וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקהאמים 2.0: הזוג הצעיר ברוקלין וניקולה נותנים פייט לדיוויד וויקטוריה

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 11:30

כשגנים של סטייל, יופי וכשרון עוברים בירושה משני הצדדים הודות למשפחות המיוחסות, קשה לטעות. ובכל זאת, הזוג הצעיר והמאוהב ניקולה פלץ וברוקלין בקהאם נותנים פייט רציני לסטייל ולזוגיות של ההורים האייליסטרים, ויקטוריה ודיוויד

ברוקלין בקהאם ניקולה פלץ. Rodin Eckenroth, GettyImages
הסטייליסטים החדשים. ניקולה פלץ וברוקלין בקהאם/GettyImages, Rodin Eckenroth

השחקנית והדוגמנית ניקולה פלץ (27) ובעלה הטרי ברוקלין בקהאם (23), בנם הבכור של הכדורגלן בדימוס דיוויד בקהאם ואשתו ויקטוריה בקהאם, כוכבת להקת "ספייס גירלז" המיתולוגית בעברה ומעצבת אופנה מוערכת בהווה, מוכיחים כי הכל נשאר במשפחה. הסטייל המנצח, הזוגיות הפוטוגנית הצמודה, ובעיקר האטיטיוד המרוחק משהו שגורם לנו לרצות עוד ועוד מהם.

ויקטוריה ודיוויד - מאוהבים כבר 23 שנים

ובכן, יש להם דוגמא מצוינת מבית מה שנקרא. בעידן בו נישואים הוליוודיים מתוקשרים מתפרקים חדשות לבקרים, ואנשים מתחתנים בפריים טיים עם זרים ששודכו להם, הפאוור קאפל ויקטוריה ודיוויד מציינים ביולי האחרון 23 שנות נישואין וחוגגים את המאורע קבל עם, משפחה ואינסטה, תוך גילויי אהבה דביקים בפיד של שניהם בעודם משתפים רגעים זוגיים ואופנתיים לאורך השנים (על חלק אפשר להתווכח). פייר? נמסנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כמה סטייל נוטף משניהם יחד! וכל אחד לחוד

נראה שפלץ לא רק שמקבלת השראה מהזוגיות החזקה של אבאמא בקהאם אשר שורדת כבר שני עשורים פוטוגניים ודביקים, עניין שהוא לא מה בכך בביצה ההוליוודית, אלא אף מסתמן כי השחקנית-דוגמנית היפהפייה אף מתעלת את הפוש-ספייס-סטייל של ויקטוריה בקהאם circa שנות ה-2000 המוקדמות. וואלה! אופנה מוכנה להישבע כי היא אף ממעטת לחייך לאחרונה, ממש בדומה לחמותה.

אתרי הרכילויות, בינתיים, ממשיכים להתעקש שפלץ בכאסח מתמשך עם החמות האייליסטרית, כאשר הכל התחיל כשהכלה בחרה שלא ללבוש שמלה בעיצוב המותג של ויקטורה בקהאם ביום חתונתה. פלץ, שמאז שנישאה באפריל האחרון שינתה מחלפותיה והפכה ברונטית עם פוני, ממשיכה להכחיש על קיום קאט-פייט בתוך המשפחה. לא בטוח שהשתכנענו.

הלוק הראשון של פלץ עם החצאית הירוקה - מזכירה לכן מישהי?

בשבוע האחרון הבקהאמים הצעירים נצפו נוטפים שיק מהול בוויב נונשלנטי-מרוחק להתקנא כשהסתובבו ברחבי בבוורלי הילס למנגינת ליבם של הפפראצי. ללאנץ' דייט עם ברוקלין בעלה במסעדה יוקרתית מקומית, פלץ לבשה אאוטפיט פושי למדי, בעיקר הודות לסרט השיער הרחב על מצחה. פלץ נראתה מדהים בלוק שהסטייליסטית דני מישל הרכיבה (שגם מלבישה איט גירלז נוספות כמו היילי ביבר וקנדל ג'נר) - חצאית מידי ירוקה בוהקת בעלת מותן נמוכה מעוטרת בחגורת שרשרת כסופה, אותה שילבה עם טישרט שחורה בייסיקית לה מפתח צוואר די סגור, וגולת הלוק - עקבי פלטפורמה וינטג' רותחים של ורסאצ'ה, גבוהים על חלל, בגימור פטנט מבריק ובגזרת פיפ-טואו הסקסית. את הלוק השלימה עם איפור טבעי קליל, משקפי שמש בסילואט וינטג'י, תיק צד כסוף, וכמובן הסרט השחור לשערה שהסתיר את הפוני החדש. הבעל ברוקלין שלצידה בחר במכנסי ג'ינס רחבים בגזרה נינוחה, חולצה מכופתרת לבנה ונעל נעליים צ'אנקיות שחורות. השף החובב הפשיל שרוולים ונתן הצצה לאוסף הקעקועים המרשים שעל גופו.

הלוק השני של פלץ עם החצאית החומה:

הנשואים הטריים, שמסנכרנים לוקים מאז הפכו לפאוור קאפל בזכות עצמם, הפציעו לדייט השני במערב הוליווד, בעוד ששניהם שמרו על אותו המוטיב - היא בסטייל וינטג'י אבל בגבוה, והוא משלים אותה כיין ליאנג בלוק קז'ואל שנותן לה לזרוח. פלץ שוב הלכה על חצאית מידי, הפעם בגוון חום דהוי וסיומת ראפלס בשתי קומות, לה ציוותה טופ מחוך בשחור. פלטפורמות כמובן היו שם, אך הפעם בדמות מגפיים גבוהים, והיא נעלה את ההופעה עם תיק יד שחור שמזכיר מאוד את הסילואט של תיקי בוטגה ונטה. הפעם פלץ ויתרה על סרט בשערה ונתנה לפוני השובב לבצבץ. ברוקלין מצידו הלך על טוטאל-לוק שחור של ג'ינס וטישרט, יחד עם סניקרס לבנות.

פלץ בחליפה האפורה של פנדי:

מוקדם יותר החודש פלץ הגיעה לתמוך בברוקלין בעלה כשקיבל לראשונה אות הוקרה באירוע של Variety Power of Young Hollywood. הפעם הסטייליסטית לסלי פרמר הייתה אחראית על הלוקים של השניים. אותה פרמר אחראית גם על המלתחה של דמי מור, שרליז ת'רון וכוכבות נוספות, ואף סגננה את הבקהאמים הצעירים ביום חתונתם. פלץ נראתה שיקית מתמיד בחליפת אריג משובצת של פנדי מקולקציית סתיו/חורף 2022 שכללה: מחוך א-סימטרי שחשף מותן בצד אחד וחגורה שהדגישה את מותניים זעירות, מכנסיים מחויטים בגזרה נמוכה (מאוד) ותיק מיני מבד תואם. לרגליה נעלה פלטפורמות בשחור. כשהם צמודים מתמיד ומפזרים גילויי חיבה לכל עבר, ברוקלין בחר בטוטאל לוק שחור ונראה לוהט כתמיד כי הוא לא באמת צריך יותר מזה. הקוצים בשיער, הקעקועים והאטיטיוד עושים את כל העבודה.

הלוק השני של הזוג סביב אותו אירוע של Variety:

באותו הערב הזוג חגג את פרס ההוקרה שקיבל ברוקלין בדייט לילי כשהם מתואמים בשחור-ולבן. פלץ לבשה טופ שחור של סאן לורן המעוטר סרט סאטן לבן, חצאית מידי שחורה (איך לא) של ז'אן-פול גוטייה, נעלה את עקבי הפלטפורמה האימתניות של ולנטינו, וקינחה בתיק מיני שאנל. הבכור לבית בקהאם לבש מכנסיים שחורים משוחררים, טישרט קצרה לבנה וסניקרס שחורות עם שרוכים לבנים. אוח כמה שהם מעולים יחד!

מאז ששינתה את מחלפותיה לחום אדמדם נראה שמיס בקהאם הצעירה מתנסה יותר בפאשן וחוקרת את הסטייל שלה כשהיא מרבה לחזור ולשאוב השראה ממחוזות עברו של שנות ה-90 והאלפיים המוקדמות, וכן כן גם מחמותה - הרבה חצאיות מידי יש שם, נעלי פלטפורמה ובעיקר פיסים וינטג' משובחים. אנחנו לגמרי בעד!

ההורים המאושרים על שער ווג פוסט החתונה של ברוקלין - יש להם סיבה לחשוש?

ניקולה וברוקלין ביום החתונה. הכלה, אגב, לא לבשה שמלה מהמותג של חמותה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully