וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחשוף הנדיב של נועה קירל הצית את הטרנד הזה מחדש

עודכן לאחרונה: 31.8.2022 / 9:58

ראינו אותו כבר על קיילי ג'נר, היילי ביבר וג'ניפר לופז, אבל רק כשנסיכת הפופ המקומית שלנו לבשה אותו, הבנו שמדובר באייטם שפשוט כותב את עצמו. מחשוף בהצלב - האם תאמצו אותו גם, בנות?

נועה קירל

במסגרת הקונספט של "אין דבר כזה חשיפת יתר" או בהתאמה למגמת ה"כמה שיותר קטן ומסוכן" כבר ראינו לא מעט פיסות טקסטיל מינימליות, שלא לומר מדבקות, המוגדרות כפריט לבוש.

גם את הרעיון של רצועת בד מוצלבת בצוואר שהופכת לסוג של טופ הנקשר בגב כבר חווינו בעבר, אבל הנוכחות המוגברת שלו במרחב הוירטואלי לא משאירה מקום לספק - מדובר בגלגול חדש של הטרנד.
הטוויסט הנועז הוצג לראווה כבר לפני שנה וקצת על ידי היילי ביבר עם שמלת קאט אאוט חומה של המעצב לקואן סמית', אותה סיקרנו פה בהרחבה סמוך למוקד ההתרחשות.

בשבועות האחרונים המחשוף המוצלב מציף את הפיד כחלק מחלון הראווה של תיעוד חופשות הקיץ שמגיעות לסיומן בימים אלה ואפשר לראות אותו גם בבגדי ים, שם הוא משלב בנוף באופן טבעי, אך הטוויסט הרצוי מתרחש ברגע בו הוא פחות מובן מאליו.

היילי ביבר

קיילי ג'נר

לצד שמלות וטופים המשלבים את הסגנון המוצלב כחלק מתנועת הקאט אאוט, כמו באאוטפיט של הביברית, בתקופה האחרונה אפשר לראות נוכחות בולטת של הגרסה הקלילה יותר, כפי שהדגימה נועה קירל בתמונה שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה לפני כשבועיים.

בתמונה, קירל לובשת מכנסי דגמ"ח אוברסייזים מרובי כיסים בגזרה נמוכה, מהם מבצבצות רצועות אדומות בצידי האגן, כשאת החלק העליון מכסות שתי רצועות בד אפורות המונחות בהצלבה על החזה.

הנציגה שלנו לאירוויזיון 2023 משוויצה, בצדק כמובן, בסילואטה רותחת התואמת את רמת החשיפה שמתלווה לסגנון האמור, כשהיא מדגימה את עיקרון המריטוקרטיה באופן מיטבי: הקטע פה הוא לא להוציא מאות עד אלפי שקלים לפריט מעצבים יקר. כשיש את הנתונים הנכונים ניתן להשיג את הלוק באמצעות אלתור ביתי פשוט.

אמילי סינדלב

ולנטינה פראני

ג'ניפר לופז

תמרה קאליניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully