וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים ללימודים בסטייל: 9 פריטים שהם מאסט להתחיל איתם את תשפ"ג

עודכן לאחרונה: 21.8.2022 / 14:59

רגע לפני שחוזרים לתלבושת האחידה, לחיי החברה המאתגרים ולמבחנים - ליקטנו עבורכם את כל מה שנחוץ וגם יפה, כדי לחזור לספסל הלימודים מאובזרים בנוחות, בחוכמה וכמובן בסטייל

חבורת בני נוער. ShutterStock
מוכנים ללימודים (ובעיקר להפסקה)/ShutterStock

במידה ולא יהיו שביתות ושאר ירקות, בעוד כשבועיים תיפתח כסדרה שנת הלימודים תשפ"ג שבאה עלינו לטובה (תלוי את מי שואלים). בני הנוער צפויים לחזור - גדולים יותר ומנוסים יותר - אל ספסל הלימודים, וזה בדיוק הזמן להצטייד בכל מה שטרנדי, חדש וחם לקראת השעות הקצובות שלהם בתוך הכיתה, ולא פחות חשוב - לדקות היקרות מפז בזמן ההפסקות, ששם למעשה הכל קורה.

התיכוניסטים, או לפחות רובם, צפויים להשקיע זמן לא מבוטל מול הארון והמראה, לסירוגין, כהכנה לקראת היום הראשון ללימודים ששיאו מפגש הפסגה עם החבר'ה. לפיכך, עכשיו הוא בדיוק הזמן הנכון להתחדשות (או לפחות שדרוג) המלתחה של בני הנוער, כמו גם הצטיידות בגזרת האקססוריז - עם אביזרים יפים אך פונקציונליים, כאלה שישמחו להשתמש ואפילו להשוויץ בהם.

לשם כך בדיוק התכנסנו; איתרנו עבורכם 9 פריטים מנצחים שהם יוניסקס ברובם ובעלי פוטנציאל להפוך את הייאוש מהחזרה לספסל הלימודים למעט יותר נוח. תתכוננו להרבה דנים, לבגדים ואביזרים עם וייב בייסיקי במהותו, כמו גם פתרונות מדליקים להעביר את השעות בכיתה במקסימום נוחות וסטייל, אך שישדרו כמובן מינימום מאמץ.

1. תיק גב של סמסונייט עם מקום ללפטופ - 165 שקלים

חזרה ללימודים - אמריקן טוריסטר. יח״צ חו״ל,
אקסטרה קול, ופונקציונאלי, פור סקול/יח״צ חו״ל

חברת התיקים הבינלאומיות סמסונייט ואמריקן טוריסטר משיקה לקראת החזרה לספסל הלימודים דגמים חדשים של תיקי גב סופר שימושיים לצעירים. התיקים מתאפיינים בצבעוניות ססגונית, עיצוב עדכני, ומשלבים פונקציונאליות יחד עם נוחות מרבית: תיקים עם גב ארגונומטרי, תאים רבים ומרופדים, כולל תא למחשב נייד, ועם חיבור ל- USB. תיק גב חכם, נוח ויפה לשעות בית הספר ומחוצה לו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

2. סניקרס מגוונות של סקופ במחיר מיוחד - 69.90 שקלים

חזרה ללימודים - סניקרס סקופ. שי פרנקו,
גבוהות בלבן בשבילו, שחורות שיקיות על פלטפורמה בשבילה/שי פרנקו

רשת SCOOP משיקה קולקציה חדשה של סניקרס, לבנות ולבנים, לכבוד פתיחת שנת הלימודים החדשה, ובמחיר מיוחד. מדובר באוסף של דגמים ואופציות ליומיום החל מסניקרס ססגוניות בצבעים יאמיים, ועד הלבנות או השחורות הקלאסיות שתמיד מנצחות. הקולקציה מציעה דגמים מגוונים - מסניקרס שטוחות בגזרה קצרה, דרך סניקרס גבוהות מעל הקרסול, ועד לדגם פלטפורמה משגע לפאשניסטה הצעירה.

3. משקפי ראייה יוניסקס של ריי-באן - טווח מחירים 679 עד 2,490 שקלים*

חזרה ללימודים - רייבאן. יח״צ חו״ל,
דגמי יוניסקס מינימליסטיים שאפילו טינאייג'רס יתחברו אליהם/יח״צ חו״ל

לקראת שנת הלימודים החדשה בבתי הספר ובמוסדות האקדמיים, מותג משקפי השמש Ray-Ban מציג קולקציה חדשה המפגישה בין עולם האופנה לעולם האופטיקה, מבלי להתפשר על סטייל ופונקציונאליות. בקולקציה דגמי מחווה לשנות האלפיים וגם מסגרות בעיצוב מינימליסטי במגוון דגמי יוניסקס - משקפי ראייה עדינות ולא משתלטות, כאלה שלבטח יקלו על בני נוער, כי המציאות המורכבת בשטח מעידה על תופעה בה ילדים מעדיפים לא לראות מספיק טוב ורק לא להרכיב משקפי ראיה בין כותלי בית הספר, מהחשש להיחשף להערות מעליבות ואף לבריונות.

*המחיר משתנה בהתאם לבחירה בעדשה אופטית או ללא.

4. הכי סטייל ותמיד נוח: ג'ינס ליוויס לפקטורי 54 - 399 שקלים

חזרה ללימודים - ליוויס. יח״צ חו״ל,
ברבי פריירה מדגימה גיוון וקוליות בקמפיין לליוויס 501 האייקוני/יח״צ חו״ל

דגם 501 האייקוני של המותג האמריקאי ליווייס, שחוגג בקרוב 150 שנה, הוא פתרון אולטימטיבי לכל הופעה יומיומית אורבנית לבית הספר, עם קריצה לסגנון הוינטג'. כזה שחוסך התלבטויות ארוכות מול המראה בבקרים, בעיקר הדגם השחור בשטיפה העדינה וסיומת קרופ לא קצרה מדי. מתבקש לחרוש עליו בריפיט, ישתלב עם הכל, ויהווה קנבס לביטוי עצמי יצירתי.

5. מארז של עדיקה עם גודיז הכרחיים לכיתה ולהפסקות - 189.90 שקלים

חזרה ללימודים - עדיקה. עידן מלכה,
מארז בסטייל שיש בו הכל מהכל, ועוד קצת/עידן מלכה

רשת עדיקה משיקה שני מארזים בעיצובים שונים בשם "באק טו קלאס" המכילים כל מה שהוא מאסט, וגם פאן, כדי להיכנס לכיתה ברגל ימין מה שנקרא: תיק צד מתוק, קייס ללפטופ, קלמר, מחברות, עטים, דפי ממו, מחזיק מפתחות לשון הרע, כובע, טי שירט מעולה לקיץ וטינט מבית WOW. איך לא עשו את זה קודם?!

6. כובע של JD SPORTS עם רקמה אישית - 89.90 שקלים

חזרה ללימודים - jd sports. יח״צ חו״ל,
כובע שחור זה קול, וכשהוא ממותג אישית אז בכלל/יח״צ חו״ל

רשתJD ספורט ישראל מציגה לקראת החזרה לבתי הספר מגוון פרטי הלבשה, וביניהם כובע מצחייה שחור, שתמיד נחוץ במלתחה של כל מתבגר או מתבגרת, שניתן גם למתג אותו אישית באמצעות רקמה. אופציה מעולה לתלמידים להצטייד במשהו מקורי וייחודי רק להם. ההטבה הבלעדית של המיתוג האישי תינתן בחנות הדגל - לח"י 2 ראשון לציון בין התאריכים 15.08- 26.08 (לא כולל יום שבת), ומותנית ברכישת כובע או תיק.

7. ג'קט בויפרנד של אמריקן איגל - 399.90 שקלים

חזרה ללימודים - אמריקן איגל. יח״צ חו״ל,
רק לזרוק מעל תלבושת בית ספר ולהרגיש אקסטרה/יח״צ חו״ל

קבלו אותו במחיאות כפיים - ז'קט הג'ינס האולטימטיבי בגזרת אוברסייז הנחשקת, והכה קולית. עשוי דנים אפור בשטיפה עדינה עם גימורים מודגשים, קליל וכייפי לזרוק מעל תלבושת בית ספר ומיד להרגיש אקסטרה. פיס שסוגר כל לוק, אשר ישמש את בנות העשרה (ואפילו הבנים) לשנים ארוכות קדימה. ותכלס? מתאים למרבית עונות השנה במחוזותינו, ומכאן שזו השקעה שווה ארוכת טווח.

8. בקבוק מים ידידותי לסביבה של צ'יליס לרשת סטורי - 170 שקלים

חזרה ללימודים - צ׳יליס סטורי. יח״צ חו״ל,
בקבוק יפה ששומר על המים קרירים, ועל בני הנוער ערניים/יח״צ חו״ל

המותג CHILLY'S הציב לעצמו מטרה - להפחית את השימוש בפלסטיק ולהאיץ את הטרנד של חיסכון באופן כללי, זאת על ידי עיצוב מוצרים שמתאימים בדיוק להשקפת העולם הזו, ובאיזון מושלם בין דיזיין ייחודי לבין ביצועים בלתי משתפרים. התוצאה: מוצר מודרני ומעוצב, אשר משלב את הנוחות של בקבוק מים חד-פעמי עם טכנולוגיה חדישה ותוך התחשבות בסביבה. בקבוק מלא בסטייל שיבטיח שהילדים פשוט יתחילו לשתות יותר.

9. קייס נתלה לסמארטפון של KARO ב-219 שקלים לסט

חזרה ללימודים - קארו. נבו שמיר,
אם כבר לשמור את הסמארטפון קרוב קרוב, אז שיהיה בסטייל/נבו שמיר

קארו (KARO) הוא מותג ישראלי המתמחה בפתרונות נשיאה צבעוניים וטרנדיים לפלאפונים, כאלה שיתאימו לכל סגנון לבוש כפתרון נוח, יפה וזמין, אך לא פחות חשוב - שיעזרו לדור הסמארטפונים לא לאבד את המכשיר 'הקדוש' שלהם. המארז כולל קייס (שיש להתאים לדגם המכשיר הסלולרי) + רצועה מודולרית, דקה או רחבה, כדי שניתן יהיה לשחק עם האורכים, ובהתאמה להחליט אם הסלולרי יתלה על הצוואר, בהצלב או דווקא על המותניים. כך או כך, זהו אביזר חכם ואטרקטיבי שמסתמן כי יותר ויותר צעירים מוכנים לאמץ ולנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully