וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש פה אפילו חזייה חכמה: 8 פריטים שאהבנו במיוחד השבוע

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 12:54

שמלה שחורה שתגנוב את ההצגה, חליפה מדויקת לעונה, פודרה לגלואו טבעי שהכרחי כרגע וחזייה אחת חכמה - 8 פריטים שצדו את עינינו השבוע

1. שמלה של מירית רודריג

השמינייה הנועלת 20.10 - מירית רודריג. עידו לביא,
ההופעה שתגנוב את ההצגה! שירה גוטמן-קורן למירית רודריג/עידו לביא

שמלה מסובבת ראשים: קולקציית סתיו-חורף 2022 של מירית רודריג מתאפיינת בדגמים שהם טיימלס אבל עם חותם אישי, מקז'ואל ועד פיסים משגעים לערב. גזרות רפויות נינוחות, פריטים א-סימטריים, מוטיבים רקומים, סריגים שקפקפים לצד פשתן טבעי וכותנה. אבל שמלת סופיה כבשה אותנו בפער - עשויה סריג שחור אלגנטי עם מפתח וי נדיב במיוחד (כלבבנו), ושני שסעים מכל צד. שמלה שיוצרת תחושה של רגע שיא!

הצעת המערכת למי שמרגישה פחות בנוח עם המפתח הנדיב; לשלב תחת השמלה חולצת גולף דקיקה שקפקפה בגוון אפור או ניוד.

כמה: 899 שקלים
איפה: להשיג בחנויות ברוטשילד 1 ת"א, אריק איינשטיין 1 הרצליה, ובאתר

2. חליפה של Oma

השמינייה הנועלת 20.10 - אומה. הילה שייר,
חליפה מופלאה לעונת המעבר, והרבה מעבר/הילה שייר

אפשר לחוד, הכי משובח יחד: הסטייליסטית סיון חימי, שנבחרה לקריאטיב דיירקטור החדשה של Oma, עיצבה קולקציה שתספק לנשים מלתחה שתשרת אותן מבוקר עד ערב, ותהדהד את כל התשוקות והצרכים שלנו: להיות נינוחה ובטוחה, להרגיש נחשקת ולהיבדל בזכות אמירה אישית וסטייל מדויק. חליפת Loud And Clear הנפלאה עושה בדיוק את זה - ג'קט עם רכיסה כפולה, כריות כתפיים עדינות ופסים דקיקים ארוגים בסיומת ארבעה כפתורים בחזית. הג'קט פוגש במכנסיים תואמים בגזרה ישרה, מוקפדת אך משוחררת, עם אלמנט תפר מודגש לאורך, זוג כיסים וגומי סביב המותן.

כמה: ג'קט 790 שקלים, מכנסיים 500 שקלים
איפה: להשיג בחנויות רונן חן, ובאתר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

3. פודרה של שאנל

השמינייה הנועלת 20.10 - שאנל. יח"צ חו"ל,
למראה טבעי, זוהר ורענן במינימום מאמץ/יח"צ חו"ל

לגלואו טבעי גם כשבחוץ אפרורי: שאנל משיקים את קולקציית LES BEIGES OVERSIZE במהדורה מוגבלת, וזה כל מה שהעור שלנו צריך כרגע לזוהר, טבעי ומושלם כשבחוץ נהיה יותר קריר ואפרורי. הפודרה בגוון SUNBATH הינה פורמולה של אבקת קרם עדינה במרקם משי, מחממת את העור ומותירה אותו זוהר אך במראה טבעי, ממש כמו נשיקה מהשמש. הפודרה מגיעה במארז XXL שמעודד יישום נדיב על הפנים, הדקולטה, הכתפיים, ולמעשה בכל אזור בגוף שתחשוק נפשכן. מומלץ לשלב עם מברשת OVERSIZE KABUKIהחדשה להשלמת החוויה, להנחה ומריחה ללא רבב על הפנים והגוף.

כמה: פודרה 355 שקלים, מברשת קבוקי 235 שקלים.
איפה: ניתן להשיג בבוטיקים של שאנל ביוטי בקניון רמת אביב, קניון TLV תל אביב וקניון ממילא ירושלים, ובכל נקודות המכירה

4. סט בייבי דול של FEMINA

השמינייה הנועלת 20.10 - פמינה בר רפאלי. אייל נבו,
מגע רך ומלטף לערבים רומנטיים. בר רפאלי לפמינה/אייל נבו

לדאוג ללילות מפנקים: עם קולקציית הקפסולה היוקרתית האחרונה, פמינה משיקה פריטים רומנטיים ועדינים לצד דגמים יותר נועזים וסקסיים, וכוללת הלבשת לילה המתאפיינת בשימוש בתחרות עשירות. הסט בייבי דול של מכנסון וגופיה עשוי בד סאטן מבריק למחצה בשילוב תחרה מפתה. לגופיה כתפיות עדינות מתכוננות, מפתח וי מחמיא, וצבע בגוון טבעי בשילוב תחרת טו טו רומנטית. עם הסט היפיפה הזה, הלילות שלך לבטח הולכים להיות מתוקים יותר.

כמה: 219.90 שקלים
איפה: להשיג ברשת חנויות FEMINA בפריסה ארצית, ובאתר המותג

5. משקפי שמש של OAKLEY

השמינייה הנועלת 20.10 - אוקלי. יח"צ חו"ל,
המשקף המושלם לחופשה החורפית הקרובה/יח"צ חו"ל

טרנד רותח בגובה העיניים: חברת אוקלי משיקה את דגם "קאטו" (KATO) החדשני דמוי המסכה, ולא יכולנו להישאר אדישים! מדובר במשקפי ספורט מקצועיים, מאובזרים במיטב הטכנולוגיה ופיצ'רים פונקציונאליים, כגון כיסוי אופטימלי, צלילות ראייה, שדה ראייה רחב יותר והגנה מפני פגיעות, אך זה גם טרנד אופנתי רותח כרגע! משקפי שמש אוברסייז ספורטיביים-בואכה-עתידניים נצפו על מסלולי שבועות האופנה האחרונים, כאשר את המגמה מאמצות גם הפאשניסטות והכוכבות, כדוגמת קים קרדשיאן. אז נכון, זה מיועד יותר לנועזות ומתקדמות אופנתית שבינינו, אך אל תהססו להצטייד בזוג לחופשת החורף החלומית הקרובה!

כמה: 1,160 שקלים
איפה: להשיג בחניות האופטיקה והשמש המובילות בארץ

6. חזייה של טריומף

השמינייה הנועלת 20.10 - טריומף. יח"צ חו"ל,
חזיית "עור שני" שתנוע איתך בהרמוניה לאורך היום/יח"צ חו"ל

גמישה וחכמה: מותג ההלבשה התחתונה טריומף משיק את FLEX SMART - חזייה ייחודית קלה במיוחד המגיעה בטווח מידות 01-04, עם תוספות שמתגמשות ונעות בהרמוניה עם הגוף למקסימום נוחות לאורך כל שעות היום. משכך, תרגישי שהחזיה היא חלק ממך, מתאימה את עצמה לגופך, ומאפשרת לך את החופש להיות מי שאת. החזייה בעלת מבנה חלק לחלוטין כמו "עור שני", עשויה מחומר מיוחד המווסת את טמפרטורת הגוף, קלת משקל, רכה להפליא ובעלת קאפ מרופד ונוח שאינו מתקמט הודות לטכנולוגיית כוסות מתיחה 4D. יושבת בצורה מושלמת על החזה הודות לגמישות.

כמה: חזייה 299.90 שקלים
איפה: להשיג ברשת חנויות טריומף ובאתר האונליין

7. שמפו של MORAZ

השמינייה הנועלת 20.10 - רונית יודקביץ' מורז. דור שרון,
לשיער מלא ברק וחיוניות. רונית יודקביץ' למורז/דור שרון

בחסות צמחי מרפא: סדרת מוצרי השיער של "מורז צמחי מרפא" מבוססת על מיצוי צמחי מרפא בריכוז גבוה, אינה מכילה פרבנים ומתאימה לכל סוגי השיער. המוצרים מעודדים שיער בריא, זוהר, מלא ברק וחיוניות, ומותאמים לטפל במגוון סוגי שיער ובעיות - לשיער יבש ופגום, רגיל עד שמן, לטיפול בקשקשים ועוד. השמפו הצמחי המעולה "HERBAL SHAMPOO" מתבסס על צמחי רוזמרין וער אציל, ומיועד לניקוי ולהגנה על שיער מסוג רגיל עד שמן.

כמה: 49.90 שקלים ל-500 מ"ל
איפה: להשיג בסופר פארם

8. סניקרס של אדידס ל- JD SPORTS ישראל

השמינייה הנועלת 20.10 - אדידס JD. יח"צ חו"ל,
צ'אנקיות במידה, והכי נכונות לעונה!/יח"צ חו"ל

לפעילות או פנאי בסטייל: רשת JD ספורט ישראל פותחת את הסתיו עם קולקציה המחזירה אותנו לבייסיקס אבל הכי בסטייל! ובדגש על צבעים מונוכרומטיים, טקסטורות וחומרים מתקדמים, שיתאימו במדויק למזג האוויר ההפכפך שלפנינו. נעלי הספורט הצ'אנקיות מדגם Ozweego של אדידס עשויות מעור קל ונושם בגוון ניודי מטריף משולב רשת, שיתאימו למגוון לוקים וסגנונות, החל מטוטאל-לוק ספורטיבי ואפילו לצוות לחליפה מחויטת שיקית.

כמה: 449.90 שקלים
איפה: להשיג בחנויות הרשת: JD טרמינל 3 (נתב"ג), JD עזריאלי ראשונים, JD לח"י 2 (ראשון לציון) וב JD מתחם סטאר אשדוד

  • עוד באותו נושא:
  • השמינייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully