וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך התלבשו השבוע יעל שלביה, גל גברעם ורוסלנה רודינה?

עודכן לאחרונה: 18.8.2022 / 10:36

גל גברעם מאחרת להשקה אך לוהטת בפינק, יעל שלביה לא נשמעת לדרס קוד ורוסלנה רודינה בחרה דווקא במגפיים באמצע אוגוסט. איך התלבשו הסלבס השבוע? הצביעו והשפיעו!

יעל שלביה

מאיפה לך 18.8 - יעל שלביה. אור גפן,
לא הקפידה לגמרי על הדרס קוד, אבל דייקה. יעל שלביה/אור גפן

ליין הטיפוח והאיפור "קיילי קוסמטיקס" ו- "קיילי סקין" של האיט גירל לשבט קרדשיאן-ג'נר נחת בישראל (כלומר, בסניפי סופר-פארם) וכל ההוז אנד הוז התייצבו להשקה הנוצצת בסימן פינק טהור. רובם אף כיבדו את קוד הלבוש הוורוד, AKA ה-צבע החם ביותר של השנה, אבל לא לגמרי, וחבל.

יעל שלביה, שאף הצטלמה לקמפיינים בינלאומיים של קיילי קוסמטיקס, אומנם לא הלכה עם הוורוד עד הסוף, ובכל זאת הפרזנטורית של רנואר דייקה בטוטאל לוק של המותג. יעל לבשה גופיית סאטן לוסית וזרקה מכופתרת תואמת מעל, שילבה ג'ינס בהיר עם קרעים, שדווקא היה בחירה מעולה להרגעת האובר מתקתקות, וקינחה במשקפי סלין לבנות, סנדלים של רנואר ותיק שאנל משובח.

גל גברעם

מאיפה לך 18.8 - גל גברעם. אור גפן,
מאחרת מאוד אך לוהטת בפינק, אז הכל נסלח. גל גברעם/אור גפן

יוצאת הריאליטי גל גברעם הגיעה אומנם באיחור אופנתי'ish לאירוע השקת מותגי האיפור והטיפוח של קיילי ג'נר, אבל הלוק שלה חיפה על הכל - שמלה מחרפנת בפוקסיה מהמותג הרותח Mother of All, שמתחילה רגוע עם חלק עליון בגזרת טישירט ומסתיימת בזבנג בחסות שסע נדיב ורותח עם שרוכים (במקור אגב השסע מגיע עד למותן! אך גל בחרה מעט למתן ולכסות).

לשמלה המטריפה ציוותה נעלי עקב של מנגו עם חרטום סגור בניוד, ודייקה בסטיילינג אובר-אול עם מחרוזת פנינים עדינה לצווארה, השיער אסוף לכדי צמה יפה והאיפור שהיה און פוינט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טיילור מלכוב

מאיפה לך 18.8 - טיילור מלכוב. אור גפן,
כיבדה את הדרס קוד והלכה על פינק מכף רגע ועד משקפיים. טיילור מלכוב/אור גפן

טיילור מלכוב שהגיעה גם היא לחגוג את השקת אימפריית הביוטי של קיילי ג'נר בישראל דייקה עם לוק ורוד מכף רגל ועד משקפיים. טיילור לבשה טופ סטרפלס ומכנסיים של NUNII בדמוי עור מבריק, שעלול להיות טו מאץ' ולהקתו אבל איכשהו עליה זה עובד!

את הלוק אבזרה עם תיק של פראדה, סנדלים של אלוהס לסטורי ומשקפיים יאמיות של דולצ'ה גבאנה. בגזרת התכשיטים עשתה מיקס אנד מאץ' מתוק שעבד מעולה - עגילי דרופ לבבות של דניאלה קפלוטו, ושילוב של שרשראות עדינות מהמותגים ASAF & TOMER ו- Nunii.

רוסלנה רודינה

מאיפה לך 18.8 - רוסלנה רודינה. שוקה כהן,
הבחירה במגפיים בסחונייה ששוררת בחוץ לא לגמרי מובנת לנו. רוסלנה רודינה/שוקה כהן

Candy Hotel, המלון המוזיאוני הכי מדובר ופוטוגני הגיע לישראל, וחגג בהשקה מתקתקה בדיוק כפי שמתבקש. רוסלנה רודינה kept it simple והשקיעה בסטיילינג. היא בחרה לאירוע ג'ינס צמוד של קלווין קליין, אותו ציוותה לטופ מזארה עם מחשוף מרובע שאבזרה בשרשרת גוף מדליקה. היא הגדילה והוסיפה תיק של ברברי ומשקפי שמש ג'ימי צ'ו, אך את הבחירה במגפיים סטייל בוקרים של עמנואל בשיאו של אוגוסט לא לחלוטין הבנו.

סנדרה רינגלר

מאיפה לך 18.8 - סנדרה רינגלר. שוקה כהן,
ורוד על גווניו הולם אותה! סנדרה רינגלר/שוקה כהן

סנדרה רינגלר דייקה, כתמיד, והשתלבה בול בקונספט של השקת ה- Candy Hotel שהוא טוטאלי אינסטגרמי. סנדרה לבשה חולצה עם שרוולים נדיבים של עדית בן אברהם, ג'ינס אוברסייז גבוה של זארה, וחתמה את הלוק עם תיק פראדה ונעליים מהקולקציה בעיצובה ללאפייט איטלי. כל כך הולם אותה ורוד! ואהבנו את משחקי הגוונים ששדרגו את ההופעה ועשו את כל ההבדל.

דנה זרמון

מאיפה לך 18.8 - דנה זרמון. ענת מוסברג,
דווקא לא זורמת עם כל קונספט, ואהבנו. דנה זרמון/ענת מוסברג

מי שדווקא לא זרמה על לוק מתקתק או ורדרד לאירוע השקת מלון Candy Hotel, ומקבלת על כך את אות השיק והצטיינות מאיתנו, היא דנה זרמון, שבחרה באנסמבל נשי על טהרת השחור-לבן. דנה הלכה על סילואט קרוב לגוף וסקסי בדמות טופ מחוך עם פתח וי משגע, וחצאית מיני מעטפת - שניהם מבית סיסטרז. את ההופעה המצוינת סגרה עם תיק קש מיני של לואבה וסנדלים מינימליסטיות של איזבל מארה.

עינב כהן

מאיפה לך 18.8 - עינב כהן. דימה טימופייב,
עלתה על לוק סימפל ופרשי, כמו שהיא אוהבת. עינב כהן/דימה טימופייב

הבלוגרית ואושיית הסטייל עינב כהן, שהיא גם האחות הדיגיטלית שפותחת עין על הלוקים של דיירי בית האח הגדול, הגיעה בטוטאל לוק סימפל פרשי של יאנגה לאירוע השקת קולקציית הג'ינסים של המותג לטרמינל איקס.

ג'ינס בשטיפה אפורה באורך שמדויק לה, אותו שילבה עם גופיה נשפכת עם כתפיות רחבות וקשירה שובבה בחזית. את הסטיילינג חתמה עינב עם סנדלי עקב להן רצועות דקיקות, תיק לואי ויטון, עור פנים קורן ושיער גלי מהמם. פחות זה היותר החדש!

ספיר אביסרור

מאיפה לך 18.8 - ספיר אביסרור. דימה טימופייב,
מלכת הקז'ואל סטייל, אבל בגבוה. ספיר אביסרור/דימה טימופייב

ספיר אביסרור, יוצאת ריאליטי ואושיית רשת בעלת מותג האופנה SAP, שהצטרפה לחברותיה המשפיעניות לבראנץ' החגיגי לרגל השקת קולקציית הג'ינסים של יאנגה לטרמינל איקס, עלתה על לוק קז'ואל בסטייל כמו שרק היא יודעת לעשות.

ספיר לבשה ג'ינס של יאנגה מדגם איריס בשטיפת אינדיגו מהממת, לו שילבה מכופתרת לבנה אייקונית של ראלף לורן, סנדלי עקב של טרמינל איקס וכמו תמיד הפגיזה עם האקססוריז - חגורה של גוצ'י, תיק לואי ויטון ומשקפי שמש כתמתמות של אירוקה.

עכשיו תורכן להצביע ולהשפיע:

אז מי המתלבשת הטובה ביותר של השבוע?

יעל שלביה
גל גברעם
טיילור מלכוב
רוסלנה רודינה
סנדרה רינגלר
דנה זרמון
עינב כהן
ספיר אביסרור
7370 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully