וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "הכתר" מתעלת את "שמלת הנקמה" של הנסיכה דיאנה

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 15:56

הקרנת הבכורה של "הכתר" עונה 5: ג'יליאן אנדרסון מצליחה להחזיק לוק שיקי גבוה עם שמלת דנים, אימלדה סטונטון מפתיעה בחליפה גברית הורסת, ואליזבת דביקי מוכיחה לכולם מי כאן הנסיכה האמיתית - בשמלה מרהיבה של דיור

אלגנטית ושיקית מתמיד: אליזבת דביקי בבכורה העולמית לסדרת "הכתר" עונה 5. Jeff Spicer/Getty Images,
אלגנטית ושיקית מתמיד: אליזבת דביקי בבכורה העולמית לסדרת "הכתר" עונה 5/Jeff Spicer/Getty Images

אליזבת דביקי בת ה-32, אשר מגלמת את הנסיכה דיאנה בעונה החמישית של "הכתר", התייצבה אמש (8.11) על השטיח האדום בלונדון בשמלה שחורה מטמטמת, שהיא מעין טייק-אוף שמרני יותר ל"שמלת הנקמה" המפורסמת של ליידי דיי המנוחה.

להקרנת הבכורה העולמית הכה מצופה, הצטרפו אל דביקי בעלה על המסך דומיניק ווסט, אימלדה סטונטון, ג'יליאן אנדרסון ויתר השחקנים החדשים לקאסט אשר יגלמו את משפחת המלוכה הבריטית בסדרת הנטפליקס המפורסמת. והלוקים על השטיח האדום? היו טו דיי פור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אליזבת דביקי הצטרפה על השטיח האדום ליתר חברי קאסט "הכתר". Jeff Spicer / Getty Images, GettyImages
אליזבת דביקי הצטרפה על השטיח האדום ליתר חברי קאסט "הכתר"/GettyImages, Jeff Spicer / Getty Images

אליזבת דביקי, שנכנסה בעונה החדשה לנעליה של הנסיכה מווילס, היממה בשמלה שחורה מרהיבה בעיצוב בית האופנה דיור. שמלת סטרפלס מעטפת בעלת שובל ארוך עם קאט אאוט מדויק בגב, פלוס צעיף דקיק תואם לצווארה - אשר הדהדה דרמה שקטה ומופלאה.
אין ספק כי דביקי בחרה לעשות הומאז' לסטייל של הנסיכה המנוחה. ראשית, השמלה שלה מזכירה, עד מאוד, את שמלת הטול התכלכלה, בעיצוב קתרין ווקר, שליידי דיי לבשה בפסטיבל קאן ב-1987.

ליידי דיי מהפנטת בתכלת בפסטיבל קאן, 1987

שנית, לא יכולנו להתעלם גם מהדמיון (המעומעם אך נוכח) לליטל בלאק דרס אולי מהמפורסמות בעולם שלבשה הנסיכה בקיץ 1994, וזכתה לכינוי "שמלת הנקמה" - אותה שמלת קוקטייל אייקונית עם כתפיים חשופות שדיאנה לבשה לאחר שבעלה המנוכר, הנסיך צ'ארלס, התוודה בטלוויזיה הלאומית שאינו נאמן לה. אליזבת דביקי אומנם הלכה על שמלה ארוכה ושופעת, והחליפה את אותו צ'וקר פנינים מרהיב שליידי דיי ענדה בצעיף שחור דקיק - אך קווי הדמיון ניכרים, וזה יפה כל כך.

הנסיכה המנוחה דיאנה ב"שמלת הנקמה", קיץ 1994. אינסטגרם, צילום מסך
הנסיכה המנוחה דיאנה ב"שמלת הנקמה", קיץ 1994/צילום מסך, אינסטגרם

את ההופעה האלגנטית והסופר נשית דביקי סגננה באמצעות איפור רך כשרק העיניים מודגשות, שיערה אסוף ברישול מכוון, ועל ידיה העמיסה צמידים מושלמים של דיור.

הסטיילינג כה מדויק! אליזבת דביקי

דומיניק ווסט, שמשתלט בעונה הנוכחית על תפקיד הנסיך דאז צ'ארלס, נראה מהודר בחליפת טוקסידו קלאסית. השחקן בן ה-53 השתתף בבכורה הלונדונית לצד אשתו קתרין פיצג'רלד וארבעת ילדיהם.

נכנס לנעליו של הנסיך צ'ארלס. דומיניק ווסט. Jeff Spicer / Getty Images, GettyImages
נכנס לנעליו של הנסיך צ'ארלס. דומיניק ווסט/GettyImages, Jeff Spicer / Getty Images

הפתעת הערב היא אימלדה סטונטון בת ה-66, שמגלמת בעונה החמישית את המלכה אליזבת השנייה, אשר בחרה בחליפה גברית בהתאמה אישית של Huntsman. לבלייזר השחור והמכנסיים התואמים שילבה מכופתרת לבנה ועניבה, תכשיטים של Tasaki וקלאץ' של טיילר אליס. יצא לה הכי קול במפתיע, או שלא.

אימלדה סטונטון מפתיעה בחליפה גברית שיקית

ג'יליאן אנדרסון (54), שגילמה בעונה הרביעית את מרגרט תאצ'ר, הפציעה לפרמיירה בשמלת שחורה נטולת שרוולים של בית האופנה קלואה, מקולקציית Ready To Wear לאביב-קיץ 2023.

שמלה מדנים לפרמיירה הנוצצת של "הכתר"? ג'יליאן אנדרסון איכשהו גורמת לזה לעבוד

הבחירה בשמלת ג'ינס מעוטרת ניטים ולולאות כסופים הייתה בלתי צפויה, ואפילו מעט "underdressed" למאורע, אבל איכשהו אנדרסון מצליחה להחזיק את הלוק בפאסון ובסטייל. הסוד הוא גם בכיסים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully