וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה לך: איך התלבשו הסלבס השבוע? הצביעו והשפיעו!

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 8:00

שירי מימון נקלעה ל "ביץ' סטול מיי לוק" מול הילה סעדה, ניבר מדר בולטת למרחקים בשמלה מטמטמת וחן יאני עולה על לוק חייתי הכי סטייל שנעשה פה לאחרונה - איך התלבשו הסלבס השבוע? הצביעו והשפיעו!

ניבר מדר

ניבר מדר. אור גפן,
אפילו באירוע מפוצץ אושיות וסטייל, היא הצליחה לבלוט מעל כל היתר! ניבר מדר/אור גפן

אל מסיבת הקיץ הכי טובה בעיר שהתקיימה השבוע במתחם שרונה, התקבצו מיטב הסלבס, אושיות אופנה, אמנים ומוזיקאים, לחגוג ולהתרשם מהשקת החנות הראשונה של רשת FIVE POINT FOUR מקבוצת אירני, אשר מעוצבת ופועלת על קונספט ריטייל חדשני לעולמות הסטריט וור. וכשאנחנו כותבים שכולן הגיעו לבושות כדי להרשים, אנחנו מתכוונים לכך.

ניבר מדר בלטה בשמלת מיני מטמטמת בעיצוב בית האופנה האיטלקי דה אטיקו לפקטורי 54. שמלה משוחררת בגזרת מחוך עם דיטיילינג מושלם בדקולטה, בצבע מנטה בשילוב צהבהב שביצבץ באמצע, כאשר שרוכים שחורים מעטרים אותה אול אובר. שיק עדכני המאפשר גם התאמה אישית. את ההופעה מסובבת הראשים ניבר חתמה עם סנדלי עקב של דולצ'ה גבאנה לפקטורי 54 להם קשירה מכובדת של רצועות דקיקות. אוח כמה שהסטיילינג המינימליסטי (כולל השיער והאיפור) היה מדויק ללוק.

חן יאני

חן יאני. אור גפן,
הלוק החייתי הכי סטייל שנעשה פה לאחרונה. חן יאני/אור גפן

על עמדת הדי-ג'יי המעוצבת בחנות הדגל של FIVE POINT FOUR בשרונה, התייצבה חן יאני בטוטאל לוק חייתי הכי סטייל שנעשה פה לאחרונה, בהתחייבות. חליפה מנומרת של דה אטיקו לפקטורי 54, שכללה בלייזר ויסקוזה פנטסטי בגזרת שעון חול ומכנסי ג'אגר תואמים בעיצוב שנע בין מחויט לנינוח. את הבלייזר השאירה פתוח ותחתיו התגלה טופ תחרה מאוסף פרטי. להופעה שילבה מגפונים בקאמל מאוסף פרטי, שרשראות של רובי סטאר ומזוודות של אטיטיוד. ככה עושים את זה!

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שי זנקו

שי זנקו. אור גפן,
לוק מהפנט ומתקדם אופנתית. שי זנקו/אור גפן

הדוגמנית הבינלאומית שי זנקו, שלשמחתנו בשנה האחרונה עושה את קו לונדון-תל אביב בריפיט, לבשה לוק מטריף של MARINE SERRE ל- Five Point Four מכף רגל ועד צוואר. חולצת שרוול אחד וטייץ תואם לא תואם (שהוא יותר גרביון, והתעלפנו) - שניהם עם פרינט בסגנון עתידני ורפטטיבי ממכר, אשר מאפיינים את המותג הצרפתי. בגזרת הסטיילינג שי הלכה על תיק בניוד של אוף וויט ל- Five Point Four, נעלי עקב שחורות עם חרטום מחודד של ג'יאנביטו רוסי לפקטורי 54, שהשתלבו מושלם עם הטייץ, תכשיטים של בי ג'ולי, איפור מהמם בטונים חומים וצמה אחת ארוכה ומהממת.

דר זוזובסקי

דר זוזובסקי. רפי דלויה,
מדייקת עם צללית חובקת בטופ, ומשחררת ממותניים ומטה. דר זוזובסקי/רפי דלויה

דר זוזובסקי התייצבה למסיבת פתיחת חנות FIVE POINT FOUR בבגד גוף לייקרה עם קאט-אאוטס במשחקי שקיפויות של מוגלר לפקטורי 54. את הטופ המשובח שילבה עם מכנסי ג'ינס בלנסיאגה ל- Five Point Four שהם בסילואט אוברסייז ובשטיפה אפורה מדויקת. את הלוק האולטרה אדג'י דר חתמה עם סנדלי עקב שחורות ותיק של YSL לפקטורי 54. אהבנו את הבחירה ללכת על צללית חובקת גוף בטופ, למול הווליום המשוחרר ממותניים ומטה. שמחנו שהשאירה את השיער אסוף ברישול (מכוון) וענדה רק עגילי חישוק זהובים, באמת שהלוק לא היה צריך כלום מעבר לכך.

שירלי בוגנים

שירלי בוגנים. רפי דלויה,
שמלה פרחונית, וינטג' שאנל וחיוך של מיליון דולר. שירלי בוגנים/רפי דלויה

שירלי בוגנים היפהפייה, שמאתגרת את חוקי הזמן, הפציעה בשמלת מיני פרחונית בגווני לילך ותכלת מבית איזבל מארנט לפקטורי 54. לשמלה צללית חובקת בעלת כיווצים בחזית לצד שרוולים ארוכים ומפתח צוואר עמוק המסתיים בקאט אאוט עגול משגע בבטן. שירלי ציוותה לשמלה תיק קלואה בשמנת, סנדלי וינטג' שאנל זהובות, את רעמת התלתלים הנפלאה שלה וחיוך של מיליון דולר.

רונה לי שמעון

רונה לי שמעון. אור גפן,
עלתה על שמלה שחורה קטנה, אך קטלנית. רונה לי שמעון/אור גפן

רונה לי שמעון האגדית עלתה על שמלה שחורה קטנה, אך מגה הורסת, של ז'קמוס ל- Five Point Four - שמלת אריג רך בגזרת קולר עם טוויסט בצורת קאט-אאוט רוחבי בחזית. המדובר בפריט-להיט של המותג הפריזאי הרותח ובאורך מיני כהלכתו. את ההופעה השיקית רונה לי השלימה עם כפכפי עקב מינימליסטיות של סטיב מאדן להם רצועות שקופות וגפה בניוד, טבעת מפוארת של ה.שטרן, תיק יד שחור מאוסף פרטי, שיער אסוף ואיפור רך.

יובל שרף

יובל שרף. אור גפן,
קונטרסט מצוין בין הלוק הזורם בלבן לנעליים האדג'יות בשחור. יובל שרף/אור גפן

בתחילת השבוע הקאסט של סדרת הדרמה המצליחה "מלכת היופי של ירושלים" של YES חגג את סיום צילומי העונה השנייה במסיבת גג במלון סינמה מרשת מלונות אטלס. יובל שרף הגיעה בחליפה לבנה קלילה ומשוחררת, שכללה חולצה מכופתרת ושורטס, בעיצוב סטודיו עופרי מצא - בחירה מדויקת לחום שפוקד אותנו. זאת ועוד, הלוק הבהיר הולם עד מאוד את גוון שערה. בקונטרסט מעולה לכל מה שרך וזורם למעלה, יובל בחרה לשלב להופעה סניקרס שחורות אייקוניות של בלנסיאגה לפקטורי 54, יחד גרביים (דוז פואה על זה). התכשיטים שענדה של רג'י וספיר בכר.

שירי מימון

שירי מימון. אור גפן,
אי אפשר לנצח גלואו וסטייל הריוני משובח. שירי מימון/אור גפן

שירי מימון ההריונית היפה, שבדיוק בימים אלה משתפת באומץ מעורר הערכה והשראה שלא הכל בחייה תמיד נוצץ כפי שאולי נראה, התייצבה אף היא להרים כוסית לחיים יחד עם חבריה לקאסט "מלכת היופי של ירושלים" בה היא מככבת. שירי לבשה מעל הבייבי באמפ המושלם שלה שמלה שחורה א-סימטרית עם כתף אחת, שנעה בין אורך מידי למקסי, ולרגליה סנדלי רצועות בגוון ניודי שהשתלבו מהמם. היא הלכה על שיער טבעי גלי, איפור עדין ויפה, וקינחה בגלואו ההריוני שלה כמובן.

הילה סעדה

הילה סעדה. אור גפן,
באמת היה פה רגע של "ביץ' סטול מיי לוק"? הילה סעדה/אור גפן

הילה סעדה, שמככבת גם היא בסדרה, הצטרפה לחבריה לחגוג את סיום צילומי העונה השנייה של "מלכת היופי של ירושלים" ומסתמן כי נקלעה לרגע של "ביץ' סטול מיי לוק" מול שירי מימון? כך או כך, מדובר בשמלה עם סילואט כמעט זהה - הילה לבשה שמלת מידי שחורה עם כיווצים וכתף אחת של רשת Twenty Six, סנדלי עקב עם רצועות ורודות של אלדו ותכשיטים גל מלכה. כמובן ששתיהן, וכל אחת בדרכה, עשו את זה הכי בסטייל ונראו מ-ש-ג-ע!

הצביעו והשפיעו!

אז מי המתלבשת הטובה ביותר של השבוע?

ניבר מדר
חן יאני
שי זנקו
דר זוזובסקי
שירלי בוגנים
רונה לי שמעון
יובל שרף
שירי מימון
הילה סעדה
7278 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully