וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעיונות למתנות ט"ו באב: 8 פריטים שאהבנו במיוחד השבוע

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 11:27

כותונת סקסית, מארז רומנטי זוגי, בושם בניחוח ממכר ושרשרת יהלום לב שתענדי פוראבר - 8 פריטים שאהבנו במיוחד השבוע בסימן פרחים, לבבות ושלל פינוקים במיוחד ליום האהבה שמעבר לפינה

1. שמלה של Free People לרשת סטורי

השמינייה הנועלת 3.8.22 - סטורי. יח״צ חו״ל,
נועזת במידה ונשית במקסימום/יח״צ חו״ל

לוק מושלם לדייט רומנטי בניחוח בוהמייני: שמלת המקסי הלא מתאמצת בהדפס פרחוני, פלטת צבעים רכה וסילואט סקסי אך משוחרר היא בחירה מדויקת ללבוש לכבוד דייט רומנטי בט"ו באב, כזו המשקפת במדויק את הרוח החופשייה והבוהמיינית אשר מאפיינת את מותג Free People. עם קאט-אאוט בחזה, מותן מודגשת, גב חשוף, כתפיות מתכווננות וחצאית אקסטרה נדיבה ומשוחררת את תרגישי נועזת במידה אך נשית במקסימום.

כמה: 600 שקלים
איפה: להשיג בחנויות רשת סטורי, ובאתר

2. בושם של נרסיסו רודריגז

השמינייה הנועלת 3.8.22 - נרסיסו. יח״צ חו״ל,
הניחוח החדש והממכר בסדרת נרסיסו האייקונית/יח״צ חו״ל

ֹֹֹֹדבר אליה בוורדים ותפוזים: נרסיסו או דה פרפיום קריסטל הוא הניחוח החדש, הזוהר והממכר בקולקציית "נרסיסו" האייקונית. בשיתוף הפעולה הראשון שלה עם נרסיסו רודריגז, הבשמית נטלי גרציה-צ'טו מביאה את המומחיות שלה בעבודה כאשר יותר מ-85% מהמרכיבים של הבושם הם ממקור טבעי. היא בחרה בתפוז ברגמוט שמקורו באיטליה ותמצית ורדים שמקורה בתהליך מחזור חדש של זיקוק ליצירת תו פרחוני המעורר את ריח הוורד הטרי. בושם שמתחשק לצלול לתוכו ולרסס על עצמנו בנדיבות בכל יום או בכל שעה, ובט"ו באב בפרט.

כמה: 379 שקלים ל-50 מ"ל, 499 שקלים ל-90 מ"ל
איפה: להשיג ברשתות הפארם וחנויות הפארם המובילות

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

3. שרשרת של BECKY FASTAG

השמינייה הנועלת 3.8.22 - בקי פאסטאג. גיורא גורף,
קלאסיקה נצחית - שרשרת עם תליון יהלום לב/גיורא גורף

ֹֹֹֹֹלענוד על הצוואר פוראבר: מעצבת התכשיטים בקי פסטג, אשר מגיעה ממשפחה של סוחרי יהלומים בעלי שם מזה מספר דורות, מתמחה בתכשיטי יוקרה המשלבים יהלומים איכותיים ואבני חן לצד רקורד עיצובי הממזג בין טרנדים מובילים לקלאסיקה נצחית. אין ציון דרך מתאים יותר בשנה מאשר ט"ו באב שמתבקש להשקיע ולפנק בו בתכשיט שהוא טיימלס ואיכותי שבעצם ילווה אותנו לשנים ואף לדורות קדימה, והשרשרת שעיצבה בקי פסטג עונה בדיוק לקריטריונים הללו: שרשרת חוליות מזהב לבן עם תליון יהלום לב במשקל חצי קראט, אשר משובץ במסגרת יהלומים מסביב, שלא יחסר חלילה.

כמה: 7,500 שקלים
איפה: להשיג בבורסת היהלומים - ז'בוטינסקי 3 ר"ג בניין שמשון, בתאום טלפוני מראש - 03-7514096

4. מארז של ADIKA HOME בשיתוף הבלוגרית רוני שינקמן

השמינייה הנועלת 3.8.22 - עדיקה. עידן מלכה,
מארז רומנטי עם משחק קלפים מהמם/עידן מלכה

כל הגודיז שצריך לערב זוגי מפנק: לכבוד ט"ו באב מותג ההלבשה לבית ADIKA HOME משיק שיתוף פעולה עם מיזם ההיכרויות Roni's Singles, של הבלוגרית רוני שינקמן. במסגרת שיתוף הפעולה מציע המותג מארז רומנטי במיוחד המכיל שמיכת טלוויזיה, סל אחסון, נר, שרשרת מנורות עלים ומשחק קלפים המכיל 100 שאלות שניתן לשחק עם בן/ת הזוג. בדיוק האווירה האינטימית והקואוזית שנרצה לייצר בחג האוהבים שבא עלינו לטובה.

כמה: 269.90 שקלים
איפה: ניתן להשיג לזמן מוגבל במתחם ייעודי באתר עדיקה

5. סט הלבשה תחתונה של טריומף

השמינייה הנועלת 3.8.22 - טריומף. מאגר תמונות טריומף,
טריומף מכריזים "עכשיו זה זמן לאהבה" עם קולקציה מהממת/מאגר תמונות טריומף

הלבשה תחתונה שנוטפת רומנטיקה למרחקים: רשת ההלבשה התחתונה טריומף משיקה קולקציית ט"ו באב שנעה בין רומנטיות רכה לסקסיות, בשילובים של תחרות ורקמות עדינות. ככזו הקולקציה חוגגת את החושניות והיופי הנשי בגזרות נוחות, בדים נושמים, עם תמיכה אולטימטיבית ובעיצובים טרנדיים שהולמים את רוח חג האהבה העברי. הסט המשגע מעוצב בגזרה טבעית ונוטף רומנטיקה - חזייה ללא קשת וחוטיני עם קו מותן גבוה העשויים משילוב מושלם בין בטנה רכה, תחרה עדינה ובדים אלסטיים לנוחות מרבית ותמיכה מוגברת, ואף עשויים מבדים ממוחזרים המתחשבים בסביבה.

כמה: חזייה 149.90 שקלים, תחתונים 89.90 שקלים
איפה: ניתן להשיג בסניפי טריומף ואתר האונליין, רשתות נבחרות להלבשת תחתונה (משביר, H&O, את לבני נשים, אינטימה), ובחנויות להלבשה תחתונה

6. תיק של Mishimono X Zendigi

השמינייה הנועלת 3.8.22 - זנדיגי. יהב טרודלר,
פונקציונאליות שפוגשת בעיצוב רך ונשי/יהב טרודלר

חיבור בין שני עולמות ותוצרים שמדברים אהבה: שמרית בן יעקב, המעצבת הראשית ובעלת מותג האופנה מישימונו, חוברת אל אושרי ואלון, הבעלים והמעצבים של מותג התיקים זנדיגי, ויחד הם משיקים לכבוד ט"ו באב את קולקציית הקפסולה "meant to be"  שמדברת אהבה. התיקים בקולקציה מהדהדים את הדי-אן-איי השונה אך המשלים בין המעצבים - הפונקציונאליות והקווים החדים של אושרי ואלון פוגשים את העיצובים הנשיים והרכים של שמרית אשר מתהדרים בנוצות. אהבנו (תיקון - התעלפנו) במיוחד מתיק היד המשלב קווילט יחד עם הנוצות הנחשקות שמזוהות עם המותג מישימונו.
 
כמה: 389 שקלים
איפה: להשיג באתר Mishimono ובחנות של Zendigi בדיזנגוף סנטר

7. צמיד של הבורסה לתכשיטים

השמינייה הנועלת 3.8.22 - הבורסה לתכשיטים. אורי לבני,
עדין, יפה ולא משתלט/אורי לבני

מתנה עדינה וזהובה שכל אישה תשמח לקבל: רשת הבורסה משיקה לקראת ט"ו באב מבחר תכשיטים רחב של פריטי לבבות מזהב, חלקם בשילובים עם יהלומים ואבני החן, ויוצאת במבצע של עד 40% על הקולקציה. צמיד הלב המעוצב בזהב 14 קראט, ובמחיר נגיש, הוא מסוג התכשיטים שלא צריך להסיר אף פעם מפרק כף היד. תכשיט עדין שאינו משתלט, ועם זאת יוסיף טאץ' נשי וקלאסי לכל הופעה.

כמה: 678 שקלים
איפה: להשיג באתר החברה ובחנויות רשת הבורסה לתכשיטים. תוקף מבצע ט"ו באב - 1.8.22-14.8.22

8. כותונת של פמינה

השמינייה הנועלת 3.8.22 - פמינה. אייל נבו,
כותונת סטן ותחרה מדרופ סקסי לחג האהבה שלנו/אייל נבו

מיועדת ללילה, אבל כנראה נרבוץ בה כל היום: מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA בדרופ יפה עד מאוד עם פריטי לבוש לט"ו באב, ולא פחות חשוב מכך פריטים שנועדו לנוחות מקסימלית בימי הקיץ החמים - כדוגמת כותונת סקסית באורך מידי, שמרבית הסיכויים שלא נרצה לצאת ממנה גם לאורך היום. עשויה בד סטן בצבע ורוד מעושן מטריף, בשילוב תחרה קונטרסטית מעודנת, ומעוצבת בגזרה קרובה לגוף אך לא מדי.

כמה: 160.93 שקלים
איפה: ניתן להשיג ברשת חנויות FEMINA בפריסה ארצית, ובאתר המותג. ב- 9.8-13.8 תתקיים הנחת יום האהבה והפריטים שמשתתפים במבצע יהיו ב-50% הנחה בסניפים ובאתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully