וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן את רצה? כך תעשי את זה בסטייל מבלי לאבד את המקצועיות

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 11:12

עונת המרתונים בפתח: הגיע הזמן שתתארגני על טוטאל-לוק פונקציונלי, נוח והכי בסטייל. קבלי 5 הצעות הגשה מושלמות לריצה הקרובה שלך

אווירה לוק ריצה - אדידס. יח״צ חו״ל,
עונת המרתונים החלה. אדידס/יח״צ חו״ל

סוף אוקטובר הסתווי, עם תנאי מזג האוויר המושלמים לאצניות מקצועניות וחובבניות כאחת, מסמל את שריקת הזינוק לעונת המירוצים והמרתונים שמתקיימים ברחבי הגלובוס, וגם במחוזותינו. מהקלאסיקות, כמו מרתון לונדון שחל החודש, מרתון ניו יורק ומרתון אתונה "האותנטי" שיוזנקו בנובמבר, ועד לאירועי ריצה בקוטב הצפוני או באוסטרליה.

אצלנו מצפים לרצים מרוץ הבוז'ולה הפסטיבי והיחיד מסוגו, אשר יחול בסוף השבוע ודוגל ב"אם רצים כן שותים", דרך חצי מרתון הגליל בנובמבר, מרתון טבריה בדצמבר ועד אירועי השיא של המרתונים הישראליים בשלהי החורף - מרתון תל אביב, ומרתון ווינר ירושלים.

ריצה היא תמיד בעונה, מה שאומר שהחיפוש אחר נעלי ובגדי הריצה הטובים ביותר לנשים רלוונטי כמעט 365 ימים בשנה, וכעת אפילו יותר. אחרי הכל, לא רק הסיבולת וחודשי האימונים יישאו אתכן אל קווי הסיום, אלא הנעליים המקצועיות והביגוד הפונקציונאלי. כמובן אם הפריטים האלה במקרה גם שיקים ומהדהדים מגמות אופנה חמות, המדובר ב-Win Win לכל הדעות!

אווירה לוק ריצה - ריבוק. יח״צ חו״ל,
לרוץ בסטייל. ריבוק/יח״צ חו״ל

כיום, בגדי הריצה מגוונים יותר מאי פעם, הודות להתקדמות בעיצוב והטכנולוגיות המיושמות על חומרים. האאוטפיט שאת בוחרת ללבוש לריצת הבוקר שלך יכול בהחלט לעזור בפרפורמנס, ובנוסף להיראות טוב מספיק כדי לזרוק מעל ז'קט מדליק ולהמשיך לארוחת בוקר עם הבסטי.

אז לא עוד חולצות טי מרושלות בשילוב טייץ ישן נושן! תפנקו את עצמכן בבגדי ספורט חדשים, פונקציונאליים ואופנתיים. בין אם אתן אוהבות לרוץ על מדרכות סלולות או מעדיפות לעלות על שבילי עפר, ללבוש את הבגדים הנכונים יכול לתת לכן דחיפה מדהימה בזמן הריצה.

לא בטוחות מאיפה להתחיל? פנינו למותגי ספורט המתמחים בפריטים ייעודיים לריצה, וסגרנו לכן "עסקת חבילה" - הופעה כוללת שהיא מקצועית לריצה, גם פונקציונאלית ונוחה, ולא פחות חשוב מכך - הכי בסטייל!

גללו ל-5 הצעות הגשה להופעות ריצה הכי נכונות ומדליקות, שישדרגו את המלתחה הספורטיבית שלכן ואולי אף את הביצועים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לוק ריצה - סאקוני. יח״צ חו״ל,
לוק ריצה מושלם מבית סאקוני/יח״צ חו״ל

1. סאקוני

חולצה קצרה - 199 שקלים: ה-DASH CROP TOP האופנתית מתאימה לכל פעילות ספורטיבית באשר היא, ובייחוד לריצה, עם לוגו מחזיר אור זרחני שמתאים גם לחובבות ז'אנר הריצות הליליות. החולצה עשויה מ-75% ניילון ממוחזר, ומשקלה 240 גרם בלבד.

טייץ קצר - 199 שקלים: דגם FORTIFY 8'' עם חגורת מותן גבוהה ונמתחת, ותמיכת רשת פנימית שדואגת שהטייץ יישאר במקום. מגיע עם כיס ירך חיצוני לסלולרי, ומתאים לריצות ואימוני כושר. הטייץ עשוי מ-75% ניילון ממוחזר.

מכנסי ריצה - 179 שקלים: שורט מדגם OUTPACE 3" SHORT העשוי בד קליל במיוחד, עם חגורת מותן אלסטית ורמת חיכוך מינימלית בזמן הריצה - הפריט המושלם לשלב מעל טייץ לתחושה אקסטרה נוחה, ואופנתית. המכנסיים עשויים מ-86% פוליאסטר שמתוכו 43% ממוחזר, שוקל 110 גרם, ומספק הגנה מקרינת UV.

נעליים - 699 שקלים: נעלי הריצה האולטימטיביות של סאקוני מדגם TRIUMPH 19 מתהדרים בטכנולוגיית PWRRUN+, אשר מספקת נוחות מקסימלית עם החזרת אנרגיה יוצאת דופן, ומאפשרים פשוט לרוץ כמו בחלום, גם הודות לצבע התכלת המטריף. משקל הנעל הינה 290 גרם עם דרופ של 8 מ"מ, ומתאימה לרגל ניטרלית. הנעל מכילה חומרים ממוחזרים.

לוק ריצה - אדידס. יח״צ חו״ל,
לוק ריצה מושלם מבית אדידס/יח״צ חו״ל

2. אדידס

טופ - 349.90 שקלים: גופיית הריצה מקולקציית "adidas by Stella McCartney" משלבת אופנה גבוהה עם ביצועים גבוהים הודות להתאמה הדוקה ועיצוב מושך. בד שעשוי בחלקו מחומרים ממוחזרים, וגזרה שנועדה להרחיק זיעה מגופך, ולהשאיר אותך יבשה וממוקדת. גופייה מושלמת לריצה בחוץ.

קפוצ'ון - 599.90 שקלים: לתחילת הריצה ולפני שהגוף מתחמם, אין כמו קפוצ'ון קרופ הורס לסייע בעדך. הקפוצ'ון עשוי כותנה אורגנית נעימה שמתוכה 40% פוליאסטר ממוחזר, בגזרה נינוחה עם רוכסן קדמי, והכי סטייל.

טייץ קצר - 549.90 שקלים: טייץ ריצה אופנתי קצר, אך לא קצר מדי! שמגיע בגזרה גבוהה והדוקה לתמיכה מקסימלית, מחמיאה ופונקציונאלית לפעילות גופנית מאומצת. הטייץ משלב טכנולוגיית AEROREADY המווסת את לחות הגוף כדי שתרגישי יבשה, והעיצוב משגע.

נעליים - 799.90 שקלים: נעלי ULTRABOOST 22 של אדידס עם 4% יותר החזר אנרגטי לקדמת כף הרגל בהשוואה לדגם 21 הקודם. הנעל החדשה פותחה לאחר 1.2 מיליון סריקות כף רגל ותוך התייחסות ספציפית לאנטומיה הנשית, במטרה לייצר נעל המספקת ביטוי אולטימטיבי של נוחות ותגובתיות. נעלי אולטרה-בוסט 22 מגלמות בתוכן את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של אדידס, זאת לצד שימוש בחומרים ממוחזרים.

לוק ריצה - פומה. יח״צ חו״ל,
לוק ריצה מושלם מבית פומה/יח״צ חו״ל

3. פומה לפקטורי 54

חזיית ספורט - 279.90 שקלים: חזיית ספורט מתוך קולקציה בשיתוף פעולה בין פומה לדוגמנית וויני הארלו, עשויה כותנה ממוחזרת וגמישה בגוון ניודי עמוק ומהמם שיחמיא ממש לכולן. לחזייה כתפיות תומכות בהצלבה א-סימטרית בחלקה האחורי. טופ שישדרג את מלתחת הספורט והסטריט שלך.

טייץ ארוך - 399.90 שקלים: מכנסי טייץ ספורטיביים ארוכים תואמים, סופר גמישים ותומכים. לטייץ קו מותניים גבוה במראה וי, שהוא גם נוח וגם הכי שיק.

נעליים - 499.90 שקלים: נעלי הריצה המקצועיות של פומה - The Deviate NITRO 2 מבטיחות ביצועים מקסימליים לכל מרחק. הנעליים מציגות טכנולוגיה חדישה המיועדת לריצות ארוכות, בזכות מעטפת מלאה של כל הנעל בקצף הנייטרו המשובח. הנעל קלילה ובעלת החזר אנרגיה מרשים במיוחד. בסוליית הנעל תמצאו מדרס קרבון דק אשר עוזר לדחוף את הרצה קדימה ומשפר את יעילות התנועה. מדובר בנעל המושלמת לרצי מרתון.

לוק ריצה - ריבוק. יח״צ חו״ל,
לוק ריצה מושלם מבית ריבוק/יח״צ חו״ל

4. ריבוק

טופ - 129 שקלים: הטופ מדגם Running Essentials High-Impact בעל תמיכה גבוהה לאימונים אינטנסיביים שונים, כמו ריצה, קרוספיט ועוד. חזיית ספורט אשר מעוצבת עם קרוס אחורי במטרה לאוורר את הגב, עשויה רכיבים טבעיים וממוחזרים, ותמיד נצטרך אחת לבנה מעולה בארון.

שורט משולב עם טייץ - 179 שקלים: שורט מנדף זיעה מדגם WOR RUN 2 IN 1 SHORT, אשר מחובר לטייץ ויעניק לך תמיכה גבוהה ותחושת נוחות מרבית בזמן הריצה. עשוי 100% רכיבים ממוחזרים.

נעליים - 279 שקלים: נעלי הריצה FLOATRIDE ENERGY 3 של ריבוק יסייעו לך לעמוד ביעדי הריצה והפעילות הספורטיבית באמצעות מדרס ה- Floatride Energy Foam, אשר מספק תחושה קלת משקל, חלקה ורספונסיבית. גפת הסריג המרובעת נוחה ונושמת, ומתאימה לפעילות מואצת במהלך כל ימות השנה. ובינינו, אין כמו השילוב המנצח של שחור-ולבן.

לוק ריצה - אסיקס. יח״צ חו״ל,
לוק ריצה מושלם מבית אסיקס/יח״צ חו״ל

5. אסיקס לרשת אוריג'ינלס

חולצה ארוכה - 429.90 שקלים: בגד רב תכליתי לריצה ובייחוד למזג האוויר ההפכפך בחודשים הקרובים שלפנינו. החולצה תעזור לרצות להתחמם, בעלת צווארון גבוה ורוכסן שמאפשר להתאוורר לפי העדפה, עשויה בד בטכנולוגיה מתקדמת ומנדפת זיעה. אהבנו את הצבע האפור הבהיר עם הגימורים בשחור בצווארון ובשרוולים, שישתלב וישדרג כל לוק ספורטיבי.

טייץ ארוך - 349.90 שקלים: טייץ מקולקציה המותאמת במיוחד לריצה, עשוי בד מנדף זיעה ומתאים למתאמנות ורצות שמחפשות נוחות, תמיכה ורכות, כמו גם פריט הורס שאפשר לשלב ביומיום.

נעליים - 699.9 שקלים: נעלי הריצה מדגם Novablast 3  של אסיקס הן קלות משקל (222 גרם בלבד), עם חלק עליון עשוי רשת מהונדסת המספקת זרימת אוויר מצוינת, מה ששומר על הרגליים קרירות ורעננות יותר בזמן הריצה. הסוליה האמצעית של הנעל מדגישה את טכנולוגיית FLYTEFOAM™ Blast ויוצרת אפקט טרמפולינה שתדחוף אתכן קדימה. הנעל מתאימה למתאמנות ורצות בכל הרמות, שמחפשות נעל שתהיה עבורן בראש ובראשונה נוחה, עם מייצב בעקב הבנוי לשפר את התמיכה, ובסוף גם תדע גם לתת את הבוסט הנכון והדחיפה המדויקת מהקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully