וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף משהו ששווה לרכוש: קים קרדשיאן הבינה מה כולנו צריכות בסגר

אחת לכמה חודשים משיקה קים קרדשיאן קולקציה חדשה למותג ההלבשה התחתונה שלה SKIMS. אחרי מחטבים שלא הבנו מתי בדיוק נלבש ועוד אופציות פחות מזמינות, את הדגמים הבאים יש סיכוי שבאמת נרכוש

קים קרדשיאן לא יכולה לשבת עם השמלה שלבשה (אינסטגרם)

המותג SKIMS של קים קרדשיאן (39), אותו השיקה בשנה שעברה, מיד לאחר שהחליפה לו את השם מ"קימונו" שעורר שערורייה בקרב היפנים, התחיל בליין מחטבים מפואר. קצת לאחר מכן השתדרגה הקרדשיאנית ויצאה בתחתונים וגוזיות, כולם עשויים כותנה, בגזרות מעולות ופלטת צבעים נעימה במיוחד, אבל לכל מה שהגיע אחר כך כבר פחות התחברנו. קימי אכן מציעה פתרונות להלבשה תחתונה מתחתוני חוטיני, שלל גופיות בגווני ניוד, חזיות וקומבינזונים מחטבים שניתן לשים מתחת לשמלות, כשאת כולם כמובן היא מדגמנת בכל יציאה מהבית כפריט לבוש לגיטימי.

לעוד חדשות אופנתיות:
קליינטה! סופיה ורגרה רותחת בקמפיין חדש
איפה תשיגו שרשרת כמו של בר רפאלי?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אבל, לקולקציה החדשה אותה היא משיקה מחר (21.4) בשעות הצהריים, באתר שלה באופן בלעדי כמובן, (כן, רשימת ההמתנה כבר נפתחה), נראה שכולן כבר יתחברו. עיצובים ספורטיביים, מחמיאים ומחטבים, עשויים כולם בד ריב נמתח, אחת הטקסטורות ששולטות בקטגוריית הטופים בשנה האחרונה.

הגופיות/גוזיות מעט יותר תומכות ומכסות, ביחס לעיצובים הקודמים של המותג, איתן באמת תוכלו להתאמן בלי חשש שמשהו יברח ויהיו שימושיות במיוחד בימי הסגר. לאלה שאוהבות להשוויץ בעצם הבריח יש את הגרסה עם המפתח הרחב יותר ב-36$, כשהדגם השני מגיע בצווארון גבוה יותר (42$), ושניהם מגיעים בשלושה צבעים - ירוק זית, אפור כהה ושמנתי ובמנעד רחב של מידות החל מ-Xxs ועד 5x.

"הדגמים מחמיאים לגופך ומשתלבים עם הקימורים", כותבת קים עת היא משגררת את הליין החדש. לצד הטופים מגיעים גם שלושה סוגי תחתונים - טנגה בגזרה גבוהה (28$), חוטיני (26$) ועוד בוקסר קטן וצמוד. הקמפיין, שללא ספק צולם לפני סגר הקורונה, נלקח באחד החופים היפים של קליפורניה, על יד גרג סוולס, הצלם שאחראי לרוב הצילומים המשגעים למותג SKIMS. שם עוד נעזרה קים באנשי הביוטי שלה - כריס אפלטון, מעצב השיער, שדאג לצמה ארוכה עד הישבן, והמאפרת של הכוכבות, הארוש, על השיזוף והאייליינר.

עוד בוואלה!

האופנובריות: שר, קים קרדשיאן ונעמי קמפבל בשיתוף פעולה חלומי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully