וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מ-300 שקלים: תיק הטיפוח שכל אחת צריכה

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 12:09

אם כרגע אתן בשיאו של בינג' קניות חסר שליטה, או להפך - עומדות בגבורה בשיטפון המיילים והסמסים הפתיינים שמזמינים לקנות ועושים סחרחורת, אנחנו כאן כדי להזכיר - אפשר לקנות כל השנה במחירים שפויים.

טונר מי מפנים וג'ל ניקוי של לוריאל פריז. יחצ חול,
טונר מי מפנים וג'ל ניקוי של לוריאל פריז/יחצ חול

במדור שעבר הרכבנו תיק איפור משתלם, השבוע נתארגן על מדף טיפוח עם כמה שפחות פשרות על איכות, ובפחות מ- 300 שקל לכל המוצרים יחד (לפני הנחות כאלה ואחרות).

נתחיל בהסרת האיפור: אחרי חריש עמוק על אין ספור מסירים, יקרים וזולים, דו שכבתיים וכאלה שלא, כולל כאלה ששרפו בעיניים, כולל כאלה שלא שרפו אבל גם לא ניקו כלום, נעים תמיד לחזור למים המיסלריים של גרנייה, ולדעת שדווקא מסיר האיפור האפקטיבי ביותר הוא בין הזולים על המדף ונמצא בכל סופר. שקוף, נטול ריח ומתאים גם לאיפור עקשן, בלי לשפשף ובלי להרגיז את העור הרגיש מסביב לעיניים. מגיע בשני גדלים, גם במארז ענק משתלם שמחזיק לנצח.
גרנייה, מים מיסלריים: 40 שקלים ל- 700 מ"ל

מים מיסלריים של גרנייה. יחצ,
מים מיסלריים של גרנייה/יחצ

נמשיך לניקוי - ג'ל הניקוי המעולה של לוריאל שמכיל חומצה גליקולית, מייצר פילינג עדין ואפקט ניקיון ממכר, בלי המרקם הגרגירי. כך שאם אתן בצד שפחות מתחבר לקרצוף בסקראב, זה הסבון שיעזור לכן לנקות בלי ולהרגיש עם. הוא עדין מספיק גם בשימוש יומי, לא מייבש את העור (אבל בכל זאת מומלץ להרחיק אותו מאזור העיניים) ומספיקה רק כמות קטנטנה ממנו בכל שטיפה.
לוריאל פריז, ג'ל ניקוי מסדרת רוויטליפט - 40 שקלים ל-150 מ"ל

ג'ל ניקוי לחידוש מראה העור מבית לוריאל פריז. יח"צ,
ג'ל ניקוי לחידוש מראה העור מבית לוריאל פריז/יח"צ

ואם אחרי שני אלה הוודג' עדיין חש מטונף, או כתחזוקת ניקוי יסודי פעם בשבוע, מסכת החימר ההיפואלרגנית של simple עושה עבודה טובה בשאיבת הנקבוביות, בלי להשאיר אחריה עור מיובש ומתוח. כל עוד לא משאירים אותה על הפנים יותר מ-10 דקות, היא בהחלט יכולה להיחשב מעודנת - בעלות עור שמן מאד יעדיפו מסכה אכזרית יותר, אבל כל היתר, כולל בעלות עור בוגר או רגיש - יהנו מריח חביב, עור מצוחצח ותחושת ניקיון נעימה.
Simple, מסכת חימר מטהרת - 35.90 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בסופר פארם

Simple, מסכת חימר מטהרת. יח"צ חו"ל,
Simple, מסכת חימר מטהרת/יח"צ חו"ל

קרם העיניים הוא לרוב המוצר היקר ביותר בארון. ככה זה כשיש יחס ישר בין ההכרזה על האזור כהכי רגיש, הכי עדין והכי מתקמט בקלות, לבין תג המחיר המוגזם לשפופרת של 15 מ"ל. ובכן, אפשר גם אחרת.
הקרם של המותג הבריטי הנגיש The Inkey List התחיל איתנו טוב כבר באפליקטור המתכת הקריר והנעים שלו. אז נכון שעוד לא נולד האפליקטור שיצליח להספיג את כל הקרם בלי שנידרש להכניס גם אצבע לסיפור, אבל עיניים נפוחות על הבוקר אוהבות אותו. הוא אולי לא הקרם הכי עשיר שיש, אבל למרות המרקם הדק, האינקי מחזיק יפה גם על עור יבש מאד, והוא פריימר מעולה לכל מה שיבוא מעליו, עם גימור חלקלק, רענן ומואר, שהוא הכי קרוב לאפקט של יקיצה טבעית שאפשר להשיג בלי יקיצה טבעית.
The Inkey List, brighten eye cream. מחיר: שקלים ל-15 מ"ל. להשיג בסופר פארם

The Inkey List, brighten eye cream. יח"צ,
The Inkey List, brighten eye cream/יח"צ

אם העור מדוכא ומזג האוויר היבש לא מוסיף לו אושר, ואת לא בעניין של להשקיע תל"ג של מדינה קטנה על מוצרי אנטי אייג'ינג, נסיינית המדור ממליצה בחום על סדרת הליפט+בוטולוג'י של המותג הצרפתי דיאדרמין. נתחיל בתיאום ציפיות - צמצום קמטים, כמו שהמותג מבטיח, לא מצאנו כאן. גם לא גיהוץ קל. אבל כן שמחנו למצוא קרמים עשירים וטובים מאד, שמצליחים להעלות את מפלס הלחות, הרוגע והנעימות בצורה מפתיעה - ואנחנו לגמרי בסדר עם זה. קרם היום נעים ופלאפי, נספג מהר ושימש בסיס מושלם למייקאפ, כשהוא שומר על הפנים רוויות למשך שעות ארוכות. קרם הלילה סמיך יותר וחמאתי, ונתן לעור בוסט של לחות נעימה ולא סותמת נקבוביות. הדאון סייד היחיד הוא הריח - נקי ורענן, אבל לגמרי היינו מוותרות עליו.
DIADERMINE, קרם יום וקרם לילה מסדרת LIFT+ BOTOLOGY. מחיר: 60 שקלים ל-50 מ"ל כל אחד. להשיג בסופר פארם

DIADERMINE, קרם יום וקרם לילה מסדרת LIFT+ BOTOLOGY. יח"צ,
DIADERMINE, קרם יום וקרם לילה מסדרת LIFT+ BOTOLOGY/יח"צ

ולקינוח: ביוטיקייר, המותג שהמציא את הבזול וגם את הפחד מהבזול, מציע סדרת מסכות בד במחיר קטנטן - אחת עם חומצה היאלרונית להזנה ולחות, עם אצות לטיפול בנזקים, עם אלוורה לריענון ועם ריר חלזונות להגנה. האם אנחנו חוששים להשתמש במוצרים כה זולים? הו כן. האם התגברנו על הפחד וניסינו את המסכות? בהחלט. נסיינית שכבר הניחה מסכות במחיר של פי 20 לחתיכה, מעדכנת שלא נגרם לה נזק, לא על הפנים ולא בשום מקום אחר, ושבסה"כ המסכות היו סבירות - הן התיישבו בול בלי להיכנס לעיניים או לחסום את האף, היו ספוגות חומר בשפע והאפקט הנעים שלהן חלף ברגע שהמסכה והחומרים העודפים הוסרו מהפנים.
ביוטיקייר, מסכות בד - 3 שקלים ליחידה. להשיג בסניפי הרשת ובאתר

ביוטיקייר, מסכות בד. יח"צ,
ביוטיקייר, מסכות בד/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully