וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל העיניים והידיים עליה: קיילי ג'נר ברצף לוקים מטריפים בלונדון

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 12:05

ידיים מפוסלות, שמלה שחורה קטנה-קטנה, פרווה כחולה מלאכותית וג'ינס אול אובר - רצף הלוקים של קיילי ג'נר בסוף השבוע האחרון מחזיר את האולד-סקול סקסי בק

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
צריכה עוד יד? קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

מייסדת אימפריית "Kylie Cosmetics" בת ה-24 והאמא לשניים, קיילי ג'נר, תיעלה אולד סקול גלאם עם ארבעה לוקים מסובבי ראשים בסופ"ש האחרון, בזמן שהיא נמצאת בלונדון לרגל נסיעת ביזנס, אותה ערבבה כמובן עם פלז'ר (כלומר: משפחה ואופנה, לאו דווקא בסדר הזה).

בעודה מלווה בבויפרנד טראוויס סקוט ובתם בת הארבע סטורמי וובסטר, הטריפ של קיילי ללונדון מגיע לאחר עצירה במילאנו שבה ביקרה במעבדת המותג שלה, וכלל תיעוד מהלוקיישן הסטרילי (לפחות כך היה מתבקש) עליו כבר הספיקה לחטוף אש ברשתות החברתיות מעוקבים מודאגים עד מאוכזבים שטענו כי הג'נרית לא דאגה לכסות את שיערה, כיאה לתלבושת נאותה למעבדה.

תמונת המעבדה שעוררה סערה ברשתות

קיילי כמובן מיהרה להגיב להגנתה, אך לפני שהרשת הספיקה להניד עפעף או לרפרש את הפיד על המיני-שערורייה התורנית הזו, הצעירה לשבט קרדשיאן-ג'נר כבר הצליחה להסיח את דעת ההמונים עת הפגיזה בסדרת לוקים שומטי לסתות בבירת הממלכה המאוחדת. אז עד שהיא תשיק בישראל (בקרוב מאוד ליידיז) את מותגי האיפור והטיפוח שלה - הבא נצלול לכל הפרטים על רצף הלוקים המשגעים שסיפקה לנו היזמית המצליחנית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

לוק ראשון: בשמלה קטנה שחורה ועיניים מעושנות

את הטריפ האופנתי המסוקר בלונדון התחילה קיילי ג'נר בדייט לילי משפחתי, שכלל תיאום תלבושות בשחור. אושיית הרשת והיזמית הצעירה לבשה שמלת סטרפלס שחורה קטנה מקטיפה, אשר הדהדה אייטיז גלאם למרחקים וחיבקה את קימוריה בצורה מושלמת. אהבנו בעיקר את מפתח הלב הסקסי והמדויק בחזה.

לאאוטפיט המונוכרומטי קיילי ציוותה תיק יד מיני שעיר של ויויאן ווסטווד (שנראה כאילו השאילה מסטורמי בתה) וכפכפי סטילטו פרוותיות תואמות של סאן לורן. מאוחר יותר אולם, הג'נרית תועדה עם נעליים אחרות - סנדלי פלטפורמה גבוהות-על-חלל של טום פורד. את הלוק המשובח קיילי סגרה עם שיער שחור שופע ארוך וגלי, ואיפור עיניים מעושן על טהרת מופע שנות ה-80.

לוק שני: כל הידיים עליה

כוכבת הריאליטי ואושיית הרשת לבשה לוק שהוא לגמרי מתקדם אופנתית על אף שלמעשה מגיע מקולקציית סתיו-חורף 2007 של בית האופנה קום דה גרסון. האנסמבל הלא שגרתי, מעט מקריפ ובאותה מידה משגע, כלל: חולצת קרופ ורודה בעלת צווארון גבוה ושרוולים ארוכים עליה מחוברות שתי כפות ידיים מחבקות, וחצאית מיני שחורה צמודה שהציגה כפפות/ידיים מאותו הז'אנר האוחזות במותניה מכל צד.

קיילי אבזרה את הלוק עם תיק יד מיני שחור של אמינה מואדי ונעלי עקב מויניל מבית ג'יאנביטו רוסי. לסגירת ההופעה המיוחדת והנועזת אלילת הביוטי בחרה, ובצדק, באיפור בצבעים טבעיים ואספה את שיערה לכדי קוקו מרשים ומהודק.

לוק שלישי: אולד הוליווד גלאם בכחול עז

ג'נר הציגה את רגליה הסקסיות בדרכה לדינר במסעדה בלונדון (הקרירה?) כשהיא עטופה במעיל-שמלה בצבע כחול קובלט מבריק במראה דמוי עור תנין, ואם כל זה לא מספיק - אז הפיס גם מעוטר בסיומת פרווה מלאכותית, תודה לאל.

בגזרת ההנעלה, הכוכבת הצעירה למשפחת קרדשיאן-ג'נר בחרה בסנדלים סקסיות עם חרטום מחודד ורצועות מהודקות על קרסוליה בסיומת גדילים, שהן באותו צבע כחול מטמטם. כל הלוק, כולל השיער האסוף ברישול קלאסי אך מתוחכם של "פעם", מרפרר לסטייל המאוד גדול ונועז ובולט של ימים עברו, אבל קיילי מצליחה להחזיק אותו עדכני ופרש.

לוק רביעי: דנים אול-אובר

בזמן שיצאה מצילומים מאולפני סאן בצהרי יום שישי, קיילי תועדה בעדשות עדר הפפראצי בטוטאל-לוק סטייל דנים-שיק בחסות בית האופנה מארין סר, שהוא זהה אחד לאחד להופעה כפי שהוצגה על מסלול ה- Ready To Wear של המותג לאביב-קיץ 2023.

שמלת סטרפלס חובקת חמוקיים באורך מידי העשויה טלאים טלאים של ג'ינס, בגוונים ובשטיפות שונות, ובנוסף מעוטרת באלמנטים כסופים למכביר - שרשראות, חירורי לולאות ומוטיבים בצורת ירח המזוהים עם המותג, ולרוב מופיעים ברפטטיביות על גבי הפרינטים. ללוק נערת הרוק פוגשת פאשניסטה מהאייטיז קיילי ציוותה מגפיים מחודדות מג'ינס וצ'וקר תואם עם תליונים, שניהם מאותה הקולקציה, הרכיבה זוג משקפי שמש דיסטנס כהים ואחזה בידה שוב תיק מיני, הפעם כסוף.

הצביעו והשפיעו!

איזה לוק הכי אהבתם?

לוק 1
לוק 2
לוק 3
לוק 4
1773 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully