וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי מיקה: "כל יום מחדש אני לומדת לאהוב את הגוף שלי"

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 10:07

היא לא מתמידה בטיפולי פנים אבל בעד הזרקות, אוהבת שנוח לה, מכורה לוינטג', והתחביב הסודי שלה הוא להעמיס עגלת קניות באונליין ולבסוף לזנוח. שי מיקה ענתה על שאלון הטיפוח והאופנה שלנו ויש לה גם טיפ טיפוח מהמם בשבילכן!

שאלון טיפוח - שי מיקה. אינסטגרם, באדיבות המצולמים
אוהבת כשנוח לה. שי מיקה/באדיבות המצולמים, אינסטגרם

הדוגמנית ואשת העסקים, שי מיקה ויצמן, שבדיוק חגגה 30 לא יורדת מהכותרות אך מתרכזת בעשייה שלה. לאחרונה, השיקה קולקציית נעלי כלות שזמינה באתר קמדן, וכעת נותנת לנו הצצה לשגרת הטיפוח והאופנה שלה.

מה המוצר הכי זול בארון התמרוקים שלך שאת לא מוכנה לוותר עליו?
"וואו יש לי מלא כאלה! אני אוהבת גימיקים מעולם הביוטי וחייבת לנסות את כולם. האחרון שקניתי זו גלגלת לפנים מפריימרק ב-5 דולר. אני מעסה איתה את הפנים והיא מורידה נפיחות, מזרימה את הדם ומחטבת את הפנים".

שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור שלך?
"קונסילר, מסרק גבות וטינט".

מהו הלוק המנצח בעינייך?
"ג'ינס וטישירט, או חליפה מגניבה. אוהבת שנוח לי".

שאלון טיפוח - שי מיקה ובעלה מאור ויצמן. ערן לוי, באדיבות המצולמים
את הפריט הכי יקר שיש לה קנה לה בעלה במתנה למקווה. שי מיקה ומאור ויצמן/באדיבות המצולמים, ערן לוי

הפריט הכי יקר שיש לך בארון?
"תיק שבעלי קנה לי במתנה של YSL שעלה לו כמה אלפי שקלים. אנחנו בדרך כלל משתדלים לא לקנות מתנות כאלה אחד לשני ומעדיפים לחגוג בחו"ל יחד. זאת הייתה המתנה של מאור למקווה שלי לפני שהתחתנו".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"רוב הפריטים שלי זולים. מציאות ממקומות שטיילתי בעולם, חנויות וינטג'. הרבה אנשים לא יודעים אבל אני מכורה לוינטג', ורוב הפריטים הבאמת שווים לא עוברים את ה-20 יורו. למשל חולצה מכופתרת תכלת שקניתי בשוק באמסטרדם ב-2 יורו".

חנות שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג? בארץ ובחו"ל
"בארץ אני עושה שופינג בברנדה, זארה, פקטורי, עדיקה. אני אוהבת לקנות גם במותגים אחרים כמו גונג, ברשקה או סטרדיווריוס, שם אני קונה בייסיקים שמצילים את הארון במחיר שכיף לקנות בו. אמא שלי לימדה אותי שבסוף זאת את שעושה את הבגד. אז אני פשוט מרשה לעצמי להתפזר באופנה, לא אכפת לי שם המותג. בחו"ל אני אוהבת את פריימרק, וכמה שירימו גבה עכשיו אין מצב שאני אלבש משהו מפריימרק ומישהו יאמין שזה משם. יש לי סבלנות, אני עוברת קולב קולב, ואני באמת מסוגלת למצוא את הדברים הכי יפים בכל מקום. אם אתן צריכות חברה לשופינג, קחו אותי! אתרים נוספים שאני אוהבת לקנות בהם Revolve, ASOS, Dolls kill - MatchesFashion".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שאלון טיפוח - שי מיקה קמדן. עדי שנפיק,
"לא קיים דבר שלא אעז ללבוש, לדעתי אופנה זו אומנות". שי מיקה בקולקציית בריידס לקמדן/עדי שנפיק

בעניין של רכישות אונליין או שעדיין חייבת לגשת לחנות ולמדוד?
"הכי בעניין של רכישות אונליין. גם ככה בחנות אני מעדיפה לקחת לפי העין ומקסימום להחליף. אין לי כוח למדוד בחנות. אני טובה בקניות באינטרנט ואחד התחביבים שלי ושל אחותי אביב זה לעבור אתר אתר, להכניס בגדים לסל... וזהו לא לקנות אותם. מה שכן 95% מהבגדים שהזמנתי לי, למשפחה או למאור, הגיעו בול".

מה לעולם לא תעזי ללבוש?
"לא קיים דבר שלא אעז ללבוש, לדעתי אופנה זו אומנות".

אחת לכמה זמן את עוברת טיפול פנים ואצל מי?
"אני חושבת שב-7 שנים שאני בעולם הזה עשיתי רק 3 טיפולי פנים. אנשים לא יודעים שאני מאוד טום בוי אני לא אוהבת את הדברים שקשורים בטיפוח. פנים, ציפורניים, שיער - לפעמים זה יכול להרגיש כמו עונש. לפני שבוע עשיתי טיפול בגלי רדיו אצל ד"ר אירינה סנדלר וזה היה כמו מסאז' לפנים, ומסאז' אני אוהבת, אז אולי בזה אצליח להתמיד".

שאלון טיפוח - שי מיקה. אינסטגרם, באדיבות המצולמים
כל יום מחדש מחדש אני לומדת לאהוב את הגוף שלי. שי מיקה/באדיבות המצולמים, אינסטגרם

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד והאם עשית בעבר?
"אני מאוד בעד הזרקות וכל מה שצריך לעשות בשביל להרגיש טוב בנפש. אין ספק שזה מעניק המון ביטחון עצמי. אני חווה את התהליך הזה בשנתיים האחרונות עם אמא שלי. כרגע הטיפול בגלי רדיו נועד לחדש אצלי את העור ולעכב את הקמטוטים, אבל אני מאמינה שעכשיו בגיל 30 מתישהו אצטרך גם להזריק בכמה אזורים" .

מה את הכי אוהבת בגוף שלך ומה פחות?
"כל יום מחדש אני לומדת לאהוב את הגוף שלי. את האגן שיותר רחב, הישבן, הצלוליט, הכל. אני עובדת בזה, ליטרלי. יש את תוכנית החיטוב שבניתי ביחד עם גיל גרנות שעוזרת לי לשמור על גוף בריא ומשקל אידיאלי עבורי. זה לא פשוט, אבל למדתי שאם באמת באמת אוהב את הגוף שלי זה יעשה לנשמה שלי טוב. שזה לא רק קשור בחיטוב או משקל, פשוט לקבל את המתנות שה' נתן לי".

גבות - שיטת השערה/הכול טבעי/צללית משובחת?
"כשיצאתי מהאח הגדול יצאתי עם גבה אחת בארץ ואחת בחלל. לפני הקמפיין ל-SACARA שלחו אותי מיד למושיק טאקו. הוא עיצב לי את הגבות מחדש ומאז הן פשוט גדלות באופן טבעי, ואני מסדרת רק באמצע כבר שנים. יש לי צמיחה מהירה ויש שיגידו שהגבות מוגזמות מדי. אבל זאת אני וגם בזה למדתי להתאהב".

שאלון טיפוח - שי מיקה קמדן. עדי שנפיק,
בקושי הסכימה לגלאם טים בחתונה. שי מיקה לקמדן אנד שוז/עדי שנפיק

ספורט - בעניין או שהכי לא בשבילך? ומה הפעילות?
"ספורט זה החיים. לי ולספורט יש רומן, או שאני עושה כל הזמן או שבכלל לא. זה תקופות אצלי. כשאני עושה את תוכנית ההרזיה והחיטוב שלי אני עושה ספורט בלי הפסקה. מול הטלוויזיה, בחדר כושר, על האליפטקל, טניס יוגה, פילאטיס מכשירים. בקרוב אחותי מתחתנת ויש לי הרבה לחץ, אז אני משתדלת לפתוח את הבוקר ביוגה בבית ומדי פעם לעשות 30 דק' באליפטקל. והרבה הרבה מדיטציה, כמה שיותר".

גלאם טים לאירועים חשובים. נעזרת? או אם אין אני לי מי לי?
"וואו גלאם טים זה הכי הכי ההפך ממני, בקושי הסכמתי לצוות בחתונה. אני הכי אוהבת לאפר את עצמי, אני חושבת שהכי יפה לי בלי איפור בכלל או עם איפור מאוד טבעי, כנ"ל שיער. קל מאוד לבגר אותי במראה וכמעט בכל האירועים והתוכניות שראיתם אותי - אני אירגנתי את עצמי. אני גם יודעת להתארגן בחצי שעה גג. כל איפור/שיער בדרך כלל גוזל בין 4 ל-3 שעות מהחיים".

טיפ טיפוח שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"אהבה, מלא אהבה. ספורט, מים. אין מה לעשות - כל החוץ שלנו מתחיל מהפנים, הנפש, הנשמה. אני באמת מאמינה שאם שם הכל זורח גם את תזרחי, ואם את בסביבה לא מרימה - תברחי".

שאלון טיפוח - שי מיקה. אינסטגרם, באדיבות המצולמים
תורמת שקיות שלמות של בגדים לכל מי שמצליחה להגיע אליו. שי מיקה/באדיבות המצולמים, אינסטגרם

כסף, קונה סטייל?
"מממ.. מצד אחד אני רואה בנות באינסטגרם עם התיקים, הנעליים והפריטים הכי נדירים בעולם, כמו נגיד הבלוגרית ליאוני האנה, שמתלבשת מושלם בבסיס שלה אז המותגים שיש לה עוד יותר מרימים ללוק. אם לבחורה יש סטייל שבא מבפנים וגם את האפשרות לקנות את כל המותגים הכי הכי - ברור שזה משפיע. ובמקרה ההפוך - קיארה פראני עם כל המותגים וכל הכסף הבחורה איבדה את הסטייל שלה. עדיף היה שתלבש זארה ותעביר אלינו את כל המותגים שאין לה מושג מה לעשות איתם. לסיכום, כולנו היינו שמחות לחדר ארונות של אחת מהבנות שאנחנו עוקבות אחריהן, אבל בבקשה שנישאר עם חוש האופנה המיוחד שלנו".

חשבון אינסטגרם אהוב?
"חשבונות אינסטגרם אהובים עלי הם @weworewhat ו-@matildadjerf".

סדר בבית - זורקת פריטים? רוכשת נונסטופ?
"אני תורמת שקיות שלמות של בגדים לכל מי שאני מצליחה להגיע אליו בכל מיני דרכים. זה חלק מהכיף בלנקות את הארון, אני מאוד סנטימנטלית אז ככה אני נהנית לשחרר פריטים שאני שומרת הרבה זמן. ההרגשה שמישהי אחרת תיהנה מזה מספיקה לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully