וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגזור ולשמור: המדריך למציאת הג'ינס המושלם

עודכן לאחרונה: 10.11.2022 / 10:35

בעידן של טרנדים הנוחתים עלינו חדשות לבקרים, נראה כי הפריט היחיד ששומר על מקומו הבטוח במלתחה הוא - הג'ינס. אבל בשביל לאתר את האחד המדויק צריך לעבוד, לכן פנינו לארבעה מותגי דנים וקיבלנו טיפים למציאת הג'ינס המושלם! וגם; ממה להתרחק

קולקציית הג'ינסים 2023 של אמריקן איגל. יחצ,
קולקציית הג'ינסים 2023 של אמריקן איגל/יחצ

מבחינת נינה גרסיה, עורכת האופנה של מגזין Elle, אין דבר מפתה יותר מאשר אישה שנראית טוב בג'ינס שלה, בעוד האמן אנדי וורהול היה מוכן למות עם מכנסי הג'ינס שלו עליו. אז מה יש באותו אריג כותנה כחול שזור אלכסונית שהוא כל כך טיימלס וממכר? ובכן, המדובר במלבוש סופר וורסטילי ומתמסר. אם במקור הג'ינס שימש כבגד עבודה בסיסי ותו לא, בפועל - הבד הכחול הזה ספוג בהיסטוריה, סמלים חוצי עשורים או תרבויות, ובעיקר נוטף רלוונטיות נצחית.

היילי ביבר, האיט גירל האולטימטיבית, בקמפיין של ליוויס לפקטורי 54. יח"צ חו"ל,
היילי ביבר, האיט גירל האולטימטיבית, בקמפיין של ליוויס לפקטורי 54/יח"צ חו"ל

למרביתנו יש לפחות ג'ינס אחד בארון, או (הרבה) יותר. אולם בחירת זוג מכנסי ג'ינס יפים ונוחים אינה משימה של מה בכך. הג'ינסים הטובים ביותר לנשים הם כאלה שתרצו לחיות בהם - אפשר ללבוש אותם שוב ושוב, ניתן לבנות סביבם סטיילינג מגוון, והם אף משתפרים בכל פעם שאת מכבסת ואז מחליקה לתוכם.

על פניו, כיום כל אחת יכולה למצוא לעצמה את מנת הדנים בה חשקה ומתוך היצע רחב הפרוש בפניה על המדפים בחנויות או בקטגוריות האונליין. ובכל זאת, המאבק הוא אמיתי - גזרה גבוהה, באגי, סלים או מאם? פלייר או דווקא ישר? ומה בנוגע לגוונים, שפשופים, שטיפות ושאר ירקות? האמיני לנו, הג'ינס הנכון לך אכן קיים, את רק צריכה לדעת איך ואיפה למצוא אותו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
כחול וטיימלס. אמריקן איגל 2022-2023. יח"צ חו"ל,
כחול וטיימלס. אמריקן איגל 2022-2023/יח"צ חו"ל

בבואך לחפש דנים חדש, זכרי כי טרנדים באים והולכים (בריפיט), אבל הקלאסיקות כאן להישאר. זוג ג'ינס רענן שהולם אותך היטב יהווה עוגן אייקוני במלתחה שלך. וכן, בשביל למצוא ג'ינס טוב צריך לפשפש ולעבוד! זו הסיבה שפנינו לארבעה מותגי דנים וביקשנו מהם לשתף בטיפים, המלצות וה- "עשי ואל תעשי" מבחינתם, תוך שהם משיבים על שאלות מפתח שהן מהותיות לבחירת ג'ינס החרישה הבא שלך.

1. במה כדאי להתמקד כשמחפשים ג'ינס טוב, וכזה שיחזיק לאורך זמן?

"הדבר החשוב ביותר בבואך לרכוש ג'ינס חדשים הוא איך את חשה בתוך המכנסיים" פותח נתי כהן, קניין נשים דיזל ישראל. "ג'ינס אמורים לשבת נוח על הגוף ולא להעיק. חשוב מאוד לזכור, ג'ינס מתרחב בחצי מידה ויש לקחת זאת בחשבון בקניה".

"ג'ינס אמורים לשבת נוח על הגוף ולא להעיק". נתי כהן, קניין נשים דיזל ישראל. יח"צ,
"ג'ינס אמורים לשבת נוח על הגוף ולא להעיק". נתי כהן, קניין נשים דיזל ישראל/יח"צ

מבחינת איהב אבו חוסיין, סמנכ"ל סחר אמריקן איגל ישראל, הכל מתחיל בגזרה: "הדבר החשוב ביותר הוא בחירת גזרה, כזו שתואמת את מבנה הגוף. אח"כ סוג הבד והשטיפה שמתאימה לסגנון הלבוש של הלקוחה".

"צריך להתמקד בגזרה ובשטיפה על זמנית" מאשש ערן סילניקוב, קניין ראשי בפקטורי 54 ומוסיף: "כזו שתמיד באופנה ועם בד בלי אחוזי סטרץ' גבוהים, מה שהופך את הג'ינס לעמיד - כמו גזרת 501 של ליוויס".

ליאת קורן, מעצבת ג'ינסים לי קופר, מאמינה שהכי חשוב בג'ינס הוא איכות הבד ואיך הוא מונח על הגוף: " ג'ינסים מתרחבים בחצי מידה אחרי לבישה ממושכת, אז רצוי לקנות את המידה המדויקת לדגם הספציפי, ולאו דווקא לקנות את המידה שאת רגילה אליה".

"לנשים עם מבנה גוף אגסי יתאימו ג'ינסים ישרים או פדלפון". ליאת קורן, מעצבת ג'ינסים לי קופר. עופר חג'יוב,
"לנשים עם מבנה גוף אגסי יתאימו ג'ינסים ישרים או פדלפון". ליאת קורן, מעצבת ג'ינסים לי קופר/עופר חג'יוב

2. אילו גזרות מתאימות לאיזה מבנה גוף?

ליאת קורן, מעצבת ג'ינסים לי קופר: "כל מבנה גוף והגזרה שמחמיאה לו: למבנה שעון החול - מתאימות כמעט כל הגזרות. למבנה גוף אובלי - מתאימות יותר הגזרות הישרות או הסלימיות (ג'ינסים שקרובים לקו הגוף). לנשים עם מבנה גוף אגסי יתאימו ג'ינסים ישרים או פדלפון. בעלות מבנה גוף מלבני - הכי יתאימו להן גזרה ישרה או סקיני. ולמבנה גוף משולש הפוך - ג'ינסים ישרים ופדלפונים".

נתי כהן, קניין נשים דיזל ישראל בכלל מאמין שבגדול אין ג'ינס שלא מתאים לאישה, ובכל זאת מפרט: "סקיני גבוה - מאוד נוח ומחמיא באזור המותניים, לכן יתאים גם למבנה גוף עגלגל וגם למבנה צר. ניתן לשלב עם סניקרס או על עקבים למראה דרמטי יותר, ובגדול זו גרסה קלאסית ומנצחת. הבויפרנד - הג'ינס הרחב שעושה חיל על מסלולי האופנה באירופה - מתאים למי שרוצה מראה יותר אדג'י, ומגיע השנה עם מותן נמוכה מאוד. הגבוהות יעדיפו אותו עם סניקרס, ולנמוכות אני ממליץ קיפול קטן ומגף על עקב. מאם ג'ינס - הלהיט של השנים האחרונות, בגזרת מותן צרה וגבוהה ורגל ישרה, מקנה מראה זרוק אבל קלאסי ומאוד נשי. הוא יתאים לאישה עם מבנה רחב יותר ואני ממליץ תמיד לקחת מידה אחת יותר. ג'ינס מתרחב - מראה הסיקסטיז שמחמיא מאוד לגבוהות ונמוכות כאחת. גזרה שגם חוזרת אלינו אפילו עם נגיעות של מותן נמוכה מתחילת המילניום, יתאים מאוד עם טופ קטן או עם הודיס גדול".

קמפיין דיזל לסתיו-חורף 2022. אלון שפרנסקי,
קמפיין דיזל לסתיו-חורף 2022/אלון שפרנסקי

"בבחירת גזרה תמיד צריך להסתכל על הפרופורציה של הג'ינס ביחס לשאר חלקי הגוף" מסביר ערן סילניקוב, קניין ראשי בפקטורי 54, "למשל לנשים עם אגן שופע תחמיא גזרת ג'ינס מתרחבת כמו ה- 70's Flare של ליוויס, להדגשת אורך ולאיזון של קימורי הגוף".

איהב אבו חוסיין, סמנכ"ל סחר אמריקן איגל ישראל: "למבנה גוף שהוא סטנדרטי יש את הגזרות שלHI-RISE JEGGING + JEGGING - שנראים כמו ג'ינס ומרגישים כמו טייץ, עם מפתח רגל צר ותמיכה מרבית. למבנה גוף עם ירכיים רחבות יותר ומותן צרה יש את ה-CURVEY - גזרה צמודה במותן ורחבה יותר בירכיים. ויש גם גזרות שפחות מחדדות את מבנה הגוף, כמו: ה-SLOUCHY - גזרה יותר "זרוקה" ומשוחררת, שפחות צמודה על הגוף ובאורך שכמעט נוגע ברצפה. לבסוף ה-STRAIGHT היא גזרה שיושבת בצורה ישרה על הגוף, מתאימה לכל מבני הגוף ומאריכה את הרגליים".

"האורך צריך להיקבע לפי גובהה של הלקוחה או בהתאם לרצון להשיג מראה מסוים". ערן סילניקוב, קניין ראשי בפקטורי 54. יח"צ ליוויס חו"ל,
"האורך צריך להיקבע לפי גובהה של הלקוחה או בהתאם לרצון להשיג מראה מסוים". ערן סילניקוב, קניין ראשי בפקטורי 54/יח"צ ליוויס חו"ל

3. ומה לגבי האורכים?

בדיזל הג'ינסים לרוב מגיעים במספר אורכים, כך שיתאימו לכל אחת. נתי כהן, קניין נשים דיזל ישראל: "האורך הסטנדרטי הוא 30, מי שקצת יותר גבוהה תעדיף לרכוש אורך 32. אבל אני כאן להזכיר שכאשר מקפלים ג'ינס ניתן לקבל לוק שונה לחלוטין מאשר ג'ינס ישר".

ערן סילניקוב, קניין ראשי בפקטורי 54: "האורך צריך להיקבע לפי גובהה של הלקוחה או בהתאם לרצון להשיג מראה מסוים. בחורף למשל אפשר ליצור מראה שנותן כבוד למגפונים עם ג'ינס ליוויס באורך קצר יותר כמו ה-501 CROPPED או Wedgie Jeans באורך 28. חשוב לזכור שתמיד אפשר לקצר ולהתאים את האורך כדי שיהיה מדויק לרוכשת, אבל מומלץ לבקש לשמור על המכפלת המקורית על מנת לא לפגום בגזרת הג'ינס המקורית".

"מומלץ מאוד לכבס את הג'ינס פעם בחודש ולא יותר". ליאת קורן, מעצבת ג'ינסים לי קופר. עופר חג'יוב,
"מומלץ מאוד לכבס את הג'ינס פעם בחודש ולא יותר". ליאת קורן, מעצבת ג'ינסים לי קופר/עופר חג'יוב

בעוד ליאת קורן, מעצבת ג'ינסים לי קופר, מדגישה כי האורך צריך להדהד את הגזרה: "ישנם דגמים ארוכים (כמו פדלפון למשל) שנראים מאוד יפה ומחמיאים לגוף עם מגפון או נעלי אולסטאר, כשהם מגיעים ממש עד לסוליית הנעל. בדגמי סקיני יש להקפיד על אורך קרסול".

4. בחנויות הג'ינס תמיד נראה מצוין, ורק אחרי כביסה וייבוש מצבו האמיתי מתגלה. על-פי אילו פרמטרים כדאי לבדוק את איכות הג'ינס?

ראשית בנוגע לכביסות, כאן נרשמה תמימות דעים. כל המרואיינים מדגישים שבכדי לשמור על הג'ינס כמות שהוא ולאורך זמן מומלץ - לכבס אותו כמה שפחות, לאוורר כשהוא תלוי הפוך, ובעיקר לא להכניס למייבש כביסה!

ערן סילניקוב, קניין ראשי בפקטורי 54: "תמיד לבחור ג'ינס עם כמה שיותר אחוזי כותנה. חלק מהאופי של הג'ינס זה "הבלאי" הטבעי שנוצר ללא כביסה. בדים יבשים וצפופים עדיפים ויחזיקו לאורך זמן. פחות מומלצים ג'ינסים עם קרעים, כיוון שנוטים להמשיך ולהיקרע".

ג'ינס ליוויס לפקטורי מדגם Baggy 94. יח"צ,
ג'ינס ליוויס לפקטורי מדגם Baggy 94/יח"צ

נתי כהן, קניין נשים דיזל ישראל: "ג'ינס "טוב" הנחשב איכותי עשוי לרוב מ-100% כותנה, או אחוזים בודדים של לייקרה והשאר כותנה. הצבע הכחול של הג'ינס נובע משטיפות שהבד עובר, כאשר שטיפות נוספות במכונת הכביסה פוגעות בג'ינס ובצבע שלו. עדיף לכבס את כל מכנסי ג'ינס יחד אחת לחודש, כשהם הפוכים, ב-30 מעלות".

איהב אבו חוסיין, סמנכ"ל סחר אמריקן איגל ישראל: "כמובן שאיכות הבד משפיעה על הג'ינס עצמו, ולא רק לאחר הכביסה אלא גם בעת הלבישה ובכלל לאורך כל חיי המדף של המוצר. אמריקן איגל שמה דגש על טכנולוגיה חדשנית וייחודית על-ידי שימוש בחומרים וסיבים אלסטיים המקנים נוחות בעת הלבישה, מאפשרים טווח תנועה מלא ופונקציונאליות מרבית. חשוב לכבס לפי הוראות הכביסה הרשומות בתווית הג'ינס".

"הסלים פיט - טרנד רטרו מדויק ומנצח". נתי כהן, קניין נשים דיזל ישראל. יח"צ,
"הסלים פיט - טרנד רטרו מדויק ומנצח". נתי כהן, קניין נשים דיזל ישראל/יח"צ

5. מה הטרנדים הכי חמים כרגע בקטגורית מכנסי הג'ינס?

"הטרנד הכי חם, שראינו אותו לאחרונה גם בשבועות האופנה, הוא גזרת הלוז פיט והבויפרנד, כלומר הגרסה המשוחררת" גורס נתי כהן, קניין נשים דיזל ישראל, ומוסיף: "גם המותן הנמוכה עושה קאמבק חזק מאוד. טרנד נוסף שמחמיא מאוד בעיני זה הסלים פיט - גזרה גבוהה מעל הפופיק ורגל ישרה שמקנה מראה רטרו מדויק ומנצח".

"בעונה האחרונה אנחנו רואים את המגמה של ירידת המותן בהשראת בתי האופנה הגדולים ובהובלת מיו מיו" מרחיב ערן סילניקוב, קניין ראשי בפקטורי 54, "לצד זה יש חזרה לג'ינסים בגזרת באגי ובמראה משוחרר, כמו גזרת Baggy Dad או Baggy 94 של ליוויס".

לי קופר קולקציית סתיו-חורף 2022. יח"צ,
לי קופר קולקציית סתיו-חורף 2022/יח"צ

6. לסיכום, ממה כדאי להתרחק?

מבחינת איהב אבו חוסיין, סמנכ"ל סחר אמריקן איגל ישראל, אין צורך להתרחק משום דבר: "Never say never, תמיד אפשר למדוד ולנסות על הגוף, לפעמים יש הפתעות כשמודדים".

"Never say never, תמיד אפשר למדוד ולנסות על הגוף". איהב אבו חוסיין, סמנכ"ל סחר אמריקן איגל ישראל. יח"צ חו"ל,
"Never say never, תמיד אפשר למדוד ולנסות על הגוף". איהב אבו חוסיין, סמנכ"ל סחר אמריקן איגל ישראל/יח"צ חו"ל

ערן סילניקוב, קניין ראשי בפקטורי 54, מצידו מאמין כי: "תמיד עדיף לא להשקיע סכומים גבוהים בג'ינסים שהם על טהרת טרנד חולף או עם שטיפה חמורה ואגרסיבית".

"ג'ינס הוא "Never out of style אומרת ליאת קורן, מעצבת ג'ינסים לי קופר, אך מחדדת: "לא הייתי מתרחקת ממשהו ספציפי, אבל הייתי נמנעת מלהתעסק בטרנדים ומתמקדת בג'ינסים שהם TIMELESS ושמחמיאים לך".

בעוד נתי כהן, קניין נשים דיזל ישראל, פשוט מסכם לתפארת: "להתרחק ממה שלא נוח!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully