וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלייזר ועד ליפ-שיין: 8 פריטים שאהבנו בפער השבוע

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 11:05

בלייזר משובץ שהוא הכרחי בארון העונה, גלוס מושלם לשפתיים, משקפי שמש עם קריצה לסיקסטיז וחליפת פנאי שלא תרצו לצאת ממנה - 8 פריטים שצדו את עינינו השבוע

בלייזר שיסגור פינה כמעט עם כל לוק. שי יחזקאל,
בלייזר שיסגור פינה כמעט עם כל לוק/שי יחזקאל

1. בלייזר של Sack's
פיס חרישה: בלייזר חום משובץ מחויט מקולקציית סתיו-חורף 2022-23 של סאקס הוא ליטרלי מה שחסר לנו בארון ואפילו לא ידענו. מעוצב בגזרה קלאסית עם כפתור אחד, שני כיסים קדמיים והסלוגן המשובב "It's me time" מאחור. אפשר לשלב אותו כמעט עם כל דבר - טישרט בסיסית או גולף בשילוב ג'ינס שווה למראה קלאסי בלתי מתאמץ, או לזרוק מעל שמלת סליפ סקסית לדייט ערב ולשלב עם מגפיים גבוהים. מומלץ: לקחת מידה מעל למראה האוברסייז הנחשק.

כמה: 1,458 שקלים
איפה: להשיג בחנויות המותג ובאתר

2. ליפ-שיין של NARS

גוון אפרסקי חלומי לשפתיים זוהרות. יח"צ חו"ל,
גוון אפרסקי חלומי לשפתיים זוהרות/יח"צ חו"ל

גלאם על השפתיים: מותג האיפור האמריקאי המוביל בעולם משיק את AFTERGLOW LIP SHINE, מתוך קולקציית THE AFTERGLOW COLLECTION של NARS, למראה שפתיים מוארות וזוהרות. הפורמולה החדשנית, המכילה שמן זרעי תות ותמצית רימונים, נעימה על השפתיים, נמרחת ללא מאמץ ומעניקה גלימה חושנית של גוון וברק למראה שפתיים מלאות יותר. גוון ORGASM האפרסקי עם הנצנוץ המוזהב הוא המועדף עלינו בפער מתוך 10 הגוונים בקולקציה.

כמה: 125 שקלים
איפה: ניתן להשיג בחנות המותג NARS בקניון רמת אביב, גרנד קניון חיפה ובאתר האונליין

3. שמלה של H&M

מגע רך, מלטף ומדויק בדמות שמלה!. הנס ומאוריץ,
מגע רך, מלטף ומדויק בדמות שמלה!/הנס ומאוריץ

להתעטף בשיק: אחד הטרנדים המדויקים של החורף הקרוב הוא ללא ספק שמלת סריג, בין אם מקסי או מידי. פריט סופר קז'ואל, אבל עם פוטנציאל לקחת את הלוק לנקסט לבל שכן הכל תלוי בשילובים ובסטיילינג. שמלת הסריג הדקיקה בגוון חאקי כהה היא התגלמות הפתרון האולטימטיבי לחורף (הלא מאוד קר) הישראלי. בעלת צווארון גולף, כתפיים מעט נמוכות, שרוולים ארוכים וסיומת ריב אול אובר. שמלה שהיא מאסט במלתחה!

כמה: 129 שקלים
איפה: להשיג בחנויות בפריסה ארצית, ובחנות האונליין הישראלית

4. משקפי שמש של By Oliver Peoples

ביצוע מודרני לשנות ה-60 העליזות. יח"צ חו"ל,
ביצוע מודרני לשנות ה-60 העליזות/יח"צ חו"ל

קריצה נוסטלגית לסיקסטיז: מותג משקפי השמש האקסקלוסיבי OLIVER PEOPLES משיק את קולקציית סתיו-חורף 2022-23, שהינה אינטרפרטציה עכשווית לסגנון שנות ה-60 המופלאות. הקולקציה מתמקדת בהתרגשות הטמונה בנסיעה לחו"ל ושמה דגש על השורשים הסגנוניים של התחבורה האווירית בשנות השישים, אך עם פרשנויות שהופכות רלוונטיות לימינו. דגמי הקסאווטס מתאפיינים בעדשות אוברסייז עגולות עם גשר מפתח, שקע עמוק ומוטה באצטט, וצירי מתכת אקסקלוסיביים השואבים את השראתם מדוגמאות מצופות זהב המצויות בספרים ישנים. והעדשות הכתמתמות? טו דיי פור.

כמה: טווח מחירים - 1,390-3,490 שקלים
איפה: ניתן להשיג בחנויות משווק מורשה של OLIVER PEOPLES

5. חזייה ותחתונים של FEMINA

תומך, יפה ובעיקר נוח. בר רפאלי לפמינה. אייל נבו,
תומך, יפה ובעיקר נוח. בר רפאלי לפמינה/אייל נבו

למראה טבעי מתחת לבגדים: רשת החזיות וההלבשה התחתונה פמינה משיקה את קולקציית BASIC SEAMLESS החדשה, הכוללת פריטי הלבשה תחתונה במגוון גזרות, וללא ברזלים. הטכנולוגיה הייחודית של הקולקציה משלבת בד ללא תפרים או חיתוכים הנראים על הגוף, כאשר חזיות הברלט מתאימות לכל סוגי החזה בטווח מידות XS-XL. עיטורי התחרה הסימלס והגוון הירקרק-מעושן של ברלט ריב והתחתונים הברזילאים התואמים מקנים מראה נינוח, שהוא גם מחטב וגם יפהפה.

כמה: ברלט 119.90 שקלים, תחתונים 49.90 שקלים
איפה: ניתן להשיג ברשת חנויות FEMINA בפריסה ארצית ובאתר המותג

6. ערכת איפור של מיקי בוגנים לפקטורי 54

כל מה שאת צריכה, ומעבר, במארז אחד. יח"צ,
כל מה שאת צריכה, ומעבר, במארז אחד/יח"צ

קיט אחד ואת מסודרת: ערכת The Travel Kit, אשר מיקי בוגנים פיתח בלעדית לפקטורי 54, היא ערכת הנסיעות המושלמת, או בעצם ערכת מאסט-הב לאיפור יומיומי, הכוללת את הבסט-סלרים של בוגנים לצד מוצרים חדשים: שמן לטיפוח השפתיים, מברשת קומפקטית המותאמת להנחת סומק, ברונזר וטינט, ספריי לעיצוב וקיבוע מראה הגבות, ברונזר לחיטוב בגוון "סהרה" וטינט בגוון דובדבן למראה טבעי ללחיים ולשפתיים. את המוצרים ניתן לרכוש גם בנפרד.

כמה: 549 שקלים
איפה: להשיג בבלעדיות בחנות פקטורי 54 בקניון רמת אביב, ובאתר

7. חליפת פנאי של אפרודיטה

סט וורסטילי, מפנק ומכיל. שי פרנקו,
סט וורסטילי, מפנק ומכיל/שי פרנקו

כשנוחות וסטייל נפגשים: בימים אלה, ובדיוק בזמן, רשת אפרודיטה משיקה הלבשת פנאי במנעד רחב של דגמים, טקסטורות ומידות (חלקן עד5XL ). בערבים כבר ניתן להרגיש את הטמפרטורה מצטננת, מה שמבשר רשמית על כניסת עונת חליפות הפנאי הנוחות והמחבקות! ההשראה לקולקציה היא אינדיבידואלית, וכל אחת יכולה להגשים את עצמה דרכה. בין אם זה ללכת על חליפה שלמה א-לה טוטאל-לוק קז'ואלי, או לשלב עם פריטים אחרים בארון.

כמה: מחירי הלבשת הפנאי החל מ-139 שקלים
איפה: בסניפי הרשת בפריסה ארצית, ובאתר

8. סרום של קרן ברטוב

עוטף את העור כמו משי –Advanced Ripper Serum. עדי גלעד,
עוטף את העור כמו משי –Advanced Ripper Serum/עדי גלעד

תמציתי, עוצמתי ומשקם: ה- Advanced Ripper Serum של קרן ברטוב הינו קומפלקס טבעי עשיר בחומצות שומן מתומצתות מהצומח. זהו סרום אנטי-אוקסידנט עוצמתי להרגעת העור ושיקומו, נטול ריח ומעניק לעור לחות מוגברת בזכות הרכיבים הקיימים בו, כמו אזדרכת הודית. מתאים לשימוש יומיומי בכל עונות השנה, מלחח, מרגיע, משקם ומותיר את העור רך, גמיש ומלא ברק. המלצת שימוש: 4 טיפות בוקר וערב, לפני הנחת קרם לחות, ואתן מסודרות!

כמה: 520 שקלים
איפה: להשיג בקליניקה של קרן ברטוב, ברודצקי 43 תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully