וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדדתי את הביקיני החדש של קים קרדשיאן - אפילו במידה XL כל החזה בחוץ"

עודכן לאחרונה: 16.9.2022 / 0:13

ליין בגדי הים של קים קרדשיאן ממשיך לחטוף ביקורות והפעם מחובבת אופנה במידה גדולה שלא הייתה מרוצה מכמה פריטים בקולקצייה שלה - על אף שרכשה מראש מידה גדולה יותר

אני במידה XL וניסית את בגד הים של קים קרדשיאן/fittybritty

מותג בגדי הים וההלבשה התחתונה של קים קרדשיאן, SKIMS, הבטיח לשדרג ולהחמיא לגוף בכל מידה, אך חובבת אופנה במידה XL מדדה וטענה שכמה מהפריטים בקולקצייה שלה בהחלט לא עושים את העבודה. היא אפילו לקחה מידות גדולות יותר - וגם הם לא סיפקו את התמיכה שנזקקה לה באזור החזה.

משתמשת הטיקטוק בריטני, @fittybritty, שלובשת בדרך כלל מידה 14 (המקבילה הישראלית למידה 44), נותרה מאוכזבת מהחלק העליון של שניים מבגדי הים שרכשה, אותם תיארה כ"קטנטנים להחריד". היא ציינה שזו הפעם הראשונה שהיא מודדת את מותג בגדי הים של "סקימס" וכי נאלצה לכסות את החזה שלה בידיים מחשש שטיקטוק יצנזרו את הסרטונים שלה.

בריטני, שבדרך כלל משתפת סרטונים המעודדים דימוי גוף חיובי, שיתפה סרטונים באוגוסט האחרון בהם היא מודדת לראשונה את בגדי הים. בסרטון הראשון היא הציגה שני סטים - שחור וורוד. ההתחלה הייתה אופטימית: הביקיני השחור ישב עליה יופי, לדבריה. היא אמרה שהחלק התחתון שעולה 36 דולרים נראה "נחמד ובגזרה גבוהה" וכי החלק העליון שעולה 48 דולרים מתאים יופי לחזה במידה DD שלה. היא הוסיפה: "אני מתרשמת באופן מפתיע מהחלק העליון. הוא מתאים, אני מרגישה שהוא תומך ואני באמת אוהבת גם את החלק התחתון. התחתונים בהחלט צנועים יותר כאן. אני אוהבת כמה גבוה הם מגיעים. רושם ראשוני: אני מאוד מתרשמת ואוהבת את הפשטות של זה. אני הולכת לשמור את זה. אני מאוד אוהבת את מה שאני רואה עד כה ואני מרגישה בו מדהים". האכזבה הגיעה בהמשך.

שני הפריטים הראשונים שמדדה:

הפריט השני שמדדה איכזב אותה. לדבריה החלק המשולש העליון מגיע במידה XL אך הוא "קטנטנן להחריד". היא אמרה שאין מספיק בד כדי לכסות את החזה שלה ונאלצה לכסות אותו בידייה בזמן שהיא מודדת את התחתונים התואמים. "אני לא רוצה שטיקטוק יחסמו אותי, אבל בואו נגיד שאני צריכה מידה גדולה יותר בחלק העליון". עם החלק התחתון היא הייתה סלחנית יותר.

בסרטון השני היא מדדה פריט נוסף, הפעם במידה גדולה יותר - XXL - וגילתה שעל אף שהגזימה במידה, הפריט אינו תומך מספיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הפריט שהכי אכזב אותה:

וככה זה נראה על קים:

היא ניסתה את בגד הים של סקימס הקרוי Unlined Underwire ועולה 68 דולר בשילוב עם תחתוני ביקיני בעלות 54 דולר. היא אהבה את צבע הקקאו של הביקיני אבל אמרה: "אני מרגישה שהחלק העליון פשוט קטן. אני מעדיפה לקבל תמיכה וכיסוי ולהרגיש נוח בביקיני - אז לקחתי מידה גדולה יותר. אני לא מתביישת בגוף שלי - וגם את לא צריכה".

היא מודה גם שקיוותה שהחלק העליון יגיע עם רצועות לקשירה ושיהיה מתכוונן: "לא הרצועות ולא הגב מתכווננים", הסבירה, "החזה שלי, אפילו ב-XXL, עדיין לא מתאימים לרפידות. זה מרגיש לא תומך בכלל".

משתמשי טיקטוק החמיאו לה ופחות פרגנו לקולקציית בגדי הים של הקרדשיאן. "זה מהמם עליך, לא משנה כמה חשוף זה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "לא מפתיע אותי שזה ככה. נחשפתי לכמה סרטוני מדידה של הקולקציה שלה ורבות התאכזבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully