וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקססורי המנומנם שיש לכולנו הפך להצהרת האופנה הרותחת של הסתיו

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 11:14

כבר לא מוסתרות: הגרביים יוצאות מהמחבוא ומוצגות בראווה לעיני כל. מסניקרס, כפכפים ונעלי עקב - זה הזמן לשחרר את הפוזמק!

קמיל מאמילי בפריז בתצוגת האופנה של מיו מיו בפריז. Edward Berthelot, GettyImages
קמיל מ״אמילי בפריז״ בתצוגת האופנה של מיו מיו לאביב-קיץ 2023 בפריז/GettyImages, Edward Berthelot

בזמן שהקורונה הפכה כבר מזמן לכתם זיכרון מודחק באג'נדה האנושית, סבב שבועות האופנה שהסתיים זה מכבר העניק את ההזדמנות הראויה להשלמת הקאמבק המפואר של סצינת הסטריט סטייל.

עבור מי שלא דילגה במשך התקופה בין ניו יורק, לונדון מילנו ופריז, פיד האינסטגרם מהווה חלון ראווה המרכז את כל מי ומה שצריך לראות כדי להתעדכן בתופעות האופנה הרלוונטיות של העונה - ולפי מה שקורה שם, הגרביים מסתמנות כאביזר החשוב של הסתיו. ליתר דיוק, גרביים עם נעליים. כדי להבין מדוע השילוב המובן מאליו הזה הגיע לסטטוס ראוי לציון, חשוב להיזכר איך הוא נתפס קודם לכן.

נכון, כבר ראינו בעבר הבלחות של גרביים עבות עם בירקנשטוק או בשילוב כפכפי סליידס מגומי, ונתקלנו לא פעם בגרביים עם עקבים, ספורטיביות או דקיקות, אנסמבל חביב שלרוב מגיע עם סכנת החלקה. גם את נעלי הבלרינה המעודנות של מיומיו, עליהן דיווחנו פה, ראינו לצד גרביים בטקסטורה חורפית.

בעוד כל מה שתיארנו הסתכם באנקדוטות חביבות שלא האפילו על מעמדן של גרביים בצללית המסתתרת תחת קווי המתאר של הנעליים הנלוות, העונה נראה שמקומן הפונקציונלי של הגרביים הוא להיראות ולבצבץ, בכל מקום. לאן שלא תסתכלו. החל מסניקרס ומוקסינים דרך מגפיים ונעלי בלרינה ועד לעקבים מכל הסוגים.

גם על ז'אנר הגרביים הוסרו המגבלות וניתן למצוא מקום לכל ספקטרום הטקסטורות, הצבעים והאורכים, עם דגש על כאלו בגובה הירך. ההבשלה של האובייס - נעליים עם גרביים שלא רק חוצצות בהיחבא בין כף הרגל לבין החלק הפנימי של הנעל (מטעמי היגיינה) אלא כפריט לגיטימי שיוצא אל האור כחלק מהופעה בעלת סטייטמנט עדכני - היא הכי לא אובייס שיש. מה שנחשב בעבר כחלק ממגמת האופנה הכעורה מתקבל כעת בשוויון נפש אגבי.

בין האחראיות להשבת ההיגיון לחיינו נמצאות בלה והיילי שמקפידות לא לפספס שום טרנד, נישתי ככל שיהיה, ולצידן שורת פאשניסטות מוכרות כמו תילן בלונדו, המוכרת כ"ילדה היפה בעולם", השחקנית הצרפתיה קמיל ראזט (אמילי בפריז) והמשפיענית האיטלקיה קיארה פראני שהוציאה לאור את המיזוג הכעור בין גרבי ניילון שחורים לבין סניקרס גריאטרים.

  • עוד באותו נושא:
  • גרביים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully