וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצות שופינג לסופ"ש: 8 פריטים שאהבנו במיוחד השבוע

עודכן לאחרונה: 2.9.2022 / 10:02

חולצה שמזכירה נופש באי ספרדי, משקפי שמש בעיצוב על-זמני, מכנסיים קצרים לוהטים וערכה לטיפול קוסמטי מכורסת הסלון הביתי - 8 פריטים שצדו את עינינו השבוע

השמינייה הפותחת 2.9.2022 - רונית רפאל גלית גוטמן אמה גוטמן. עידו לביא,
מדגמנות יחד. גלית גוטמן ובתה, אמה לקמפיין רונית רפאל/עידו לביא

1. ערכת טיפול וטיפוח ביתי של רונית רפאל

כבר ממש לא צריך לצאת מהבית: אחרי השקה מוצלחת בפסטיבל קאן, עכשיו גם בישראל - מותג הטיפוח הבינלאומי של רונית רפאל משיק את ערכת PowerCure Skin להשלמת שגרת טיפוח חדשה ויעילה בבית, עם תוצאות מיידיות שנראות לעין. הערכה כוללת מכשיר לטיפול ביתי בשילוב שלוש טכנולוגיות למיצוק ושיפור מראה העור (טכנולוגיית RF, אור לד וגירוי חשמלי קצר טווח), יחד עם סדרת מוצרי הטיפוח מסדרת Proactive בהתאמה מושלמת לסוגי העור השונים. המכשיר מתאים לשימוש בנשים, גברים ובני נוער.

כמה: מחירי הערכות החל מ- 2,900 שקלים
איפה: להשיג במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" ברחבי הארץ, וברשת סטודיו סי החדשה

השמינייה הפותחת 2.9.2022 - רונית רפאל. עידו לביא,
המילה האחרונה בתחום הטיפול הקוסמטי הביתי/עידו לביא

2. חולצה של סאקס

השמינייה הפותחת 2.9.2022 - סאקס. שי יחזקאל,
להתלבש כמו לחופשה באיביזה/שי יחזקאל

בהשראת איביזה הבוהמיינית: הקולקציה החדשה של סאקס לעונת הסתיו עוצבה בהשראת הקליקה של אי הנופש הספרדי וסצנת הבוהמה המקומית. גזרות על-זמניות, בדים נשפכים, צבעים מרעננים לצד רקמות אתניות או הדפסים חיים, שהשילובים ביניהם יכולים ליצור לוקים מתוחכמים, אך גם יעבדו מצוין בזכות עצמם כפריטי קז'ואל איכותיים והכי חרישים. ממש כדוגמת חולצת טובי בוורוד רך עם הגימורים באדום שהכי אהבנו - חולצה מכופתרת במגע משי עם שרוולים ארוכים ופיט משוחרר, שלבטח תהווה תוספת מושלמת לכל מלתחה.

כמה: חולצה 628 שקלים, מכנסיים 678 שקלים
איפה: להשיג בחנויות סאקס ובאתר

3. מכנסיים קצרים של BELFER

השמינייה הפותחת 2.9.2022 - בלפר. עומרי לוי,
מותג חדש לנשים חזקות שלא נרתעות מצבע/עומרי לוי

פריט הסטייטמנט שאתן חייבות בארון: המותג החדש BELFER שהקימו שתי שותפות צעירות בנות 23, רוניקה ועדן, מזמין נשים באשר הן לחיות חיים מלאים בגלאם, להרגיש הכי fierce ולרגע אחד לא להתנצל על כך. אין ספק כי הבגדים היפים והנועזים שלהן בהחלט תואמים את האג'נדה. המותג מקפיד על איכות למול עיצוב יוצא דופן וחדשני, והשורטס הלוהטים בסאטן כתום הם דוגמא מצוינת לכך - גזרה מצוינת אשר חוברת לצבע מטריף שיקפיץ כל לוק למרחקים. בין אם זה טופ קטנטן בגווני הניוד, מכופתרת אוברסייז לבנה או כחליפת שלושה חלקים עם בלייזר וטופ תואמים שניתן למצוא באתר.

כמה: מכנסיים 299 שקלים, טופ 313 שקלים
איפה: להשיג באתר BELFER

4. טופ ובייקר שורטס של HOODIES

השמינייה הפותחת 2.9.2022 - הודיס. עומרי רוזנבלט,
לוק מעולה לעשות איתו את המעבר מריצה הישר לדייט ספונטני/עומרי רוזנבלט

קולקציה שמוקדשת למרוץ האהבה: רשת האופנה HOODIES חברה למרוץ "Hoodies סינגלס RUN" היחיד מסוגו בעולם כנותנת חסות ראשית, כאשר בסיומו יתקיים אירוע דייטינג הגדול בישראל יחד עם הופעות חיות. ומה לובשים לכל הטוב הזה? סט משובח ונוח של הודיס מקולקציית האקטיב PRO כמובן, הכולל: גופיה ספורט בגזרה מושלמת מבד ריב מנדף זיעה, ובייקר שורטס תואמים. לוק מעולה לעשות איתו את המעבר הישיר מפעילות לדייט.

כמה: טופ 89.90 שקלים, טייץ 69.90 שקלים
איפה: להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר

5. משקפי שמש של Oliver peoples

השמינייה הפותחת 2.9.2022 - אוליבר פיפל. יח"צ חו"ל,
עיצוב אייקוני על-זמני שחביב על כוכבי הוליווד/יח"צ חו"ל

הא.נשים של אוליבר: המותג הקליפורני היוקרתי אוליבר פיפלס משלב חומרים שונים לכדי עיצובים על-זמניים, והוא חביב הכוכבים בהוליווד. בקולקציה ניתן למצוא דגמים בנגיעות וינטג' שמיישרים קו עם מגמות העונה, מסגרות עשויות בקפידה ובגימורים עשירים, עדשות מחומרים איכותיים, שילובי צבעים מפתיעים ועיצוב אייקוני מז'אנר הטיימלס שאנחנו אקסטרה מחבבים. הדגם העגול בשילוב מסגרת טיטניום זהובה ועדשות חומות הוא הפייבוריט שלנו בפער.

כמה: 1,950 שקלים
איפה: להשיג בחנויות המשקפיים והאופטיקה המובחרות

6. בושם של קרולינה הררה

השמינייה הפותחת 2.9.2022 - קרולינה הררה. יח"צ חו"ל,
ניחוח "הילדה הטובה" גרסת קרולינה הררה/יח"צ חו"ל

במהדורה מוגבלת וחגיגית לאספנים: בית האופנה קרולינה הררה משיק את הניחוח המנצח "Good Girl" והפעם בבקבוק מוזהב ומהודר בדמות נעל סטילטו. ניחוחות תמיד חיו בעולם של דואליות, וככאלה הבושם הנשי Good Girl נותן קונטרה למקבילה הגברית Bad Boy, שיצא גם הוא באותה מהדורה מיוחדת. הגרסה הנשית מייצגת את "הילדה הטובה" עם הארה פנימית מובאת בניחוח פרחוני ורך, כאשר בתו העליון בולטים שקד, קפה, ברגמונט ולימון, ובתו הבסיס פולי קקאו ופצ'ולי.

כמה: 470 שקלים ל-80 מ"ל
איפה: להשיג ברשת סופר פארם

7. חזייה של סלוגי

השמינייה הפותחת 2.9.2022 - סלוגי. יח"צ חו"ל,
פשוט למצוא את הפיט שלך/יח"צ חו"ל

ללכת עם להרגיש בלי: סלוגי מציגה חזייה בריפוד קל מסדרת Zero Feel העשויה מבד נוח וגמיש שמעניק תחושת "עור שני". החזייה נהנית מעיצוב קלאסי וממחשוף עמוק, עם קאפים בריפוד קל לתמיכה ולהרמה של החזה וכתפיות דקות מתכווננות ואלגנטיות. החזייה מגיעה במידות XS עד L, ונועדה להסתגל באופן פעיל לגוף שלך ולחופש שלך.

כמה: חזייה 199.90 שקלים, תחתונים 79.90 שקלים
איפה: להשיג באתר האונליין של החברה, חנויות טריומף בפריסה ארצית ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ

8. ספריי שיער של מון פלטין

השמינייה הפותחת 2.9.2022 - מון פלטין. יח"צ חו"ל,
רק להתיז ולתחזק שיער מהחלומות/יח"צ חו"ל

מאסט הב לכל מי שעברה החלקת שיער: איך לתחזק שיער מהחלומות? לספריי "Dream Hair" מסדרת "הילורן" של מון פלטין הפתרונים: ספריי קליל ומרענן לשיער מוחלק, בתוספת קומפלקס עם חומצה היאלורונית ליצירת נפח שיער עוצמתי, המבטיח לשמור על תוצאות ההחלקה לאורך זמן. סימפלי לייבש היטב לאחר חפיפה, להתיז את המוצר על קבוצות שיער קטנות ולוודא הספגה יסודית, ולבסוף לייבש בעזרת פן.

כמה: 119 שקלים ל-250 מ"ל
איפה: ניתן להשיג אצל מעצבי השיער, ובאתר מון פלטין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully