וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שצריך כדי להרגיש ולהיראות זוהרת: 8 פריטים שאהבנו במיוחד השבוע

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 11:36

טופ סקסי עם מכנסיים מחויטים שהם מתכון בטוח לזהור מעל כל היתר, ספריי מייקאפ בטכנולוגיית "ביוטי פילטר", שמן מאיר לפנים ומסקרה עם תכונות ממגנטות - 8 פריטים שצדו את עינינו השבוע ויבטיחו לך אקסטרה גלואו

1. ספריי מייקאפ של BYNETA

השמינייה 17.8 - נטע אלחמיסטר. עומרי לוי,
לעור פנים אחיד, בריא וקורן בכל שימוש מחדש/עומרי לוי

להראות כאילו הרגע חזרת מחופשה: מותג הטיפוח והביוטי של אשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר וקבוצת "לילית קוסמטיקה", משיק מייקאפ ספריי לפנים בטכנולוגית Beauty Filter לאפקט פוקוס רך, עם פורמולה חדשנית המאחדת את מראה העור, מכסה כתמים, אדמומיות ופגמים, ובעצם יוצרת מראה אחיד וקורן. המייקאפ מועשר בנוגד חמצון עוצמתי ובפפטיד הפועל למראה אחיד של העור ומעכב את השפעות ההזדקנות. מגיע בשלושה גוונים לבחירה: בהיר, בינוני וכהה.
 
כמה: 119 שקלים ל- 75 מ"ל
איפה: להשיג באתר המותג, באתר לילית קוסמטיקה, באתר טרמינל איקס, בג'יימס ריצ'רדסון (דיוטי פרי) וברשתות הפארם

2. שמן פנים של FRÉ לרשת אפריל

השמינייה 17.8 - fre. יח״צ חו״ל,
הפינוק האולטימטיבי לעור פנים זוהר/יח״צ חו״ל

ברק טבעי ומראה עור פרשי: שמן הפנים המאיר "I AM LOVE", שמתאים לכל סוגי העור, נוצר בשיתוף עם מאמנת היוגה הבינלאומית טליה סוטרה. מורכב מתערובת 100% טבעית של 5 שמני-על, אשר נבחרו בקפידה כדי ליצור מקור בלתי נדלה של נוגדי חמצון, חומצות שומן חיוניות, ויטמינים וחומרים מזינים לעור - שילוב היוצר מחסום הגנה לעור הפנים, מעניק לחות עשירה, מאחד את גוון העור ונלחם בנזקי שמש וסימני גיל.

כמה: 145 שקלים
איפה: להשיג ברשת אפריל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

3. טופ ומכנסיים של OR PAZ

השמינייה 17.8 - אור פז. רותם לבל,
המתכון הבטוח לזהור מעל כל היתר - טופ סקסי ומכנסיים מחויטים/רותם לבל

גלאם מעודן ולא מנקר עיניים: לאחר שנים של עבודה לצד רונן חן, מיטל ויינברג ב- OMA ומותגים נוספים, המעצבת אור פז מציגה את קולקציית הביכורים שלה המתאפיינת בנינוחות, על-זמניות ונשיות מתפרצת. מערכות הלבוש מתאימות ללבישה באופנים שונים, וניתן לעשות איתן את המעבר מלוק יומיומי לאאוטפיט ערב נוצץ; עם טופ שמפניה בגזרת הולטר סקסית וגב פתוח שתצוותי למכנסי סאטן מחויטים וזורמים בלבן - כל העיניים יהיו עלייך.

כמה: טופ 550 שקלים, מכנסיים 890 שקלים
איפה: להשיג באתר המותג

4. שמלה של ריזרבד

השמינייה 17.8 - ריזרבד. יח״צ חו״ל,
פינק אובסשיין - הצבע הרותח של העונה/יח״צ חו״ל

ללבוש את ה-צבע של העונה ולבלוט למרחקים: שמלת מידי מטריפה קרובה לגוף בגוון וורוד מושלם עם ברק עדין, המתהדרת בשסע נדיב ומחשוף קאט-אאוט שניתן לכוונן ולקשור בצוואר באופנים שונים - ומגיעה לראשונה לישראל כחלק מקולקציית הקפסולה "High Summer" אשר שווקה עד כה רק ב-4 בירות אופנה בעולם והגיעה אלינו לרגל פתיחת הסניף החדש של מותג האופנה ריזרבד בקניון TLV בתל אביב.

כמה: 139.90 שקלים
איפה: להשיג בסניף ריזרבד החדש בקניון TLV תל-אביב, ובאתר

5. קרם פנים של פולה בליק

השמינייה 17.8 - פולה בליק. מאגר תמונות פולה בליק,
עשיר בויטמינים ומינרלים, ועד תמציות צמחים וחומצות שומן/מאגר תמונות פולה בליק

הבוסטר החדש שיהפוך לבסטי שלך: הבוסטר קרם החדש של פולה בליק הינו קרם יום ולילה, עשיר בחומצה היאלורונית להשבת הנפח לעור. הקרם הפעיל מכיל תרכובות טבעיות אשר מטרתן לסייע להגביר את עובי האפידרמיס, צפיפות הקולגן ושיפור גמישות העור. מתאים לצורכי עור שונים ובגילאים שונים, כך שכל אחת יכולה להנות מעור פנים קורן ומוזן בלחות, תוך טיפול ממוקד בצרכי העור הייחודים לה.

כמה: 500 שקלים ל- 50 מ"ל
איפה: ניתן להשיג במרכז לרפואה טבעית פולה בליק (זריצקי 4 תל אביב) ובאתר האונליין, בג'יימס ריצ'רדסון (דיוטי פרי) ובמטוסי אל-על

6. בושם של גוצ'י

השמינייה 17.8 - מיילי סיירוס גוצ׳י. יח״צ חו״ל,
חושניות מרגיעה, פרחונית וריחנית על העור/יח״צ חו״ל

הרכב זוהר בכיכובו של יסמין סמבק אבסולוט: ניחוח רענן ומהפנט מוסיף גם הוא לתחושת הנצנוץ אול אובר, וכזה בדיוק הוא הבושם חדש מביתGUCCI , המשיק את האו דה פרפיום ""Flora Gorgeous Jasmine בקמפיין ססגוני שמובילה מיילי סיירוס. הבושם מתחיל עם זרים עדינים של יסמין אצילי, עובר לתווי בסיס של אלגום ובנזואין ומסתיים עם תווים אופטימיים של פריחת מנדרינות ותמצית מגנוליה. החושניות המרגיעה של הבושם יוצרת על העור את הניחוח הייחודי לכל אישה המתבשמת בו.

כמה: 548 שקלים
איפה: ניתן להשיג ברשתות: סופר פארם, רשת אפריל, משביר לצרכן ו-BE

7. מסקרה של מור ממן

השמינייה 17.8 - מור ממן. עומרי לוי,
מסקרה ממגנטת למראה ריסים מלא ועוצמתי/עומרי לוי

טאץ' ממגנט לריסים לאקסטרה גלואו: מותג האיפור והטיפוח "מור ממן" משיק לראשונה בישראל את מסקרה "L'aimant en or" - מסקרה בעלת פורמולה ייחודית המועשרת במינרלים מגנטיים, מרימה, מפרידה ומבטיחה להאריך את הריסים ב-40%. עיצובה הייחודי של המברשת מאפשר להגיע גם לריסים הקצרים ביותר, להפריד ולהאריך אותם למקסימום, לא גורמת לגושים ומבטיחה מריחה חלקה וטבעית.
 
כמה: 169 שקלים
איפה: להשיג באתר המותג

8. טבעת של פנדורה

השמינייה 17.8 - פנדורה. יח״צ חו״ל,
תכשיט עדין ויפה שנועד להשתלב ללא מאמץ עם כל לוק/יח״צ חו״ל

כשבא לך לנצנץ אבל לא טו מאץ': תכשיטי פנדורה משיקים את קולקציית "Pandora Moments" המציגה מגוון דרכים ליצור ולבטא סטייל אישי, ומזמינה אותנו לענות את הסיפור שלנו בכל דרך שנרצה - אהבנו. בקולקציה ניתן למצוא מגוון תכשיטים בעיצובים חדשים, וההיילייט מבחינתנו נמצא בקטגורית הטבעות; עם טבעת שיין כתר מלכותי, המגיעה גם בגוון רוז, טבעת כסף מחרוזת מלכותית ועוד.

כמה: החל מ-139 שקלים
איפה: ניתן להשיג בחנות האונליין, ברשת חנויות פנדורה ובחנויות התכשיטים המובחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully