וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון מדגימה: הדרך הנכונה ללבוש חליפה לבנה

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 10:19

הלוק הפומבי האחרון של הדוכסית מקיימברידג' הזכיר לנו שטוטאל-לוק מחויט בלבן זה שיק משובח ושחגי תשרי בפתח וזו הזדמנות מצוינת להיערך. האם זו מסתמנת כ"חליפת הקיץ" האולטימטיבית?

קייט מידלטון הנסיך ויליאם הנסיכה שרלוט. Chris Jackson, GettyImages
יש דברים כאלה? הדוכסים מקיימברידג׳ ובתם, הנסיכה שרלוט/GettyImages, Chris Jackson

קייט מידלטון הגיעה לצפות במשחקי חבר העמים הבריטי בברמינגהאם, כשהיא מלווה בבעלה הדוכס מקיימברידג' - AKA פרינס צ'ארמינג ויליאם, ובתם הנסיכה שרלוט, כשהיא לבושה בחליפה לבנה אלגנטית של אלכסנדר מקווין מארונה הפרטי.

החליפה כללה מכנסיים מחויטים אך נינוחים במידה, ומקטורן עם רכיסת כפתור בודד, כיסי דש בזווית וסילואט של מותן מודגשת. זו לא הפעם הראשונה שהדוכסית הפאשניסטה לבשה את החליפה - תחילה נצפתה עם אותו אנסמבל לבן במהלך סיבוב ההופעות המלכותי שלה בג'מייקה בחודש מרץ, ולאחר מכן ביוני לכבוד ה- Windrush Day. מערכת וואלה! אופנה מצדיעה לכל מי שמבינה, ומיישמת, את הערך שבשימוש חוזר וחכם בפריטים שהם טיימלס במלתחה שלנו.

הפעם, הדוכסית מקיימברידג' אבזרה את הלוק באופן קז'ואלי למדי. היא ציוותה לחליפה גופיית בייסיק, הוסיפה חגורה עם אבזם כסוף, והדבר היחיד "שליכלך" את ההופעה הטוטאלי צחורה היו נעלי סלינג-בק בניוד ושחור של קמילה אלפיק, עם עיטורי פנינים באבזם.

הדוכסית השאירה את שיערה הגלי הפזור להתבדר ברוח, והשלימה את המראה החזק אך מעודן עם תכשיטים מינימליסטיים מנצנצים של Mappin & Webb.

מייגן מרקל לוקינג שיק בחליפה מחויטת לבנה של ולנטינו שפגשו בנעלי Aquazzura שלה אותם נעלה בקבלת הפנים בחתונתה

קייט היא לא היחידה שבאובסס לכוחה של פאוור סוט לבנה המשדרת עוצמה נשית ושיק נצחי. הטרנד, שחוזר בריפיט כמעט כל עונת אביב/קיץ, חביב במיוחד על נשות שושלת מלוכה ברחבי בעולם - אם זו קייט שלנו, מייגן מרקל ולטיסיה מלכת ספרד, כמו גם על אושיות אופנה הנמנות על אצולת הסלבס, וביניהן - ויקטוריה בקהאם, כלתה ניקולה פלץ ועוד רבות ונכונות. נדמה שכולן עושות את זה בשלב כזה או אחר בהתפתחות הסטייל שלהן, מפאשניסטות צעירות שלוקחות את הטרנד לכיוון סקסי או אדג'י, ועד לנשים בוגרות יותר שנשארות נאמנות לקלאסיקה במטיבה.

לטיסיה מלכת ספרד מוקדם יותר השנה בחליפה של קרולינה הררה שציוותה לטופ פודרה של הוגו בוס

ויקטוריה בקהאם חגגה יומולדת 48 כשהיא לבושה להרשים בחליפה לבנה, וזו לא הפעם הראשונה (או האחרונה) שהפוש עושה את הטרנד

גם כלתה היפהפייה, ניקולה פלץ, מעטרת את המהדורה הדיגיטלית של ווג ספרד במאי האחרון יחד עם בעלה הטרי ברוקלין בקהאם, כשהיא לובשת חליפת שלושה חלקים של דיור

חליפה לבנה זה משהו שנשות ישראל מפספסות או לא מתנסות בו מספיק, וחבל. יש לנו מספר המלצות שיסייעו לצלוח את טרנד הגירל בוס בלבן; מבחינת מכנסיים, מומלץ לעלות במידה ולוודא שהבד לא שקוף מאוד (קיפי איט קלאסי בנות). אפשר, ואפילו עדיף, לא ללכת על חליפה של ממש אלא לבנות הופעה אקלקטית מפריטים שונים, ודווקא לערבב תתי-גוונים של לבן. לא לשכוח, שילוב מרקמים בתוך הופעה לבנה תמיד עובד.

גל גדות בפאוור סוט לבנה בצילומים בחוף הים

רוצות להתנסות בטרנד אך לא מעוניינות להתחייב על טוטאל-לוק מחויט אלגנטי וצחור מכף רגל ועד צוואר? אין בעיה!

אפשר להחליף את החלק העליון בווסט מדליק או להישאר עם ז'קט מחויט ולהחליף מכנסיים ארוכים בברמודה קלילה, מיד תרגישו שהלוק הופך פחות מחייב. אופציה נוספת למתחילות היא לבחור בחליפה לבנה עם פסים עדינים, בהנחה שהמון מהצבע הצחור מרגיש לכן טו מאץ'. אבל אין על אפקט ה-וואו - כוחו של הלוק הוא דווקא בטוטאליות. לכן תעזו, תלבשו לבן על לבן בשכבות וכן, גם בגימור מבריק. גללו לכל הצעות ההגשה:

נטלי דדון בחליפת סטן לבנה של בוטיק נוני ומתחת בגד גוף לבן של TwentySix

הצעת הגשה של רונן חן: ג'קט קרופ וברמודה

חליפת שלושה חלקים של מנגו

קלאסיקה בשכבות תמיד מנצחת: חליפה של מאיה נגרי

מיטל כץ מדגימה אופציה של חליפת וסט ומכנסיים אוברסייז

ברמודה ופסים עדינים גרסת אומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully