וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל על המפה ואוונג'ליסטה בקאמבק: 7 רגעי השיא בשבוע האופנה ניו יורק

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 14:27

הסופרמודל לינדה אוונג'ליסטה חוזרת למסלול ומרגשת את כולם, אן האת'וויי ואנה וינטור ברגע אייקוני א-לה "השטן לובשת פראדה', והדוגמניות הישראליות כובשות את העיר. סיכום רגעי השיא של NYFW

לינדה אוונג'ליסטה שבוע האופנה ניו יורק. Taylor Hill, GettyImages
לינדה אוונג'ליסטה מפתיעה וסוגרת את התצוגה של פנדי/GettyImages, Taylor Hill

אמש (14.9) הגיע לסיומו שבוע האופנה ניו יורק לספטמבר 2022, והיה - פנומנאלי! האיוונט המתגלגל, של שישה ימים עמוסים בתצוגות גב אל גב, אירח את המעצבים הכי גדולים, דוגמניות השעה כמו גם סופרמודלס מהעבר שחזרו אל המסלול, סלבס ומשפיעניות רשת איך לא אשר נהרו אל התפוח הגדול, אך בעיקרו של דבר- סיפק לנו הצצה משובחת אל הטרנדים שכולנו נרפרף ונתנסה בהם בשנה הבאה.

שבוע האופנה ניו יורק הוא אחד מארבעת שבועות האופנה הגדולים בעולם, לאחריו יתקיימו מילאנו, לונדון ופריז. מעבר לתצוגות המושקעות באירוע העונתי, ב-NYFW יש תמיד מקום גם לפארטי. משכך, הכוכבות התלבשו כדי להרשים ושמו פעמיהן אל השורות הראשונות ואל המסיבות הכי השוות שהתקיימו בין לבין.

הכוכבות התלבשו כדי להרשים למסיבת האייקונז של מגזין הארפר'ס בזאר ארה"ב. לא לכולן זה עבד (דפדפו!)

הטופ מודלס מהעבר התייצבו, קים קיי ושרה ג'סיקה פרקר אינקלודד. פנדי ריזורט 2023 (דפדפו!)

מג'וליה פוקס שלא משחררת מהביזאר, השחקנית אליסיה סילברסטון אצל כריסטיאן סיריאנו (שמעט התקשנו לזהותה), דרך נציגות מכובדת לשבט קרדשיאן-ג'נר, ועד לסינגר סונגרייטרס אגדיות - ג'נט ג'קסון שהתייצבה לתמוך בסיריאנו, גרייס ג'ונס האקסטרווגנטית אצל פנדי, מדונה ודוג'ה קאט שהגיעו לצפות בתצוגה של מארני.

אבל עם כל הכבוד לאייליסטריות שהגיעו לתמוך ולהראות, ויש כבוד, האקשן האמיתי על שלל המומנטס האייקוניים התרחשו על המסלול ולמרגלותיו! גללו לרגעי השיא בשבוע האופנה ניו יורק שהתעלו על כל היתר...

1. פנדי קבעו את הטון בדיי וואן, ולינדה אוונג'ליסטה גנבה את ההצגה

לינדה אוונג'ליסטה שבוע האופנה ניו יורק. Taylor Hill, GettyImages
ה-קאמבק!/GettyImages, Taylor Hill

עם תכלת טיפאני, תיק הבאגט האייקוני ולינדה אוונג'ליסטה אחת ויחידה - פנדי בהחלט קברו לכולם וכבר ביום הראשון. בשיתוף מארק גייקובס ומותג תכשיטי היוקרה טיפאני, הלייבל האיטלקי הנחשק הציג את קולקציית הריזורט ל-2023, ועל הדרך חגג 25 שנה לתיק הבאגט. על המסלול נצפו לוקים משובחים שהדגימו מיקס ניגודים במיטבו - בין פלטת צבעים רכה לבין תחרות ופייטים, בין הפרקטי למוגזם.

אך על המונמט ש"גנב את ההצגה" חתומה מי שסגרה את התצוגה - לינדה אוונג'ליסטה, הפנים הנוכחיות של פנדי (שרק לאחרונה חזרה לאור הזרקורים, לאחר התמודדות עם פרוצדורה קוסמטית כושלת). הדוגמנית הוותיקה, שמוכיחה כי היא עדיין רלוונטית מתמיד, גלשה החוצה אל המסלול בגלימה בגוון תכלת טיפאני. מארק ג'ייקובס היה באורות, ואפשר להבין מדוע.

2. הדוגמניות הישראליות כובשות את מסלולי NYFW (דפדפו!)

מסאן מזרחי שחרכה את המסלולים של אולה ג'ונסון, טומי הילפיגר ומייקל קורס, דורית ריבליס אשר הצטרפה אליה אצל ג'ונסון, ועד עדן פינס שצעדה על המסלול של "בוהו" X קורטני קרדשיאן (ואף עמדה בגבורה בתקלה טכנית שדווקא שמה עליה את הספוט) - ניתן להכריז כי הדוגמניות הישראליות בהחלט השאירו חותם על שבוע האופנה ניו יורק!

3. אצל מייקל קורס - השטן לובשת פראדה 2?

אן האת'וויי שהתמקמה בשורה הראשונה בתצוגה של מייקל קורס, לצד אנה וינטור וסרינה וויליאמס, תעלה (במכוון או שלא) את דמותה של אנדי סאקס אותה גילמה בסרט. נראה כי האת'וויי אף שחזרה את הלוק מאותה סצנה זכורה לפנתיאון- עם המחלפות הברונטיות שנמשכו לזנב סוס גבוה, וטרנץ' עור בחום כהה מעל חולצת גולף שחורה. אייקוני!

4. המסיבה הכי גדולה בעיר התקיימה דווקא על המסלול

על המסלול של Vogue World, שחגג 130 שנה לווג, צעדו שלל כוכבים ואייליסטרים: סרינה וויליאמס, האיט קאפל הכי לוהט על הפלנטה כרגע - ניקולה פלץ וברוקלין בקהאם. קניה ווסט וג'ארד לטו התייצבו לצפות. הרבה ריקודים היו על המסלול, כולל הופעה של סנסציית הראפ ליל נאס, וכמובן הוצגו פריטי חובה מקולקציות הסתיו, שהיו זמינים לקניה מיידית למי שממש לא הצליח להתאפק.

ניקולה פלץ וברוקלין בקהאם חוגגים סטייל זוגי על המסלול

5. התצוגה של טומי הילפיגר הייתה גשומה, עמוסה בכוכבים ומטריפה!

הגשם השוטף לא מנע מהשואו בהשראת אנדי וורהול להתקיים במלוא תפארתו! טומי הילפיגר הציג את קולקציית סתיו 2022, העלה על המסלול את ג'וליה פוקס ואף קינח עם הופעה של טראוויס בארקר. הילפיגר נשען על הקלאסיקות של בית האופנה, עם הסגנון הפרפי המזוהה, תוך שהוא מציג שיתוף פעולה עם מעצב העל הבריטי ריצ'רד קווין.

6. אמילי רטאייקאוסקי חוזרת אל המסלול ומשחררת את הפטמה (דפדפו!)

דוגמנית העל, היזמית והאיט גירל האולטימטיבית אמרטה, שנמצאת עדיין בעיצומה של דרמה זוגית, חזרה אל המסלול של טורי ברץ' והפציעה בלוק שכבות של שקוף על שקוף, שכולנו היינו משחזרות בשמחה אילו רק היה לנו האומץ! חצאית המקסי הכתומה, הנעליים האלוהיות והאקססורי האתניים סגרו את הלוק בצורה מושלמת.

7. טום פורד נועל את שבוע האופנה NY עם מסלול סקסי ונועז!

אם כי פורמאלית התצוגה התיאטרלית של "דה בלונדס" נעלה את שבוע האופנה ניו יורק, מבחינתנו - מי שחתם את הגולל על שבוע השואו הניו-יורקי היה פורד, טום פורד. עם ליין-אפ זוהר בהשראת שנות ה-80, הדוגמניות של פורד צעדו על מסלול אביב 2023 עם קולקציה סקסית באווירת אלביס פרסלי פוגש את שדרות הוליווד. הלוקים התאפיינו בשקיפויות ורשתות שחורות מבצבצות, גווני פסטל בגימור מתכתי, מעילי בומבר עם רקמות ופאצ'ים בשילוב מיקרו שורטס לוהטים, שיער גדול והמון גלאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully