וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו אותן: 3 שמלות הכלה המטריפות של ג'ניפר לופז - נחשפות!

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 14:32

סוף סוף זה קרה - ג'ניפר לופז ומגזין ווג שחררו לעולם הצצה לקולקציית השמלות המפוארות שעיצב בית האופנה ראלף לורן לחתונתה השנייה עם בן אפלק, והלסת שלנו נשמטה

ג׳ניפר לופז - שמלות החתונה מבית ראלף לורן לפקטורי 54. John Russo,
מדהימה. ג׳ניפר לופז בשמלת הכלה הראשונה מבית ראלף לורן לפקטורי 54/John Russo

ג'ניפר לופז (53) ובן אפלק (50) באו בברית הנישואין, בשנית, בסוף השבוע האחרון, כשחגגו את הקאמבק האייקוני ביותר של העשור בחתונה נוצצת בה השתתפו בני משפחה וחברים קרובים בביתם שבבריסבורו, ג'ורג'יה.

השניים הכירו ב-2001 על סט צילומי הסרט "גלי" ואף התארסו, אך סיפור האהבה ההוליוודי הזה לא שרד באותה תקופה והזוג נפרד רשמית ב-2004. אפלק התחתן עם ג'ניפר גארנר, איתה יש לו שלושה ילדים, ולופז המשיכה לעשות את שלה עת התארסה והתחתנה, וחוזר חלילה, כשהיא חולקת את התאומים אמה ומקס עם מארק אנתוני. אך בסופו של דבר, וכמו בכל סיפור אהבה טוב (מדי) מהאגדות - בשנה שעברה, וכנגד כל הסיכויים, לופז ואפלק מצאו את הדרך חזרה האחד אל השנייה, ומאז העולם מהופנט.

ג׳ניפר לופז - שמלות החתונה מבית ראלף לורן לפקטורי 54. יח״צ חו״ל,
ג׳ניפר לופז - שמלות החתונה מבית ראלף לורן לפקטורי 54/יח״צ חו״ל

ביולי האחרון לופז ואפלק נישאו בטקס חתונה פרטי ומאופק בלאס וגאס. אך הפעם לרגל חתונתם השנייה במתכונת מורחבת, המסמלת את שיאו של סיפור אהבתם בהמשכים שנפרש על פני שני עשורים, בני הזוג לקחו את סיפור סינדרלה הזוגי שלהם עד הסוף. הכלה לבשה קולקציית שמלות כלה בהתאמה אישית של בית האופנה ראלף לורן, המעצב המועדף על כוכבת הקומדיה הרומנטית "תנשאי לי". בעוד קהל המוזמנים שנבחר בקפידה נענה לקוד לבוש לבן, החתן הנרגש השלים את הלוקים המשגעים של כלתו בטוקסידו קלאסי לבן של ראלף לורן קוטור, מכנסיים שחורים ועניבת פרפר שחורה. אבל אותנו בעיקר מגנטו אל הפיד שלוש שמלות גדולות מהחיים שלופז לבשה, ואשר עוצבו עבורה בהתאמה אישית על ידי ראלף לורן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שמלה ראשונה: יותר מ-1,000 מטפחות הוצמדו בעבודת יד לחצאית הרומנטית השופעת

ג׳ניפר לופז - שמלות החתונה מבית ראלף לורן לפקטורי 54. יח״צ חו״ל,
ג׳ניפר לופז - שמלות החתונה מבית ראלף לורן לפקטורי 54/יח״צ חו״ל

לשמלה הראשונה שלופז לבשה לטקס, אשר נערך בגן האחוזה היפה שלהם, נדרשו יותר מ-1,000 מטפחות ו-500 מטרים של בד בכדי לעטר את חצאית השמלה השופעת והרומנטית. לשמלה, אשר חובקת חמוקיים בחלקה העליון, שרוולים קצרים וצווארון גולף שיקי, שניהם בסיומת מלמלות, בעוד הגב נותר סקסי וחשוף. על הסטיילינג המוקפד ביום המאושר בחייה היה אמון הסטיילסט הצמוד רוב זנגרדי, שבשנים האחרונות לקח את הסטייל של ג'ני מהבלוק לנקסט לבל, לכל הפחות כשהיא מופיעה על שטיחים אדומים ומפציעה לאירועים מסוקרים. לופז הלכה על איפור עיניים מעושן בגוונים חומים, ליפסטיק ניוד משוך על שפתיה, עגילי דרופ עם פנינה לאוזניה, ועל שיערה האסוף הוצמדה הינומה באורך הגלות שהוסיפה רובד של דרמה ללוק הראשון.

לאחר הטקס, הזוג המאושר חבר לבני המשפחה והחברים לקבלת פנים שהמשיכה בחגיגות לתוך הלילה, במהלכם לופז החליפה שתי שמלות נוספות של ראלף לורן.

שמלה שנייה - ג'יי לו נוטפת פנינים אול אובר:

ג׳ניפר לופז - שמלות החתונה מבית ראלף לורן לפקטורי 54. יח״צ חו״ל,
ג׳ניפר לופז - שמלות החתונה מבית ראלף לורן לפקטורי 54/יח״צ חו״ל

לקראת קבלת הפנים לחתונה, לופז החליקה לתוך השמלה שניה שהייתה עמוסה בפנינים למכביר, ונדרשו
שלושים אומנים, לא פחות, בכדי לרקום ביד את שמלת השנדליר. השמלה הארוכה והצמודה עקבה אחרי קווי המתאר המרשימים של הכוכבת, שקשה לפעמים להאמין שהיא בשנות החמישים לחייה, וכללה צווארון שנטף פנינים עד לכתפיים. על סנדלי העקב הלבנות שנעלה ניתן לזהות גם פנינים מבצבצות, ואת שיערה השאירה מתוח לאחור. קלאסית ויפהפייה!

שמלה שלישית - קפוצ'ון אורגנזה ומחשוף נועז:

למסיבת הריקודים שחגגה אהבה בפרופיל גבוה, לופז לבשה את השמלה השלישית. שמלה עשויה טול משי בסילואט בת-ים עם שובל דרמטי ארוך. היצירה המשגעת התהדרה במחשופי וי עמוקים, מלפנים ומאחור, אשר עוטרו בפנינים וקריסטלים של סברובסקי, הכל בעבודת יד כמובן. התוספת הבלתי צפויה בדמות קפוצ'ון האורגנזה הנשלף מקרבים את השמלה עוד כמה צעדים בדרך להיות המנצחת בעינינו מבין שלושת הלוקים.

התמונות הראשונות ממעוף הציפור שדלפו לפפראצי - מהלך שיווקי מתוכנן?

וואלה! אופנה רק לא לגמרי מבינה מדוע ג'ני מהבלוק החליטה למסחר, לכאורה, את הלוקים מהחתונה השנייה. תחילה בשבת (20.08) דלפו רק צילומים ממעוף הציפור של טקס החתונה אשר נדד במספר לוקיישנים באחוזה של אפלק. בעוד תמונות השמלות עצמן במלוא תפארתן נחשפו רק אמש (23.08) באתר ובאינסטגרם של מגזין ווג. זאת לא לפני שג'יי לו שלחה את 220 מיליון עוקביה, ואותנו כאילו דא!, לדף הנחיתה "On The JLo", שם בכל מספר שעות הכלה הטרייה משחררת עוד תמונות, פרטים וציטוטים נוסח "עשינו זאת. האהבה היא יפה. אהבה היא אדיבה. ומסתבר שאהבה היא סבלנית. עשרים שנה של סבלנות", המסכמים את חוויותיה. טוב בכל זאת השחקנית/זמרת/רקדנית הספיקה להתחתן די הרבה במהלך חייה, על המסך ומחוצה לו בחייה האמיתיים, אז מסתמן שקידום יחצ"ני לתוך הפרצוף שלנו בא לה בטוב הפעם. רק שלא נתפלא שבקרוב האינבוקס שלנו יתמלא בקידומים של מותג הביוטי שלה וכיוב'.

  • עוד באותו נושא:
  • בן אפלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully