וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים מתייצבים בטקס ה-CFDA, וקלואי קרדשיאן מפציעה בשמלה נועזת מתמיד

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 17:54

טקס ה- CFDA שהתקיים אמש משך אליו את הכוכבות והאייליסטרים הגדולים של תעשיית האופנה האמריקאית - אבל קלואי קרדשיאן היא זו שגנבה את ההצגה, ולאו דווקא מהטעמים (האופנתיים) הנכונים. גללו לכל הרגעים והאאוטפיטים שאסור לפספס

קלואי קרדישאן בטקס ה-CFDA. Gotham/Getty Images, GettyImages
קלואי קרדישאן בטקס ה-CFDA/GettyImages, Gotham/Getty Images

בזמן שישנתן.ם, מועצת מעצבי האופנה של אמריקה אירחה אמש (07.11) את טקס הפרסים השנתי שלה: ה- CFDA, החוגג את הכישרונות הטובים והמבריקים ביותר באופנה האמריקאית. השחקנית נטשה ליון, כוכבת "כתום זה השחור החדש", אירחה את האירוע וקיבלה את פניהם של כ-100 אייליסטרים ואושיות אופנה אשר נהרו אל השטיח האדום (שלמעשה היה בכלל לבן) בכדי להפגין תמיכה במעצבים האהובים עליהם. בעוד מרבית הכוכבות עלו על מיטב מחלצותיהן, אחרות בחרו להתייצב בהופעות מפוקפקות במטרה הברורה לשמה התכנסו: לבלוט ולהסעיר!

האירוע עטור הכוכבים, שנערך בניו-יורק ובשיתוף עם אמזון אופנה, חגג את השנה ה-60 של ארגון ה-CFDA, חלק כבוד לאנשי אופנה בולטים, ואף העניק פרס מיוחד למעצב המנוח וירג'יל אבלו. בין הזוכים התברגה קים קרדשיאן בת ה-42, שקיבלה את פרס החדשנות עבור המותג שלה "סקימס". אל הקרדשיאנית הכי מפורסמת בעולם הצטרפו נשות שבטה, כמעט בהרכב מלא, שהגיעו במטרה להרים לה ובעיקר כדי לראות ולהראות. אומנם זה היה אמור להיות הערב של קים קיי, אבל דווקא אחותה קלואי קרדשיאן הייתה זו שגנבה לה את ההצגה, ולאו דווקא מהסיבות (האופנתיות) הנכונות!, עת הפציעה בשמלה מטאלית מכף רגל עד צוואר אשר סיפקה מנה הגונה של ציץ שמציץ.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

קים קיי הנרגשת עלתה, שוב, על אנסמבל שקפקף צמוד-צמוד, ואליה הצטרפו האחיות הצעירות קיילי (25) וקנדל (27) - שהיממה בלבן. קלואי (38) לבשה שמלה סופר נועזת וחושפנית, שעוד נחזור אליה, בעוד המטריארכית קריס ג'נר (67) שמרה על פאסון ושיק מאופק, שדי חבל שאינו עובר בתורשה!

קים קיי זוכה להוקרה ולפרס על חדשנות

הצליח להן. קיילי וקריס ג'נר בלוקים הורסים. Gotham/Getty Images, GettyImages
הצליח להן. קיילי וקריס ג'נר בלוקים הורסים/GettyImages, Gotham/Getty Images

קים קרדשיאן אומנם ניצלה את הבמה כדי לקרוא למעצבים לאמץ שוויון וגיוון ו"להיות מכילים עבור כל צורות הגוף", אך בינתיים היא ואחותה קלואי הציגו קימורים הולכים ומצטמקים בעודן ממשיכות להנכיח בפרונט מידות גוף בלתי מציאותיות בעליל. קים נפנפה בסילואטה הכי הדקיקה שלה טו דייט כשהחליקה לתוך שמלת מידי סטרפלס שחורה דמוית PVC, מקולקציית CiaoKim המשותפת שלה עם בית האופנה דולצ'ה גבאנה, ותחתיה לבשה מחטב של "סקימס" כמובן. לסגירת הסטיילינג המינימליסטי קימי בחרה לוותר על אקססוריז, שערה נמשך לאחור בסגנון "הרטוב" המועדף עליה, העיניים המעושנות היו בפוקוס בעוד השפתיים נותרו "עירומות".

כל העיניים עליה! קלואי קרדשיאן אלה זהובה ונועזת

אז סייד בוב? או יותר אנדר בוב? כך או כך, קלואי קרדשיאן בלטה למרחקים בשמלת ברונזה מטאלית בעלת צווארון מוגבה בעיצוב לקוואן סמית', שהייתה צמודה וארוכה (מאוד) וחושפנית (מדי), כי גם את טרנד הקאט-אאוט הלוהט צריך לדעת לעשות! ואף רצוי למנן. כוכבת הריאליטי התמירה הוסיפה עוד כמה סנטימטרים לגובהה עם סנדלי עקב בשחור, שיערה נאסף לכדי באן מתוח אופנתי, והיא לא וויתרה על הציפורניים האקריליות המוגזמות שלה. איפור העיניים היה דרמטי מעושן, ובדומה לקים, אף היא בחרה באודם ניודי. לסיכום, כל העיניים היו עליה!

והיה גם רגע מתוק כזה שהאחיות קרדשיאן חלקו

שאר פמליית קרדשיאן-ג'נר שנכחו באירוע הניו-יורקי הנוצץ עשו דווקא בחירות אופנתיות מוצלחות. קנדל עלתה על לוק הסופר-מודל שלה בשמלה לבנה מחרפנת עשויה פייטים, עם כתפיות דקיקות ומחשוף וי נדיב מהפנט, בעיצוב המותג Khaite. קיילי מצידה המשיכה את רצף הלוקים האמנותיים-פיסוליים טו דיי פור עמם מפציעה לאחרונה, ובחרה בשמלה משגעת של מוגלר, עם כפפה יחידה תואמת - הופעה שנעה בין השקוף לאטום ובין המוגזם למושלם! לבעלת אימפריית הביוטי והאיפור נרשמו נקודות זכות נוספות על הסטיילינג המוקפד אול-אובר; החל מהשיער המפוסל, האיפור הרך היפיפה, והבלינג באוזניה באדיבות לוריין שוורץ. ואחרונה חביבה, אמא קריס ג'נס שלבשה טוטאל-לוק שחור משובח מבית האופנה הרותח סקיאפרלי - בשילוב כפפה מעור ואלמנטים של עיניים מוזהבות אשר שולבו בעגילים ובקלאץ' שנשאה.

מלאכית בלבן! קנדל ג'נר בהופעה מושלמת. Gotham/Getty Images, GettyImages
מלאכית בלבן! קנדל ג'נר בהופעה מושלמת/GettyImages, Gotham/Getty Images
קריס ג'נר מראה לבנותיה איך עושים את זה!. Gotham/Getty Images, GettyImages
קריס ג'נר מראה לבנותיה איך עושים את זה!/GettyImages, Gotham/Getty Images

אומנם נשות קרדשיאן-ג'נר הצליחו לסחוף את מרבית תשומת הלב העולמית, ואת שלנו, אך אירוע ה-CFDA עטור הכוכבות סיפק לנו לוקים נוספים שלא ניתן להתעלם מהם - לטוב, לרע, ולבלתי מובן בעליל!

שר האייקונית מאתגרת את חוקי הזמן והטבע. Gotham/Getty Images, GettyImages
שר האייקונית מאתגרת את חוקי הזמן והטבע/GettyImages, Gotham/Getty Images

הזמרת האייקונית שר (67), אשר מאתגרת את חוקי הזמן והטבע, לבשה שמלה של Chrome Hearts שהיא מעין טייק-אוף למעיל העור הרוקיסטי האלמותי, כמוה. מחלפות ראשה השחורות שעוצבו לכדי גלים רכים החמיאו לה עד מאוד, אך גרביון הרשת וסנדלי הפלטפורמה? - פחות.

ג'וליה פוקס נועזת כתמיד

ואז הגיעה פוקס, ג'וליה פוקס. השחקנית-דוגמנית בת ה-32 שדואגת להתבלט ולהגזים מעל כל היתר (ובייחוד לשטיחים אדומים מסוקרים) לבשה הופעה, או יותר נכון פיסות, של Valerievi שכללה: שמלת גולף מקסי נשפכת שכל חלקה האמצעי למעשה חסר, ותחתיה מוצגים בגאון חזייה ותחתונים תואמים. את ההופעה המגה-נועזת השלימו גבות מחוקות, איפור עיניים דרמטי ושורשים סילבר מודגשים בשערה. גם הבסטי שלה על השטיח הנוצץ, ריצ'י שזאם (שאף דאג לסדר את שמלתה מאחור לנוכח הפלאשים של הפפראצי), לבש הופעה מטורפת, בלשון המעטה, בחסות Luar. הדוגמן, צלם והסופר הא-בינארי לבש רצועת עור על החזה עם אבזם הנושא את לוגו המותג, אותו שילב עם מכנסי חצאית, ג'קט אוברסייז וכפפות.

ונעבור למראות שהסבו לנו נחת, או לכל הפחות אתגרו את בלוטות הסטייל שלנו.

תיאטרלית ונפלאה כתמיד. ג'אנל מונה

המגה-טאלנטית ג'אנל מונה לא אכזבה גם הפעם והביאה את השואו (שכה מצופה ממנה) אל השטיח! מונה לבשה ת'ום בראון מכף רגל ועד ראש- ספק מעיל/ספק שמלה שחורה גדולה מהחיים עם קומות, צווארון אוברסייז וגימורים בלבן. היא כמובן הלכה עם הלוק עד הסוף - שיער מטורף, נעליים על פלטפורמות בלתי אפשריות מעל גרבי ברך ספורטיביות, ותכשיטים משגעים של Eéra.

קייטי הולמס שומטת לסתות על השטיח הלבן של ה-CFDA

את תואר שומטת הלסתות חטפה קייטי הולמס, שנצצה למרחקים בשמלת רשת כסופה וסיומת פרנזים של בית Jonathan Simkhai מקולקציית אביב-קיץ 2023. הסנדלים עם הרצועות הדקיקות, תכשיטי היהלומים של לוריין שוורץ, שיער&איפור קלאסיים והקלאץ' הכסוף המדויק שידרו, כולם יחד וכל אחד לחוד, אלגנטיות סקסית מאופקת במיטבה!

אוליביה קולפו בלוק מטריף של Et Ochs

את מצעד המוצלחות נועלת אוליביה קולפו- הדוגמנית/שחקנית/משפיענית לבשה שמלת סטרפלס שחורה ארוכה בעיצוב Et Ochs לאביב-קיץ 2023, אשר חוברה לה יחדיו עם שרוולים גדולים מפוסלים מג'ינס שהסתיימו בכפפות מתוכשטות. פשוט משגע!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully