וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכו להיבדק: המותגים מתגייסים להעלאת המודעות לסרטן השד

עודכן לאחרונה: 13.10.2022 / 14:11

חמישים גוונים של וורוד: מותגי האופנה והביוטי פועלים לסייע בהגברת המודעות למחלת סרטן השד ומנתבים הכנסות שייתרמו למטרה החשובה

סטרונגפול בקולקציה למען עמותת אחת מתשע/יח״צ

מדי אוקטובר מציינים בעולם את חודש המודעות לסרטן השד, אשר נחשבת למחלה הממארת השכיחה ביותר בקרב נשים, ובעולם המערבי בכלל. על-פי האגודה למלחמה בסרטן, כ-5,000 נשים בישראל מאובחנות מדי שנה כחולות בסרטן השד. עם זאת, אבחון מוקדם מציל חיים ובצידו סיכויי ריפוי של כ-90 אחוזים. ולחדשות המעודדות אף יותר, מסתמן כי מספר הנשים המחלימות מסרטן השד עולה בהתמדה בזכות הגילוי המוקדם, שיפור דרכי הטיפול וכן בזכות הגברת המודעות הנרחבת בארץ.

מותגי ההלבשה, האקססוריז והביוטי, כמו גם הסלבס ומשפיעניות הרשת, מתגייסים כולם למטרה הסופר חשובה על ידי הפיכת המותג "לוורוד" במהלך חודש אוקטובר, עת אצל חלקם הקולבים והמדפים נצבעים בחמישים גוונים של וורוד עם קולקציות שלמות המוקדשות לנושא, שהוא גם במקרה הצבע הטרנדי הרותח של העונות האחרונות. בעוד אחרים, מעצבים פריט מיוחד לאות הבעת הזדהות ובמטרה לחזק נשים, או מעלים קמפיין להעלאת המודעות שיכולה ליטרלי להציל חיים. את הרווחים מפעילות אוקטובר הוורוד המעצבים והמותגים מקדישים לתרומה ולתמיכה בעמותות השונות, אשר פועלות ללא לאות 365 ימים בשנה למען החולות, המחלימות וקרוביהן. וואלה! אופנה מפנה זרקור לכמה מהפעילויות רבות החשיבות הללו.

סטרונגפול משיקים קולקציה ורודה שכל רווחיה ייתרמו לעמותת "אחת מתשע":

העלאת מודעות לסרטן השד - גל גברעם סטרונגפול. עירד נצר,
גל גברעם מובילה יחד עם סטרונגפול קמפיין להעלאת המודעות לסרטן השד/עירד נצר

מותג בגדי הספורט הישראלי STRONGFUL, המאמין כי אורח חיים בריא ופעיל הוא חלק גדול בכל הקשור למחלות הסרטן ומניעתן, משיק קולקציה ייחודית כולה בוורוד לרגל חודש המודעות לסרטן השד, ויוצא בקמפיין שמטרתו העלאת המודעות, תרומה ותמיכה. את הקמפיין מובילה הדוגמנית וכוכבת הרשת גל גברעם, המזוהה אישית עם הנושא בעקבות אמה שהחלימה מהמחלה. כל הרווחים ממכירת הקולקציה במהלך חודש אוקטובר יתרמו לעמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים חולות סרטן השד וקרוביהן ופועלת להעלאת המודעות למחלה.

הקמפיין ירוץ במהלך כל חודש אוקטובר, יציע פריטים בטווח מחירים רחב של 30-165 שקלים על מנת שכל לקוחה תוכל לתרום כפי שמתאפשר לה, ויהיה זמין לרכישה באתר המותג.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אתי קובו מעצבת צמידים בשיתוף קבוצת קניוני עופר לגיוס תרומות לעמותת "אחת מתשע":

העלאת מודעות לסרטן השד - קניוני עופר. שי פרנקו,
יובל שרף בקמפיין אוקטובר הוורוד לקניוני עופר X אתי קובו/שי פרנקו

קבוצת קניוני עופר יוזמת פעילות במסגרת חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, ומשיקה צמידים אופנתיים בעיצובה של משפיענית הרשת ומעצבת התכשיטים אתי קובו. הצמידים השיקיים, עם הפנינים המזוהות עם מותג התכשיטים "קוקונט לאב" של קובו, יימכרו ב-17 קניוני עופר במחיר סמלי של 19 שקלים בלבד. הפעילות נועדה להעלאת המודעות בקניונים ברחבי הארץ וכל ההכנסות תרומה לעמותת "אחת מתשע".

הצמידים יימכרו ב-17 קניוני עופר החל מה- 20.10.2022 ועד 31.10.2022, או עד גמר המלאי.

טריומף וסלוגי מעלים את המודעות לסרטן השד בתאי המדידה: 

העלאת מודעות לסרטן השד - טריומף. יח״צ,
מה שתמצאו בתאים של טריומף וסלוגי במהלך חודש אוקטובר/יח״צ

מותגי ההלבשה התחתונה טריומף וסלוגי מחבקים את כל הנשים באשר הן, וכחלק מהמחויבות החברתית שלהם, נרתמים להעלאת המודעות לסרטן השד, כשהמסר הוא: לכי להיבדק. בכל תא מדידה של כל סניפי המותגים תודבק מדבקה עם הסלוגן - "את כבר בלי חזייה. אז קחי דקה, ותבדקי". המדבקה כוללת גם איור אשר מדגים כיצד להיבדק עצמאית, בצד המלצה ללכת להיבדק על ידי רופא.

ללין משיקה מסכת פנים הכוללת קוד QR לתיאום בדיקת שד:

העלאת מודעות לסרטן השד - ללין. ערן לוי,
על מסכת הפנים של ללין מופיע קוד QR לתיאום בדיקה/ערן לוי

רשת Laline לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה נרתמת להעלאת המודעות לסרטן השד, ומשיקה לחודש המודעות אוקטובר את מסכת GLOW לרעננות וזוהר - מסכת בד מועשרת בלחות, המעניקה לפנים שילוב מפנק של מרכיבים חיוניים כגון ויטמין E , פרו-ויטמין B5, אלוורה ומינרלים מים המלח. על גבי האריזה, ולראשונה, יצורף קוד QR המפנה לתיאום בדיקת שד, כי כל בדיקה יכולה להציל חיים!

המסכה תימכר ב-24.90 שקלים בחנויות המותג החל מה-28.9 ועד 31.10, כאשר 50% מהרווחים ייתרמו לעמותת "אחת מתשע".

נטע וולפה תורמת הכנסות מכירת תכשיטי רובי לאגודה למלחמה בסרטן:

העלאת מודעות לסרטן השד - נטע וולפה. אור דנון,
תכשיטי הרובי הוורודים של נטע וולפה יוקדשו להעלאת המודעות לגילוי מקדים/אור דנון

כחלק מחודש המודעות לסרטן השד, ובפרט כעסק נשי וכבת לאמא שנפטרה מסרטן, מעצבת התכשיטים נטע וולפה פועלת להעלאת המודעות לגילוי מקדים שמציל חיים. במהלך כל חודש אוקטובר נטע וולפה תעביר 10% מכל הרכישות - של תכשיטים המשובצים באבן הרובי - לאגודה למלחמה בסרטן, אם ברכישה באתר או בסטודיו (בתיאום מראש). בנוסף, כל לקוחה שתרכוש בחנות תקבל שקית עם סרט ורוד - כאות הזדהות והעלאת המודעות.

בית האופנה מישימונו יתרום הכנסות מקניית פריטים ורודים לעמותה למלחמה בסרטן:

העלאת מודעות לסרטן השד - מישימונו. יהב טרודלר,
הדר ג'וזפין לקמפיין המודעות הוורוד של מישימונו/יהב טרודלר

המעצבת הראשית של בית האופנה Mishimono תפרסם פריטים וורודים במהלך חודש אוקטובר במטרה לעודד מודעות למאבק בסרטן השד, עם באנר מיוחד בדף הראשי באתר המותג, ומעניקה 10% הנחה על כל קנייה של פריט וורוד בחנות או באתר - אשר ייתרמו לעמותה למלחמה בסרטן.  

סאקס בקמפיין להעלאת המודעות לסרטן השד:

העלאת מודעות לסרטן השד - סאקס. שי יחזקאל,
בחנויות של סאקס יחכו לכן צנצנות מיוחדות/שי יחזקאל

במסגרת חודש המודעות הבינלאומי למאבק במלחמה בסרטן השד, מותג האופנה SACK'S, הפונה לנשים, הציב בחנויות צנצנות עם אריזות מיוחדות ובהן מסטיקים ורודים. מטרת הפעילות לעודד נשים ללכת ולהיבדק, שכן בדיקה מצילה חיים!

וואלה! אופנה קוראת לך - לכי להיבדק!
לפרטים ולקביעת תור לכירורג שד

  • עוד באותו נושא:
  • סרטן השד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully