וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמי קמפבל: "מהו הטרנד האחד שלעולם לא ייצא מהאופנה? ביטחון"

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 10:04

הסופרמודל והאייקון נעמי קמפבל, מככבת בקמפיין הסתיו של H&M וחושפת: אילו פריטים הם מאסט לעונה הקרובה, מה הפריט המועדף עליה בקולקציה ומה השילוב המנצח ללוק ערב? בלעדי לוואלה! אופנה

נעמי קמפבל קמפיין H&M. הנס ומאוריץ,
היי נעמי!/הנס ומאוריץ

קולקציית סתיו-חורף 2022 של H&M חושפת בסרט קמפיין חדש את בראסרי Hennes - יעד אופנה בדיוני המציג את תרבות הבראסרי האייקונית של פריז לפיה, כולם מוזמנים לשבת באוויר הפתוח ולצפות בסטייל הייחודי של העוברים והשבים ברחובות העיר.

אל נעמי קמפבל (52), הדוגמנית האגדית ומי שנמנית על "שש הגדולות", AKA הסופרמודלס המקוריות של שנות ה-90, מצטרפות הדוגמניות פאלומה אלסר וג'יל קורטלב, התאומות המשפיעניות מולי וריס בלוטשטיין ועוד. הסרט, בבימויו של ברדיה זיינאלי, חוגג את עיר האורות ושואף להעניק השראה אופנתית לכולם, כזו המגלמת את הסגנון הפריזאי הקלאסי.

נעמי קמפבל קמפיין H&M. הנס ומאוריץ,
אוהת שילובי קולור בלוק. נעמי קמפבל/הנס ומאוריץ

מהו פריט האופנה המועדף עלייך?
"אני לא יודעת אם אני יכול לבחור פייבוריט אחד, כי יש לי חיבה רבה לאקססוריז. כמה מחבריי שהם מעצבים מוכשרים יוצרים את התיקים הכי יפים, שאני לא יכולה לעמוד בפניהם. אני ברת מזל להכיר ולאהוב אנשים מוכשרים להפליא, אז אביזרים מדהימים - נעליים, תיקים או תכשיטים - אף פעם לא באמת רחוקים ממני".

מהו הגו-טו אאוטפיט שלך לארוחת ערב חגיגית?
"אני אוהב חייטות קלאסית עם טוויסט. לעתים קרובות אני לובשת חליפת בלייזר ומכנסיים או מוסיפה מעיל טרנץ' מעניין. אלה, בשילוב זוג נעלי עקב פנטסטיים או שרשרת סטייטמנט, הם שילוב מנצח עבורי".

מהו טרנד האופנה הכי מעניין ששמת לב אליו לאחרונה?
"כמובן שזה כיף לראות את תחיית האסתטיקה של שנות ה-2000, אבל אני אוהבת במיוחד שילובי קולור בלוק נועזים. טוטאל-לוק של צבע בולט אחד תפס את עיניי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נעמי קמפבל. GettyImages
הטרנד שלעולם ייצא מהאופנה - ביטחון. נעמי קמפבל/GettyImages

מהו הטרנד האחד שלעולם לא ייצא מהאופנה?
"ביטחון. הביטחון ללבוש מה שעושה לך טוב, ולא משנה מה. זה טיימלס".

באיזו עונה את הכי אוהבת להתלבש?
"אני אוהבת מעילים חזקים; פריטים שהם מעולים להשקעה, וזו הזדמנות ללבוש משהו עם אמירה או שמראה את האישיות שלך. לכן אענה, חורף!"

תתארי אילו פריטים חיוניים בעינייך במלתחה לעונת הסתיו?
"אני חושבת שלתחזק מלתחה עם בגדים רכים וחמים שניתן ללבוש בשכבות זה המפתח. זה הבסיס שלך, ואז את משלבת עם הפריטים הללו פיסים מרשימים כמו סריג בולט, הדפס חזק או אביזר מדהים. שילוב של נוחות וסטייל עובד הכי טוב".

נעמי קמפבל קמפיין H&M. הנס ומאוריץ,
חוגגות בבראסרי דמיוני. נעמי קמפבל וחברות/הנס ומאוריץ

למה את הכי מצפה כשאת מגיעה לפריז?
"פריז מרגישה כמו בית הרחק מהבית. אני מבקרת בעיר לצורכי ביזנס ופלז'ר מזה שנים רבות, ויש הרבה פנים ומקומות שכבר מוכרים לי בעיר. אני אוהבת את האורות הנוצצים, את הישיבה בחוץ, את הרומנטיקה על שפת הנהר, ולבקר בכל המקומות האהובים עלי".

בקמפיין אתם חוגגים עם חברים - איך את אוהבת לבלות במחיצת חברייך?
"לארח חברים ובני משפחה, להיות בחברה טובה ולהתעדכן בארוחת ערב הם תמיד אירועים מיוחדים עבורי. זו זכות לארח ולטפל באלה שהכי חשובים לך".

מה הפריט האהוב עליך מהקולקציה החדשה?
"הסריגים הצ'אנקיים זו הברקה, אבל השמלה שחושפת כתף בצבע כתום מעושן בולטת במיוחד. היא מושלמת לכל אירוע, והכתף החשופה הופכת את הלוק לאדג'י. רק להוסיף מעיל טרנץ' מעל, כמו גם מגפיים גבוהים מעל הברך - וזו תוספת מושלמת לעשות את המעבר מלוק יום לערב".

כמה: מחירי הקולקציה נעים בין 89.90 שקלים ל-449 שקלים.
איפה: להשיג בחנויות רשת H&M ובאתר האונליין החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully