וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצות רותחות לאירועי אופנה ושופינג בחגים

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 10:20

מחפשות המלצות לשופינג, פאשן וגוד-טיים בחגי תשרי? דאגנו לכן! - אירוע הוינטג' הגדול חוזר ובענק, תצוגת אופנה מסקרנת של מותג החביב על כוכבות הביצה, שוק סוכות מסורתי משובח ושני פופ-אפים שפשוט אסור לפספס

אירוע הוינטג׳ הגדול בחגי תשרי/יח״צ

תקופת ההולידייס של תשרי והשנה החדשה הבאים עלינו לטובה, עונת המבצעים שבעיצומה, כמו גם הטמפרטורות שצונחות לאט אבל בטוח - כולם ביחד וכל אחד לחוד, הינם בגדר יריית פתיחה לחפש אטרקציות ואירועים אשר טומנים בחובם; אופנה, טרנדים רותחים וקולקציות חדשות, או דווקא ותיקות שמחפשות בית חדש, קניות חכמות ואימפולסיביות כאחד, פאן ומזוודות של השראה. לאו דווקא בסדר הזה.

אז פיתחו יומנים! ריכזנו עבורכן חמישה איוונטים שווים בסימן פאשן-אנד-שופינג המתקיימים ממש בקרוב, כאלה שיאפשרו לכן לבלות זמן איכות אחת על אחת עם עצמכן, או עם הבסטי, ולהרחיב עד לדייק את הגרדרובה לעונת הסתיו-חורף. וואלה! אופנה מזמינה אתכן למסע משובח של קניות והשראה בחסות "תקופת החגים".

1. אירוע הוינטג' הגדול Vintage Me Up

אירועי אופנה בחגים - אירוע וינטג׳ - מיקי ממון, וגם הדוגמנית המבוגרת נורית גורדון. אור דנון,
מתוך הפקת האופנה שצולמה לרגל האירוע. בתמונה (משמאל לימין): הדוגמניות מיקי ממון, נורית גורדון וזוהר קנטור/אור דנון

אירוע הוינטג' הגדול של אלעד הופמן, מפיק, מרצה ומלווה סיורים, יוצא (שוב) לדרך! ומה מצפה לנו? אירוע אופנה מטורף אליו יתקבצו אספנים ובוטיקים מרחבי הארץ, עם 25 דוכנים שנבחרו בקפידה אשר יציגו מרכולתם הוינטג'אית משנות ה-50 ועד תחילת שנות ה-2000 - בגדי נשים וגברים (במגוון מידות), מותגי אפסייקלינג ואף בגדי ילדים לראשונה. שפע של אקססוריז, כולל תיקי יוקרה, וחפצי נוי עם ערך היסטורי או נוסטלגי. לקראת האירוע הופמן גם הרים הפקת אופנה עם ניחוח של פעם, כמו שרק הוא יודע לעשות, אליה גייס דוגמניות אייקוניות מהעבר וההווה. צפו לעוד שלל הפתעות בלוקיישן מהמם עם דרינקס וקונדיטוריה, ותגיעו להנות משלושה ימים של אופנה איכותית, מהארץ והעולם. טווח המחירים צפוי להיות מגוון ונוח, ומשכך, כל אחת תוכל לבטח למצוא את שאהבה נפשה, וכיסה.

מתי: 29/9 בין השעות 15:00-21:00 | 30/9 בין השעות 10:00-16:00 | 1/10 בין השעות 12:00-21:00
איפה: מלון "בובו", רחוב יבנה 42 תל אביב
האותיות הקטנות: עלות כניסה ליום - 20 שקלים. במקום תחכה לכן מפה דיגיטלית, וכן אפשרות לסטיילינג אישי במחיר סמלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

2. תצוגת האופנה של SAMPLE

אירועי אופנה בחגים - סאמפל. רון קדמי,
נשיקות מהדודות על כל החולצה. sample/רון קדמי

כבית אופנה ישראלי בן 14 שנה, סאמפל (SAMPLE) נחשב למותג יציב, מוערך, זוכה פרסים וחביב על הסלבריטאיות והפאשניסטות בביצה המקומית - ביניהן, רותם סלע, שירי מימון ומירי מסיקה, רק to name a few. בשנת העשור למותג, סאמפל הוציאו לאור ספר המוקדש כולו לקמפיינים יפהפיים שצולמו בארץ ובעולם לאורך השנים. המותג מציע פרשנות אישית לטרנדים עולמיים, תוך שמירה על איכות ומעשיות, עם קו עיצובי המתאפיין בתחכום קלאסי עד אדג'י לסירוגין. המייסדות של המותג, האחיות נופר שפר ועינב זיני, מקפידות על איכות לאורך יותר מעשור. וכעת, סאמפל לא מסתפקים רק בהשקת קולקציה חדשה באירועים המקובלים לז'אנר, אלא יקיימו תצוגת אופנה בהאנגר 11 - בה תוצג קולקציית סתיו חורף 2022-3. אירוע אופנה גדול שמוביל מותג אחד, ולא כחלק משבוע אופנה כזה או אחר, הוא לא דבר של מה בכך. מסקרן ביותר!

מתי: 02/10 בשעה 11:00
איפה: האנגר 11, תל אביב
האותיות הקטנות: אומנם המדובר באירוע "למוזמנים בלבד", אבל כאירוע אופנה חשוב ומסקרן - זה הזמן להפעיל את כל הקשרים שלכן ולהתארגן על הזמנה.

3. שוק סוכות של המעצבת דורין פרנקפורט

אירועי אופנה בחגים - אירוע דורין פרנקפורט - סמדר קילצ׳ינסקי. אסף עיני,
סמדר קילצ׳ינסקי לדורין פרנקפורט/אסף עיני

כשבאמתחתה יותר משלושה עשורים של יצירה ועשייה, דורין פרנקפורט מעצבת ומייצרת אופנה בסדרות קטנות וייחודיות במפעל שלה ושל שותפתה מרגיט סגל בלב העיר תל אביב. סגנון החיים והמורשת הייחודים לישראל הם מקור ההשראה של פרנקפורט, כאשר את בגדיה מאפיינת עקביות עיצובית בדמות קו שיקי-אלגנטי עם ניחוח מקומי, ותמיד פונקציונאלי. בהמשך ישיר לכל אלה, וכמסורת של שנים, מכירת המרפסת המסורתית של בית האופנה דורין פרנקפורט חוזר אלינו גם השנה. "שוק סוכות" יתקיים כמו תמיד בחנות הדגל של המותג בדיזינגוף. מה יצפה לכן על המרפסת? - ארבעה ימים של אופנה מקומית מקורית וחגיגת הנחות מטריפה; על פריטי סוף עונה, עודפי יצוא וסופי סדרות של כל העונות.

מתי: 11/10 - 14/10 | ימים ג'-ד-ה' בין השעות 10:00-17:00 | יום ו' בין השעות 10:00-13:00
איפה: דיזנגוף 164 פינת שד' בן גוריון, תל אביב
האותיות הקטנות: צפו לטווחי מחירים נוחים של 70-300 שקלים

4. הפופ אפ של BABE

אירועי אופנה בחגים - בייב טיטי איינאו. שי כהן ארבל,
ההריונית הכי סטייל השנה. טיטי איינאו למותג בייב/שי כהן ארבל

הריוניות נא להתפקד. בייב (BABE), מותג בגדי ההיריון החדשני והשיקי, יוצא בפופ אפ מהמם למשך כל תקופת החגים בשואו רום שבגבעתיים. כאסטרטגיה עיצובית, בייב מציעים בגדי הריון יפהפיים, פונקציונאליים ואף סקסיים. ככאלה, הפריטים אינם מנסים לטשטש את השינויים של הגוף לפני הלידה וגם לאחריה, אלא לחגוג אותם. העיצובים של בייב מוכיחים כי נוחות וסטייל יכולים להתקיים באותו הבגד, שעל איכות לא מתפשרים (בייחוד לא באחת התקופות המרגשות ביותר בחייה של אישה), ושהריון זה דבר סקסי בטירוף. במסגרת הפופ אפ יושקו קולקציות סתיו וחגים חדשות של המותגים האוסטרליים המובילים והבלעדיים של המותג. תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים וקולקציות שילוו את הנשים לכל אורך תקופת ההיריון, ואף לאחריה, כל זאת מבלי להתפשר על סטייל, טרנדים מובילים ופרקטיות.

מתי: לאורך כל תקופת החגים | ימים א'-ה' 09:00-19:00, ימי שישי 08:30-13:00. בתיאום מראש טלפון לבירורים: 054-9660583.  
איפה: אריאל שרון 4, גבעתיים
האותיות הקטנות: יינתנו 10% הנחה על פריטי הקולקציה, ומתנות לקהל הלקוחות הרוכשות. בנוסף, פלטפורמת האונליין BABE משיקה פופ אפ מיוחד לקראת החגים ולמשך שבוע בלבד.  

5. הפופ אפ של Other Stories&

אירועי אופנה בחגים - הפופ אפ של &Other Stories. יח״צ חו״ל,
טרנדים משלוש בירות אופנה - פריז, שטוקהולם ואל.איי/יח״צ חו״ל

כבר לא רק בקניוני עזריאלי! המותג הבינלאומי אנד אדר סטוריז (Other Stories&) פותח חנות פופ אפ חדשה בקניון TLV. בהתבסס על רוח המותג הססגוני, הפופ אפ החדש יציע מגוון עשיר של סגנונות עיצוביים וטרנדים חמים המגיעים הישר משלוש בירות האופנה שמרכיבות את DNA המותג: פריז, שטוקהולם ולוס אנג'לס. החנות הזמנית תציע חווית קנייה אינטימית ופרסונאלית יותר ללקוחותיה, וכל הטוב הזה בלוקיישן סופר אטרקטיבי בתל אביב. בפופ אפ המעוצב למשעי תמצאו קולקציות המתאפיינות בתשומת לב רבה לפרטים ולאיכות בלתי מתפשרת, לצד נעליים, אקססוריז ומוצרי טיפוח לנשים. אז אם חסרה לנו עד כה סיבה לשים פעמינו לקניון TLV בתקופת החגים, הרי לנו אחת מצוינת למדי!

מתי: החל מה-6 לאוקטובר
איפה: קניון TLV תל אביב
האותיות הקטנות: ייתכן שהפופ אפ יתארך מעבר לתקופת החגים, אז שווה לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully