וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החנויות החדשות שאסור לפספס!

עודכן לאחרונה: 16.11.2022 / 12:35

מבית אופנה איטלקי יוקרתי שנחת בכיכר, דרך פופ אפ סייל לוהט במודיעין ועד לבינה מלאכותית על מסכי מגע - 4 חנויות חדשות שנפתחו במחוזותינו ולא כדאי לכם לפספס!

חנות דגל חדשה ל- AllSaints בישראל. יח"צ חו"ל,
חנות דגל חדשה ל- AllSaints בישראל/יח"צ חו"ל

למנגינת ליבו של ציבור הצרכנים וחובבי האופנה מסתמן כי; לצד מעצבים וותיקים שמצמצמים פעילות או סוגרים חנויות מחד (בין היתר, לנוכח מחירי השכירות הגואים), יחד עם האונליין-שופינג שתופס נפח משמעותי בחוויית הקנייה הישראלית מאידך - נראה כי תעשיית האופנה המקומית עדיין משגשגת בדרכה היא. והחנויות הפיזיות? מתברר שאחרי הכל הן הדרך האולטימטיבית לבסס את הקשר עם הלקוחות. משכך, ריכזנו עבורכם 4 חנויות חדשות מהניילונים שפשוט אסור לפספס!

1. חנות דגל ראשונה בישראל למותג AllSaints
קבוצת 911 אופנה, שבבעלותה גם רשת Story, פתחה בתחילת השבוע את חנות הדגל הראשונה בישראל לרשת האופנה הבריטית AllSaints. זוהי למעשה החנות הרביעית שנפתחת תחת קונספט עיצוב החנויות החדש של המותג בעולם. בחנות המטריפה המשתרעת על פני 170 מטר, ובהשקעה של 1.5 מיליון שקלים, תמצאו את הקולקציות העכשוויות של המותג אשר יתעדכנו אחת לחודש. הפריטים בחנות (בגדי נשים, גברים, הנעלה ואביזרים) נאמנים לסגנון הקז'ואל המאפיין את המותג, אבל עם קריצה אדג'ית - בו שולט לרוב הצבע השחור (אהבנו!), גזרות א-סימטריות וחיבור חזק לעולם המוזיקה והרוקנרול. AllSaints דוגלים באופנה מקיימת, כגון סחר הוגן ושמירה על איכות הסביבה בתהליכי הייצור, כאשר לאחרונה החלו בשינוי משמעותי בתהליכי הייצור באפיקים כדוגמת: עד 89% חסכון במים בתהליך הייצור, שימוש בסיבים מן הטבע ובצמר "אחראי", ועד סוף שנת 2022 מתחייבת החברה להשתמש במוצריה ב- 80% כותנה אורגנית משולבת בכותנה ממוחזרת.
איפה: בקניון עזריאלי שרונה, קומה עליונה.
טווח מחירים: 100 שקלים - 1,900 שקלים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
AllSaints – רשת האופנה הבריטית האדג'ית עכשיו בישראל!. יח"צ חו"ל,
AllSaints – רשת האופנה הבריטית האדג'ית עכשיו בישראל!/יח"צ חו"ל

2. בית האופנה בוטגה ונטה נחת בכיכר
אתמול (14.11) נפתחה חנות דגל ראשונה של בית האופנה האיטלקי BOTTEGA VENETA במתחם חנויות AMOR שבכיכר המדינה. בשנים האחרונות, בוטגה ונטה מגדירים מהו בית אופנה עכשווי, זאת באמצעות מסורת של קראפט - אומנות בעבודת-יד המשולבת בחדשנות מתקדמת. כך נוצרת שפה אופנתית המייצגת סט ערכים מודרני, מקורי ונועז. החנות המעוצבת למשעי (שתוכננה על ידי אדריכלי המותג הבינלאומי, ובהשקעה של 2 מיליון שקלים), מציגה מגוון מרשים של תיקי שתי וערב האייקוניים המזוהים עם הלייבל היוקרתי, לצד נעליים, משקפי שמש, תכשיטי סטייטמנט וכמובן קולקציית הבגדים. קולקציית סתיו-חורף 2022/23 כוללת דגמים עוצרי נשימה שנחתו הישר משבוע האופנה פריז בחודש פברואר האחרון, כאשר הרעיון מאחוריה נועד להשיב צללית אנרגטית המבטאת תנועה. "את מתלבשת והולכת למקום כלשהו, את לא נשארת בבית. הקולקציה הזו היא בעצם מסע" - כך תיאר המנהל האמנותי מת'יו בלאזי את מחשבותיו במהלך העבודה על עיצוב הדגמים. על המדפים והקולבים הסופר מוקפדים בחנות תמצאו מגוון של טקסטורות על גבי הפריטים, בסינרגיה שקטה אך בועטת.
החנות מעניקה ללקוחותיה שירותי וולה פארקינג, סטיילינג אישי ושליחויות עד הבית.
איפה: ה' באייר 70 כיכר המדינה, תל אביב.
טווח מחירים: 1,290 שקלים - 13,490 שקלים.

"הקולקציה הזו היא בעצם מסע". מת'יו בלאזי, המנהל האמנותי של בוטגה ונטה. יח"צ חו"ל,
"הקולקציה הזו היא בעצם מסע". מת'יו בלאזי, המנהל האמנותי של בוטגה ונטה/יח"צ חו"ל

3. בינה מלאכותית בחנות הפופ-אפ של JD SPORTS
בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל עם חברת Cellolo, ובהשקעה של כ-2 מיליון שקלים - רשת JD SPORTS משלבת מערכת אשר עושה שימוש בבינה מלאכותית ובחיישני מציאות רבודה על מנת ליצור חוויית רכישה מותאמת אישית ללקוח, ומשיקה מתחם פופ-אפ לרגל השקת אתר האונליין הישראלי. שירן וינטר, סמנכ"לית JD SPORTS ישראל: "זו פעם ראשונה שמותג אופנה משלב טכנולוגיות של בינה מלאכותית וחיישנים של מציאות רבודה באתר אונליין, ואנו שמחים להיות הראשונים שמובילים זאת". תום בן יהודה, מנכ"ל Cellolo: "התוכן המוצג על מסכי המגע של החנות יכול להשתנות בהתאם למגדר וגיל המשתמש. על מנת ליצור מיצג ויזואלי מזמין ומרשים, JD בחרה להציג את קולקציות הביגוד על גבי רקדנים". בחנות הפופ-אפ של JD SPORTS ניתן יהיה למצוא פריטי אופנת ספורט לנשים, גברים וילדים ממבחר גדול של מותגים בינלאומיים כגון: אדידס, נייקי, ריבוק, פומה ועוד.
איפה: קניון עזריאלי תל אביב, קומה 2.
מתי: חנות הפופ-אפ הייחודית תיפתח ביום ראשון הקרוב (20.11) ולמשך שבועיים ימים.

"זו פעם ראשונה שמותג אופנה משלב טכנולוגיות של בינה מלאכותית וחיישנים של מציאות רבודה באתר אונליין". שירן וינטר, סמנכ"לית JD SPORTS ישראל. שי פרנקו,
"זו פעם ראשונה שמותג אופנה משלב טכנולוגיות של בינה מלאכותית וחיישנים של מציאות רבודה באתר אונליין". שירן וינטר, סמנכ"לית JD SPORTS ישראל/שי פרנקו

4. טרמינל איקס הגיעו למודיעין
אתר האופנה המוביל TERMINAL X, אשר מרכז למעלה מ-180 מותגים בינלאומיים ומקומיים, מכריז על "TERMINAL X POP UP SALE" במודיעין - אירוע מכירה לוהט שמציע אלפי סמפלים ופרטים של עשרות מותגים מובילים כדוגמת: מנגו, יאנגה, אמריקן איגל, גאפ, ריבוק, אדידס ועוד. בחנות הפופ-אפ תוכלו לאתר פריטים של מגוון מותגים לנשים, גברים וילדים, והכל במחירים אטרקטיביים.

הפופ-אפ סייל הלוהט של טרמינל איקס. באדיבות TERMINAL X,
הפופ-אפ סייל הלוהט של טרמינל איקס/באדיבות TERMINAL X

איפה: קניון מודיעין.
מתי: הפופ-אפ יהיה פעיל עד לתאריך 30.11.2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully