וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגי נכנס לבית האח הגדול: איך הוא התלבש לדעתכם?

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 14:19

בגופיה, שרירים ומכנסי קרגו של בלנסיאגה: מרגי נכנס אמש לבית המסוקר ביותר במדינה וסיפק לנו לא אחד, אלא שני לוקים מדויקים בשחור ולבן. גללו לכל הפרטים

מרגי האח הגדול. אינסטגרם האח הגדול, צילום מסך
נונשלנט וצ'ארם. מרגי בבית האח הגדול/צילום מסך, אינסטגרם האח הגדול

כחלק ממשימת ההתעלמות, הזמר והכוכב החם ביותר בביצה - הלא הוא יהונתן מרגי - נכנס אמש (ד') לבית האח הגדול בעיצומו של השידור החי והפתיע את הדיירים הקפואים (ליטרלי), אך אקסטרה נרגשים, כשהוא שר את הלהיט שלו "אנג'ל" בגרסה אקוסטית משהו ובליווי גיטריסט.

מרגי סיפק לנו בחסות הפריים-טיים, ולמנגינת ליבנו, לא אחד אלא שני לוקים, שאומנם היו רגועים יחסית לסטייל הנועז והצבעוני שהוא מתחזק לאחרונה, ובכל זאת הצטיינו בפשטות קולית שהתאימה למאורע ולמעלות השוררות בחוץ. לא יכולנו להישאר אדישות או אדישים, אז אצנו רצנו לברר על הלוקים.

לוק 1: מכופתרת לבנה וג'ינס שחור

הלוק הבייסיקי-בואך-קלאסי הראשון, כשמרגי עוד שהה מחוץ לבית האח במחיצת המנחה לירון ויצמן, היה כל כולו בחסות טוונטי פור סבן. אגב סקופ: מרגי מצטלם היום על הסט של המותג לפרסומת, בה משתתפת גם נטע אלחמיסטר בפעם האחרונה שלה כפרזנטורית המותג.

ובחזרה לענייננו - הטאלנט, שבדיוק חזר אחרי שהייה של חודש וחצי בלוס אנג'לס לצורך קידום הקריירה הבינלאומית שלו, לבש טרם הכניסה לבית האח מכופתרת לבנה דקיקה ונשפכת עם כיס, בעלת שרוולים ארוכים אותם הפשיל וקיפל בנונשלנט (דוז פואה). את החולצה תחב כלאחר יד, לכאורה כמובן, לתוך מכנסי צ'ינו שחורים על-זמניים שכל אחד חייב אצלו בארון (169.90 שקלים).

אהבנו שאורך המכנסיים יצר ווליום של כיווץ ברגליים עת הוא פגש במגפוני צ'לסי מטריפים של פראדה (1,290 דולר), עם סוליית טרקטור צ'אנקית. לסגירת הלוק מרגי ענד שרשרת עדינה לצווארו עם תליון קטן מנצנץ, דאג לשיער מבריק וגלי עם שביל שובב באמצע כפי שהוא מתחזק באדיקות לאחרונה, ולא שכח להתאבזר במזוודות של צ'ארם - שהוא אקססורי חשוב לא פחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

לוק 2: גופייה שחורה צמודה ומכנסי קרגו

האח הגדול, מרגי/צילום: רשת 13

למאורע המרכזי בפרק אמש - ההופעה של מרגי ברחבי בית האח הגדול לתדהמת הדיירים המעריצים שנמצאים באמצע משימת התעלמות - הכוכב החליף ללוק שני מצטיין. גופיית סבא שחורה צמודה, שחשפה שרירים ובטחון עצמי למרחקים, אותה מרגי קנה ממותג מקומי בשהייה האחרונה שלו בספרד.

את הגופייה ציוות לגולת הכותרת של הלוק מבחינתנו; מכנסי קרגו באגיים של בלנסיאגה המעוטרים בתיפורים מודגשים ואלמנטים למכביר, אשר הכתיבו את הוייב של ההופעה האדג'ית שלבש, אותה סגר הזמר והיוצר עם אותם נעליים צ'אנקיות של פראדה. האם היה שווה לחכות כשעה וחצי מול המרקע הקטן להופעה המיוחלת של מרגי בתוך הבית הכי שערורייתי ומסוקר במדינה? חד-משמעית כן. שאלו גם את הדיירת שכולה תכלת טליה עובדיה, היא לבטח תאשר.

מרגי האח הגדול. רשת 13, האח הגדול, צילום מסך
לוק 2: מרגי נכנס לאח הגדול/צילום מסך, רשת 13, האח הגדול

עכשיו תורכם להכריע!

איזה לוק של מרגי הכי אהבתם?

לוק 1
לוק 2
דונט לוק
2424 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully