וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוחות של סתיו: 8 פריטים שאהבנו במיוחד השבוע

עודכן לאחרונה: 6.10.2022 / 13:25

חליפת בית שלא תרצו לצאת ממנה, ז'קט ג'ינס מדויק לעונה וסרום עם ויטמין C שיחזיר לנו חיות לעור הפנים - 8 פריטים שצדו את עינינו השבוע, ומתאימים בדיוק לסתיו שטכנית כבר כאן

היילי ביבר למשקפי VOGUE/יח"צ חו"ל

1. משקפי שמש היילי ביבר - Vogue Eyewear

שת"פ העונה: שיתוף הפעולה המוצלח בין אייקון האופנה והדוגמנית היילי ביבר לבין מותג המשקפיים Vogue Eyewear ממשיך לעונה שנייה, והפעם עם השקת קולקציית סתיו/חורף 2022-3. הקולקציה המשותפת חושפת דגמים מעוצבים עם מסגרות ייחודיות, כאלה המשלבים סטייל אותנטי עם קורטוב של גלאם, ספונטניות ונהנתנות. בין העיצובים הבולטים שמנו עין על הדגם שבנדון שמגיע עם סמל חותם ייעודי על גבי מוט המשקפיים (וחוזר על עצמו בכל הקולקציה). משקפי שמש שמתאימות לכל לוק או מאורע, ומשדרות וויב נונשלנטי אבל זוהר במידה, שהוא 100% היילי ביבר. דגם קלאסי שהולך להיות הכוכב של העונה הזו והבאות אחריה.

כמה: 439 שקלים
איפה: להשיג בחנויות האופטיקה ומשקפי השמש ברחבי הארץ.

2. חליפת בית של דורין פרנקפורט

השמינייה הנועלת - דורין פרנקפורט. אסף עיני,
חליפה נפלאה ופונקציונאלית לבית, ומעבר/אסף עיני

להתמכר לחליפה ולנוחות: מדי שנה דורין פרנקפורט מעצבת מהדורה מוגבלת של מערכת ממכרת, נוחה וייצוגית כאחד, אותה תוכלי ללבוש לימים קואוזיים בבית, וככל שילך ויתקרר במחוזותינו. השנה יוצרו הפריטים באריג פרנץ' טרי רך ונינוח. ראי ערך הקרדיגן הארוך עתיר הבד ובעל כיסים עמוקים, שיכול להילבש באינסוף דרכים; בבית מעל גופיה או חולצה, מעל שמלת כתפיות קלילה או למראה מרשים - לזרוק מעל חולצה מכופתרת ומכנסיים שווים בימי סתיו קרירים. מכנסי הפוטר טרי יהפכו עד מהרה גם הם לפריט ממכר במלתחה, בגזרה מכילה מצוינת עם קו מותן אלסטי המהודק עם שרוך בצבע קונטרסטי, כיסים עמוקים וגזרת רגל ישרה.

כמה: קרדיגן 312 שקלים, מכנסיים 264 שקלים
איפה: להשיג בחנויות המעצבת ובאתר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

3. נעלי ספורט אדידס

השמינייה הנועלת - אדידס. יח"צ חו"ל,
דגם 4D FWD – סוליה סרוגה שמניעה קדימה/יח"צ חו"ל

הנעליים שייקחו אתכן רחוק: עם השנה החדשה שבפתח ורשימת הרזולושנס המתארכת, אחת ההחלטות שצריכות להיות בטופ הן לדאוג לגוף ולבריאות שלנו. אין כמו נעלי הליכה/ריצה חדשות, ויפות, כדי לדרבן אותנו לתרגל את החיבור בין גוף-נפש-ותנועה. הנעליים החדשות מדגם 4D FORWARD של ענקית הספורט הגרמנית משלבות טכנולוגיה מתקדמת שנושאת עמה יותר תנועות קדמיות, פחות עומס על הרגל, שיפור בריכוך והחזרת אנרגיה, וגולת הכותרת (גם במדד הסטייל) - סוליה "סרוגה" ייחודית בעלת צורה דמוית קפיץ המדייקת את התנועה וליטרלי מניעה קדימה. חד-משמעית השקעה ששווה לעשות בעבור עצמנו.

כמה: 849.90 שקלים
איפה: להשיג באתר הסחר ובחנויות הנבחרות

4. חולצת תחרה של ALLSAINTS לרשת סטורי

השמינייה הנועלת - אול סיינטס סטורי. יח"צ חו"ל,
השילוב האולטימטיבי בין רוק גלאם לרומנטיקה מחוספסת/יח"צ חו"ל

טרנד מחורר וטיימלס: תחרה היא בדיוק מה שהסתיו הישראלי צריך. המשחק בין שרוולים ארוכים אבל בד מחורר ומאוורר משהו סוגר לנו פינה. היופי בטרנד התחרה הוא שניתן לאמץ אותו במגוון סגנונות, ולעשות איתו את המעבר מהיומיום אל הערב. זה יכול להיות רך ורומנטי, או כשהמדובר בתחרה שחורה להדהד דווקא אדג'יות - ואת האלטרנטיבה השנייה, המועדפת עלינו בפער, מציעה החולצה של אולסיינטס; בעלת שרוולים ארוכים, צווארון גולף קטן בעיטור מסולסל, קלת משקל אך בעלת אמירה חזקה - בייחוד כשתוחבים אותה לתוך מכנסי עור.

כמה: 719.90 שקלים
איפה: להשיג ברשת חנויות סטורי ובאתר

5. טבעת של SHE-RA

השמינייה הנועלת - שי-רה. הילה חן,
קולקציית UNIVERSE דרופ #2/הילה חן

להתחבר לצ'אקרה הנשית: קולקציית UNIVERSE היא מכתב אהבה ליקום ולכוכב הלכת המדהים שלנו, כאשר הדרופ החדש (השני) מתמקד בהוקרת תודה על השפע שיש לנו, לאמא אדמה, לצומח, לחיים ברגע הזה. את כל אלה מגלמת במדויק טבעת Terra. טבעת עשויה זהב 14 קראט שמתהדרת באבן הקורניאול במרכזה, אשר נבחרה לקולקציה כמייצגת את האדמה, עם צבעה הכתמתם-חמרה שמזכיר את צבע עלי העצים שמשתנה בסתיו. יתירה מכך, אבן הקורניאול ממשפחת האגת ידועה כאבן של אומץ, והיא בעלת אנרגיה נשית המאזנת את הצ'אקרה השנייה שעוסקת במיניות, רגש ויצירתיות. משני צידיה משובצים יהלומים לבנים ברמת ניקיון VS, שחלילה לא יחסר.

כמה: טבעת 14K במחיר 2,200 שקלים
איפה: להשיג בחנות הדגל ברח' שבזי 57 תל אביב (נווה צדק), ובאתר

6. ז'קט של ליוויס לפקטורי 54

השמינייה הנועלת - ליוויס. יח"צ חו"ל,
קלאסיקה מנצחת. ברבי פריירה לקמפיין ליוויס 501/יח"צ חו"ל

בדיוק מה שהסתיו הישראלי צריך: הדנים השתלט על שבועות האופנה ניו יורק, מילאנו ופריז, ולא בכדי. המעבר מהקיץ לחורף עשוי לתעתע - חם, קר ואז שוב פעם חם. לכן, שיטת השכבות היא היעילה והנוחה לעבור את התקופה הזו, ואין כמו ג'קט ג'ינס קלאסי בשטיפה כחולה נוסטלגית מנצחת לעזור לנו לצלוח את המשימה. ג'קט הג'ינס מליין הפרימיום Made&Crafted של מותג הדנים האייקוני Levi's עשוי 100% כותנת דנים יפנית מעולה, ומעוצב כטייק אוף על ג'קט הבויפרנד הקלאסי. המלצת המערכת: לעלות במידה, או אפילו שתיים, לאפקט האוברסייז העוטף והשיקי.

כמה: 1,090 שקלים
איפה: להשיג בחנויות פקטורי 54 ובאתר

7. סרום ויטמין C של Oio Lab לאתר oh!Glow

השמינייה הנועלת - OIO. יח"צ חו"ל,
מבטיח להבהיר ולאחד את גוון העור/יח"צ חו"ל

בוסט של ויטמינים לעור: כשהשמש כבר לא קופחת (מדי) על פנינו, זה בדיוק הזמן לחזור לתחזק שגרת טיפוח יסודית לעור הפנים שלנו, שאולי מעט זנחנו בקיץ. הכירו את: Oio Lab, מוצרי טיפוח שהם תוצאה של חיבור ייחודי בין תמציות צמחים לבין חומרים פעילים המציעים תוצאות מבוססות מחקרים מדעיים. הסרום המסקרן של Oio Lab הוא שמן בוסטר מקדם לעור אחיד ועוצמתי, הכולל ריכוז גבוה של נגזרת ויטמין C מתקדמת שנבדקה קלינית כדי לעזור להבהיר ולאחד את גוון העור. מיועד לכל סוגי העור, נטול שמן וריחות, ובעל מרקם משי.

כמה: 139 שקלים ל-10 מ"ל, 279 שקלים ל-30 מ"ל
איפה: להשיג באתר Oh!Glow

8. פלטת צלליות של IL MAKIAGE

השמינייה הנועלת - איל מקיאג'. אלכס ליפקין,
לעבור בקלות ממראה יומיומי למראה דיסקו לילי מהפנט/אלכס ליפקין

שוב הדיסקו כאן: שיתוף פעולה בלעדי של מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי IL MAKIAGE והיוטיוברית KATHLEEN LIGHTS הוליד מארז "דיסקו" נוצץ וייחודי, שכל כולו בהשראת שנות ה-70 העליזות. פלטת הצלליות Disco Fox היוקרתית כוללת 15 גוונים חמאתיים הניתנים לשילוב ב-3 גימורים מושלמים - מט, מטאלי ומבריק. הגוונים היפיפיים והחמים מתאימים לשימוש יומיומי קבוע, בייחוד בעונה הקרובה, ובתוספת קטנה של שימר מהקולקציה יהפכו לאיפור ערב עמוק ומהפנט. הצלליות עמידות לאורך זמן ובפני זיעה, ללא שמן, אלכוהול, סולפטים, פרבנים או פתלטים, ולא נוסו על בעלי חיים. נייס!

כמה: במחיר מיוחד להשקה 314 שקלים (במקום 419 שקלים)
איפה: להשיג ברשת חנויות איל מקיאג', ובאתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully