וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בלי הארי: אוליביה ויילד זוהרת מתמיד בשמלה של ארדם

20.11.2022 / 17:36

בין אם היא לובשת שמלת נשף מפוארת, יצירה מפוסלת או טופ קטנטן עם חצאית; אוליביה ויילד, שנכון לאתמול חזרה לסצנת הרווקות, מוכיחה שהיא סטייל אייקון מהזן המשובח ביותר. גללו לכל הלוקים והפרטים

אוליביה ויילד זוהרת מתמיד בשמלה של ארדם. Jon Kopaloff/Getty Images, GettyImages
אוליביה ויילד זוהרת מתמיד בשמלה של ארדם/GettyImages, Jon Kopaloff/Getty Images

טקס פרסי המושלים ה-13 של מועצת נאמני האקדמיה לאומנויות הקולנוע, אשר התקיים אמש (19.11) בלוס אנג'לס, הוא אירוע מעט מוזר יש לציין, אשר מדי שנה מעניק פרסים לאגדות קולנוע כהוקרה על פעילותם למען התעשיה ו/או האנושות רק משום שלפני עשור הוחלט שאין לכך מקום בטקס האוסקר עצמו. כך או כך, וכמדי שנה, הטקס אתמול משך אליו את מיטב הכוכבות והתלבושות שהביצה ההוליוודית יודעת לספק, מג'ניפר לורנס בשמלה פרחונית של דיור ועד קייט בלאנשט שהפנטה באלכסנדר מקווין.

מלכת הנשף, על אף הפרידה! אולבייה ויילד לובשת ארדם מקולקציית Ready To Wear אביב 2023

את הספוטלייט חד-משמעית תפסה הרווקה הטרייה (מאוד) אוליביה ויילד, שלבשה שמלת טול מהפנטת ובעצם ממשיכה את רצף הלוקים המשובח עמם מפציעה לאחרונה. זאת על אף, ואולי דווקא בחסות, הפרידה המתוקשרת מסנסציית הפופ הבריטי הארי סטיילס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כבר לא יחד. אוליביה ויילד והארי סטיילס "לוקחים הפסקה"

כמו מרבית הרומנים ההוליוודיים המתוקשרים ורוויי הדרמות שמעסיקים את מדורי הרכילות תדיר, גם למערכת היחסית הזו - שהייתה אולי מהמסקרנות שנרקמו בביצה - היה תוקף קצר. היא נסיכה הוליוודית שלא תמיד מובנת, ושחקנית שהפכה בימאית, והוא היצוא הנחשק ביותר מלהקת הבנים הבריטית "ואן דיירקשן", כאשר עשור מפריד ביניהם. ממש אתמול (19.11) פורסם רשמית כי אוליביה ויילד (38) והארי סטיילס (28), אשר הספיקו לככב יחד במותחן הפסיכולוגי המדובר "אל תדאגי יקירתי", בעצם "לוקחים הפסקה" לאחר כשנתיים של זוגיות. אך על פניו, ועל גבי השטיח האדום, ויילד שידרה "עסקים כרגיל" ואף נראתה זוהרת ואלגנטית מתמיד. ויילד הפציעה בשמלה נשף שקפקפה של בית האופנה הבריטי Erdem, בעיצובו של ארדם מורליוגלו, אשר חוברה לה יחדיו משני חלקים - שמלה לבנה עשויה שכבות של טול, שחלקה העליון הדהד קומבניזון סקסי, ומעליה שמלת רשת+טול שחורה מעוטרת רקמת פרחים, עם כפפות תואמות ושובל דרמטי שחור שהשתרך מאחור מכתפיה ועד הרצפה, אשר במקור - על המסלול של תצוגת ארדם לאביב 2023 - שימש כהינומה על ראשה של הדוגמנית. החגורה השחורה הדקיקה הייתה תוספת מדויקת שהקלילה את הלוק והפכה אותו לעדכני יותר.

דרמה שיקית ומאופקת כמו שרק היא יודעת לתת. אוליביה ויילד בטקס פרסי המושלים ה-13

בכל הקשור לסטיילינג, בפיקוחה של הסטייליסטית הצמודה קרלה וולש, ויילד נראתה פרשית ויפהפייה מתמיד. עור פניה נראה מגה זוהר, ושימש כקנבס מושלם לאיפור העיניים החתוליות, בעוד הליפסטיק נותר טבעי ומעט מבריק. האיפור השתלב במדויק עם עיצוב השיער המודרני במראה "הרטוב", והשניים (איפור & שיער) היוו קונטרסט מהמם לשמלת "הנשף" האצילית. בגזרת הבלינג, וולש הסטייליסטית החליטה ש"פחות זה היותר החדש", ובצדק - היא הסתפקה בזוג עגילי פנינים קטנים צמודים לאוזן של Mikimoto, ותו לא.

איפור ושיער און פוינט! אוליביה ויילד לא נותנת לדרמה "קטנה" כמו פרידה לעצור אותה מלהיראות גורג'ס

מוקדם יותר, ויילד התייצבה על השטיח האדום להקרנת הבכורה של "נשים מדברות" באל.איי, ביצירה מופלאה מקולקציית אביב 2023 של גבריאלה הרסט, המנהלת הקריאייטיבית של המותג נושא שמה, כמו גם של בית האופנה הנחשק "Chloe". עשויה צמר שחור באורך מקסי עם שרוולים ארוכים ומעליה פאנל (מעין מחוך) א-סימטרי מעור נאפה יצוק בזהב שהדגיש את החזה שלה - לא ניתן להתעלם מהעובדה כי השמלה רפרפה לעיצובים הפיסוליים של בית האופנה סקיאפרלי. אבל אם נניח לזה בצד, ונניח, הלוק היה נועז, מופלא ומאופק בו-זמנית, בדיוק כפי שהפרסונה, שהיא ויילד, משדרת.

משגעת ביצירה של גבריאלה הרסט! אוליביה ויילד בלוק מאופק אך נועז בו"ז

לאירוע הגאלה השנתי "Baby2Baby 2022" שהתקיים בשבוע שעבר בלוס אנג'לס, ויילד הגיע בהופעה סקסית וחשופה, שזה בדיוק מה שאנחנו אוהבות בה! מנעד הסגנונות שהשחקנית מתנסה בהם ויודעת להחזיק לתפארת הוא רחב. ויילד לבשה אנסמבל של מעצבת האופנה הפולנייה הרותחת מגדה בוטרים, אשר כלל: טופ מחוך קטנטן (יותר כמו צעיפון קשור אם תשאלו אותנו) שצוות לחצאית טפטה שחורה, עשירה בווליום וכיסים. להשלמת הלוק, הסטייליסטית הצמודה בחרה לויילד עגילי סטייטמנט בזהב של Irene Neuwirth, בלייזר שחור שנזרק על כתפיה לפרקים, שיערה אסוף למחצה ברישול מכוון מהמם, ואייליינר חתולי דרמטי בעיניה - דוז פואה!

יודעת להחזיק בגבוה גם לוק חשוף ונועז. אוליביה ויילד בגאלה של "Baby2Baby". Rodin Eckenroth/Getty Images, GettyImages
יודעת להחזיק בגבוה גם לוק חשוף ונועז. אוליביה ויילד בגאלה של "Baby2Baby"/GettyImages, Rodin Eckenroth/Getty Images

ואחרון חביב, נקפוץ ללוק מהעת האחרונה שפשוט חייב לקבל במה - קבלו במחיאות כפיים סוערות את השמלה המטריפה המנצנצת של ג'וצ'י שויילד לבשה לגאלה של LACMA Art + Film אשר נערכה בתחילת נובמבר בלוס אנג'לס.

מושלמת בגוצ'י! באמת שאוליביה ויילד יכולה להחזיק כל לוק

במאית ושחקנית שובר הקופות "אל תדאגי יקירתי" התייצבה על השטיח האדום בשמלת סליפ מנצנצת של גוצ'י, אשר התהדרה בפאטרן גיאומטרי (שברון) בכסף וסגול, וסיומת של מכפלת א-סימטרית. אך הכוכבת לא הסתפקה בכך, ואבזרה את הלוק עם כפפות לטקס באדום עז וסנדלים תואמים, של אותו בית האופנה כמובן. ויילד הרגיעה בגזרת התכשיטים, וענדה רק עגילי טיפה מוזהבים של Reza.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully