפה לך 26.7 - סנדרה רינגלר. ערן שמר,
שיק הוליוודי שזועק דוז פואה. סנדרה רינגלר/ערן שמר

סנדרה רינגלר ושגב משה חגגו בר מצווה לבנם דניאל עם 300 מוזמנים שנתבקשו להגיע בקוד לבוש לבן. האם הגאה בחרה ללוק הראשון של הערב שמלה יפהפייה א-סימטרית של המעצב אריאל טולדנו שהתהדרה בכתפייה מפתיעה מתוכשטת וקאט-אאוט במותן שאסף לתוכו כיווץ מהמם של הבד המבריק. את היצירה הלבנה ציוותה רינגלר, בקונטרסט מעניין, לנעלי פלטפורמה שחורות בהשראת הסבנטיז מתוך קולקציית קפסולה בעיצובה לרשת לאפייט איטלי, וחתמה את ההופעה המרשימה עם איפור רך ושיער גלי שופע.

שי מיקה

מאיפה לך 26.7 - שי מיקה. באדיבות המצולמים,
הופעה לבנה אבל עם טוויסט. שי מיקה/באדיבות המצולמים

שי מיקה אומנם נענתה לקוד הלבוש הלבן, כשהגיעה לחגוג עם סנדרה רינגלר ושגב משה לרגל בר המצווה לבנם דניאל, אך עשתה את זה עם טוויסט. מיקה לבשה שמלה לבנה של אביה קוקו בסילואט נקי עם שסע צד ושרוולים ארוכים (שלא לגמרי ברורים לנו בטמפרטורות השוררות), שילבה תיק וינטג' לבן, "ולכלכה" את הלוק הצחור עם סנדלי העקב הנחשקים של ז'קמוס בגווני תכלת ורצועה סופר רחבה החובקת את כף הרגל.

דנה אמסלם

מאיפה לך 26.7 - דנה אמסלם. נוי עינב,
בלוק רשת מנצנץ ולא מספיק מהודק. דנה אמסלם/נוי עינב

הכניסה השנייה של דיירי האח הגדול עשתה לא מעט באז, גם בזכות הלוקים השנויים במחלוקת (הסטייל) של דיירות הבית החדשות שנכנסו לעשות שם עניין, או בלגן. דנה אמסלם החיפאית בת ה-22, מעצבת ציפורניים, מאפרת וסטודנטית למשפטים, בחרה בהופעה מרשת מנצנצת של אוריאן בן הרוש - סט שכלל טופ סטרפלס קטנטן, כולל צעיפון תואם, וספק חצאית ספק סרונג עם קשירה. בחירה שהיא פחות מרשימה ופחות עובדת על המסך הקטן.

ליה אהרוני

מאיפה לך 26.7 - ליה אהרוני. נוי עינב,
גלאם כל הדרך אל בית האח. ליה אהרוני/נוי עינב

דיירת חדשה נוספת שהצטרפה השבוע לקלחת הסוערת של בית האח הגדול החליטה לצעוד בגלאם את הדרך הקצרה לבית הכי מסוקר במדינה, ועשתה זאת די בהצלחה יש לציין. ליה אהרוני בת ה-25, דוגמנית וסטודנטית מפתח תקווה, לבשה שמלת כלה לבנה סקסית של המעצבת אוריה עזרן, בעלת גזרת מחוך עם מפתח מעניין, משחקי שקיפויות ומפתחים.

מור סילבר

מאיפה לך 26.7 - מור סילבר. ניר פקין, ניר פקין
אקלקטיות ויכולת לשלב בין גבוה לנמוך. מור סילבר/ניר פקין, ניר פקין

בחסות מתחם יס פלאנט ראשון לציון המקורה והממוזג התקיימה פרמיירה ללהיט הקיץ החדש - 'ליגת סופר פטס', המביא למסך חיות מחמד מצחיקות ומופלאות. מור סילבר הגיעה להקרנת הבכורה בחולצה מכופתרת לבנה ושורטס תכולים בגימור תחרה של זארה, סנדלים נוחות ומטריפות בכחול של שאנל ותיק אייקוני של לואי ויטון. משקפי השמש בצבע לילך לשערה הפזור בטבעיות הוסיפו טאץ' מעולה ללוק הקז'ואל אך מוקפד.

רומי פרנקל

מאיפה לך 26.7 - רומי פרנקל. אור גפן,
מדויקת בטוטאל-לוק שחור מינימליסטי. רומי פרנקל/אור גפן

רומי פרנקל נתפסה בעין העדשה בתצוגת האופנה של המעצבת מוריאל לאופר אשר הציגה קולקציית שמלות כלה וערב, ובחרה בטוטאל-לוק שחור מדויק, כי לפעמים זה כל מה שצריך כדי לבלוט מעל כל היתר. פרנקל לבשה הופעה של קסטרו מכף רגל ועד צוואר - שמלת קאט-אאוט באורך מידי עם כתף אחת בסילואט סופר מחמיא, וסנדלי קשירה שטוחות. לסגירת הלוק דייקה עם תיק סרוג של נועם חזן ומשקפי שמש של פראדה.

הצביעו והשפיעו!

אז מי המתלבשת הטובה ביותר של השבוע?

סאן מזרחי
גלית גוטמן
קורל סימנוביץ'-רוברטו
סנדרה רינגלר
שי מיקה
דנה אמסלם
ליה אהרוני
מור סילבר
רומי פרנקל
5806 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully