וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשמלת סטרפלס צמודה וכוכבים על החזה: ביונסה עושה זאת שוב, וחבל

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 11:23

ביונסה התלבשה כדי להרשים, ותיעלה גלאם הוליוודי ישן בשמלת סטרפלס עם כוכבים בחזה, פלוס כפפות ורודות, אך האם זה הצליח לה? גללו לכל הפרטים והתמונות

יש פה קצת יותר מדי מהכל. ביונסה בשמלת הכוכבים של גוצ'י וכפפות סאטן ורודות

כוכבת "הרנסנס" בת ה-41 התייצבה בפול גלאם בשבת האחרונה (22.10), לצד בעלה ג'יי זי ובתה הבכורה בלו אייבי, לגאלה השנתית החמישית לאמנות לבישה של מרכז התיאטרון WACO בסנטה מוניקה שבקליפורניה. ביונסה לבשה שמלה מפוארת, אך מאתגרת משהו, של בית האופנה גוצ'י, לו היא נאמנה מאז ההיריון עם התאומים סיר ורומי.

קווין בי תמיד מרשימה, אבל הפעם מפספסת

הנושא של אירוע הגאלה השנה - שנוסד על ידי אמה טינה נואלס-לוסון, ואביה החורג ריצ'רד לוסון - היה "הרנסנס של הארלם", קרי: חגיגת אופנה גדולה מהחיים משנות ה-20 ועד שנות ה-50, בסימן הארלם פוגש את סגנון הגטסבי.

משכך, ביונסה נטפה גלאם הוליוודי ישן, אך מעודכן, בשמלת סטרפלס שחורה-לבנה של גוצ'י. שמלה הסאטן השחורה הציגה מחוך פייטים לבן עם זוג כוכבים נוצצים ממוקמים אסטרטגית על החזה, ושובל נוצות דרמטי ארוך.

על הלוק הפעם לא אחראית הסטייליסטית הראשית של ביונסה (זרינה אייקרס), אלא הסטייליסט, ובן דודה, קיי ג'יי מודי, אשר החליט כי להשלמת הלוק לשמלה, שחבקה את החמוקיים המפורסמים בתבל, הוא מוסיף; משקפי שמש שחורים חתוליים, עגילי דרופ יהלומים של לוריין שוורץ, קלאץ' שיקי מבית דולצ'ה גבאנה, זאת ועוד - כפפות סאטן בוורוד בוהק (גם הן של ג'וצ'), א-לה מרלין מונרו בנאמבר האייקוני שביצעה בסרט "גברים מעדיפים בלונדיניות", רק פחות מעודנות, וחבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

קווין בי אומנם זוהרת, אך בולט כי היא לא לגמרי מרגישה בנוח

מחד, אין ספק כי קווין בי הבינה את המשימה. מאידך, ההופעה אומנם סובבה ראשים אך לאו דווקא מהמניעים הנכונים, שכן הלוק כולו הרגיש עמוס למכביר. ביונסה והסטייליסט ביקשו ללכת על אולד הוליווד סטייל, אבל זה בעיקר נשאר קצת באולד, והיה מבולגן - בייחוד 'הודות' לעיצוב השיער הלא מספיק מוקפד ששידר וויב מיושן.

אומנם בתמונות שביונסה וצוותה שחררו למדיה הלוק עוד נראה פיין, לכאורה, והכל יושב במקום. אך בסרטונים שצולמו באירוע ודלפו, איך לא, לאינסטה, ניתן להבחין כי הכוכבת לא לגמרי באלמנט שלה. ניכר כי היא לא מרגישה בנוח להסתובב עם השמלה, שאף נראית מעט קטנה למידותיה באזור החזה.

אמא טינה נואלס יודעת להרים אירועים מפוארים, והאורחות מצייתות לקוד הלבוש!

במהלך הגאלה המגה-טאלנטית הכריזה רשמית על פתיחת הטור החדש - ""Renaissance Tour, אשר יתחיל בקיץ 2023 ויכלול את אמריקה, אירופה, אוסטרליה ויבשות נוספות. תאריכים ומחירים של הטור טרם נחשפו, אך ביונסה כן הספיקה להציע (ואף למכור לכל המרבה במחיר!) חבילת כרטיסים במכירה פומבית, שמטרתה לתמוך בתיאטרון WACO ופועלו.

המדובר בפרס הכולל 2 כרטיסים לרנסנס-טור המצופה, טיסות, בית מלון וסיור מודרך מאחרי הקלעים עם מיס טינה! על-פי הדיווחים המתפרסמים בשעות אלה, החבילה האמורה נמכרה תמורת סכום עתק של 50,000 דולר.

הבעל ג'יי זי בלוק קלאסי ומוצלח - שמחמיא להופעה של קווין בי ומאפשר לה לזהור, כתמיד

בינתיים, ג'יי זי בן ה-52 שלצידה, שמר על הופעה קלאסית מוצלחת. בטוקסידו שחור מקטיפה ועניבת פרפר, הלוק המוקפד שבחר החמיא עד מאוד להופעה אובר דה טופ של הגברת הראשונה שלו, ואפשר לביונסה להיות במרכז תשומת הלב של הערב.

הבת הבכורה בלו אייבי קרטר בת ה-10, שהגיעה עם הוריה לאירוע הגאלה, לבשה חליפה כחולה מדליקה, משקפי שמש כהים והתקשטה בתכשיטי סטייטמנט.

הבת הבכורה בלו אייבי - Too Cool For School

מבין האורחות האייליסטריות שהתייצבו לאירוע, וכמובן צייתו גם הן לקוד הלבוש הנוצץ והפלרטטני, בלטו: קלי רולנד, החברה הטובה מאז ההרכב המיתולוגי דסטיניז צ'יילד, שלבשה שמלה אדומה מפוארת של מונסורי בשילוב כפפות שחורות.

האלי ביילי ("בת הים הקטנה" החדשה) עלתה על שמלה סקסית של מעצב האופנה הלבנוני ג'ורג' חובייקה ונטפה יהלומים ושיק נועז, וקיקי פאלמר, שאף הנחתה את הערב, לבשה אנסמל וינטג' מטריף עם נוצות של סאן לורן.

ככה עושים גלאם הוליוודי מוגזם-מושלם! קלי רולנד בשמלה אדומה מהפנטת וכפפות שחורות של מונסורי

"בת הים הקטנה", האלי ביילי, בשמלה סקסית נוטפת יהלומים עם מפתח קדמי עצום

קיקי פאלמר מהפנטת בשמלת וינטג' ונוצות של סאן לורן, והסטיילינג משולם!

כשזה נוגע למוזיקה שלה, קווין בי מצליחה בכל פעם לאתגר ולהדהים את העולם. אך כשבסטייל שלה עסקינן - הכוכבת לא תמיד קולעת. כך או כך, ביונסה תמיד מספקת לנו שואו, ואנחנו כאן בשביל זה!

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully